Herrah 26.09.2008 16:54:33 | |
---|
Joo, silläkin mietin, että ei Watain ole edes niin iso bändi, että odottais tollasta kommentointia. Reinkaoksesta nyt tais Dissectionin kohdalla jotain mutinaa kuuluakkin, mutta noh, ei väliä. Ja mä vielä tykkään Reinkaoksesta, joten olen tod. näk. huonoin mahdollinen henkilö erittelemään sellout-bändejä. |
riimu 26.09.2008 19:13:34 | |
---|
Don't ask me about Grim Fandango. |
Herrah 26.09.2008 19:30:02 | |
---|
|
DVD-SOITIN 29.09.2008 01:31:11 | |
---|
Watain oli erittäin kova lauantaina Gloriassa. Rituaalimainen esiintyminen ja loistavasti rakennettu settilista. Keikan kohokohtia olivat Sworn to the Darkin kappaleet. Nifelheim taas oli aivan saatanan loistava! Helposti parhaita keikkoja joita on tullut nähtyä. Settilistassa oli vaikka millä mitalla helmibiisejä, kuten Demonic Evil, Final Slaughter, Black Evil ja kaikki debyyttilevyn kappaleet (Unholy Death!). Ukkojen esiintyminen oli todella hienoa ja lavakarismaa riitti. Niittiä ja nahkaa, niin sen pitääkin olla!! |
marke- 29.09.2008 04:11:26 | |
---|
Vittu kun vitutta olla ulkomailla tässä vaiheessa. Ja Malesiaan nyt on ihan turha toivoa Watainia, kun jos joku Mayhemikin on bannattu ja estetty esiintymästä täälä, niin uskoisin Watainin liveshown menevän vielä huonommin mussesensuurin läpi. Watain oli erittäin kova lauantaina Gloriassa. Rituaalimainen esiintyminen ja loistavasti rakennettu settilista. Keikan kohokohtia olivat Sworn to the Darkin kappaleet. Noh, kerro ny vähän tarkemmin! Hurmostelitko verikylvyssä? Piti olla ymmärtääkseni kohtuu pahat lavatamineet Watainilla mukana, miten oli? Nifelheim taas oli aivan saatanan loistava! Helposti parhaita keikkoja joita on tullut nähtyä. Settilistassa oli vaikka millä mitalla helmibiisejä, kuten Demonic Evil, Final Slaughter, Black Evil ja kaikki debyyttilevyn kappaleet (Unholy Death!). Ukkojen esiintyminen oli todella hienoa ja lavakarismaa riitti. Niittiä ja nahkaa, niin sen pitääkin olla!! Itku ja vinku :( Nifelheimin voisi saada ehkä tänne hirveellä pullalla... ottaa kyllä triplaten kupoliin kun missasin. Mites toi Impiety? Katoikko? Sehän on tästä ihan melkein meikän naapurista ja pitkän linjan kuolemanpalvojia. Tosin nykymusiikki on vähän turhan grind/dödöä mulle, mutta asenne on edelleen kohtuu kohdallaan. HAIL SATAN |
Noh, kerro ny vähän tarkemmin! Hurmostelitko verikylvyssä? Piti olla ymmärtääkseni kohtuu pahat lavatamineet Watainilla mukana, miten oli? Kai niillä jotain repaleisiä kledjuja oli. Ja sitten saatananmoinen määrä suurimillaan about 2 metrisiä suitsukkeita. Olo oli ku turkkilaisessaa saunassa. Siellä (yläkerrassa) oli aika infernaalista. Niinku pahalla. Olihan se show melko komea - soundit vaan paskat. Impietyn olisin halunnu nähä mutta oli tärkempää tekemistä ulkona jonottamassa päälle tunnin. Vompatti |
DVD-SOITIN 29.09.2008 12:01:54 | |
---|
Noh, kerro ny vähän tarkemmin! Hurmostelitko verikylvyssä? Piti olla ymmärtääkseni kohtuu pahat lavatamineet Watainilla mukana, miten oli? Verikylpyä ei tällä kertaa kuulunut vaikka sellaista odotinkin! Myös sianpäät puuttuivat, mikä oli ehkä pieni miinus. Kynttilöitä ja suitsukkeita lavalla kyllä riitti. Mites toi Impiety? Katoikko? Sehän on tästä ihan melkein meikän naapurista ja pitkän linjan kuolemanpalvojia. Tosin nykymusiikki on vähän turhan grind/dödöä mulle, mutta asenne on edelleen kohtuu kohdallaan. Impiety tuli tsekattua ja se oli aika kova. Soundit vaan olivat aika heikot joten selvää ei hirveästi saanut. Kai noilta voisi Skullfucking Armageddonin hommata, vai onko ihmisillä suositella kenties jotain parempaa aloituslevyä Impietyltä? |
redhat 29.09.2008 12:52:42 (muokattu 29.09.2008 12:54:49) | |
---|
Ite tässä vuoden sisällä kokenut jonkunnäköisen BM-herätyksen. Impaled Nazarene, Immortal, Dark Funeral tältä "oikealta" BM puolelta iskee, mutta myös Dimmu ja Venom iskee. Tosin kaikkea muutakin tulee kuunneltua, että en ehkä voi sanoa itseäni vannoutuneeksi bläkmetallistiksi. |
Herrah 29.09.2008 13:31:34 | |
---|
Ite tässä vuoden sisällä kokenut jonkunnäköisen BM-herätyksen. Impaled Nazarene, Immortal, Dark Funeral tältä "oikealta" BM puolelta iskee, mutta myös Dimmu ja Venom iskee. Tosin kaikkea muutakin tulee kuunneltua, että en ehkä voi sanoa itseäni vannoutuneeksi bläkmetallistiksi. Venom on oikeampaa black metallia kuin Impaled Nazarene. |
Ottoko 29.09.2008 13:43:04 | |
---|
Venom on oikeampaa black metallia kuin Impaled Nazarene. Jaa, mikskähän? Mun mielestä just toisinpäin. Behold bastard son.
I am the evil one. |
Blasphemer 29.09.2008 13:45:37 | |
---|
:| tai liian lyhyt kirjoitus! Plague upon Plague |
Credence 29.09.2008 13:59:30 | |
---|
Venom on oikeampaa black metallia kuin Impaled Nazarene. Eiks Dimmu sitten oo Tr00 :( Onko Rölli trolli? |
Henkka370 29.09.2008 14:11:41 (muokattu 29.09.2008 14:12:12) | |
---|
Mtiää onko Impaled Nazare bläkkistä?! |
juici 29.09.2008 14:52:28 | |
---|
Mtiää onko Impaled Nazare bläkkistä?! Nuclear Metallia se. Tai no, vaikutteethan on levystä toiseen vaihdelleet, välillä on trashiä, välillä punkkia, välillä grindiä ja välissä vähän doomia. Tosin jo ekalla levyllä vaadittiin kuolemaa Norjan kusipäille, että se ehkä siitä bläkistä. "hyviä jäyniä on yms.:
-tabaskoa muijan tampooneihin
-fuzzin vaihtaminen jalkaväkimiinaan" -Zarmo |
Herrah 29.09.2008 14:52:59 | |
---|
Jaa, mikskähän? Mun mielestä just toisinpäin. No Impaled Nazarene on aina ollut aika hybridimäistä menoa, black metal risteytetään thrashin ja deathin kanssa. Joku käytti ImpNazista termiä nuclear metal. Tiedä siitä sitten. Mutta Venom on kuitenkin black metallin pioneeri ja yksi koko genren luojista, nimen mukaanlukien. |
saastara 29.09.2008 15:17:15 (muokattu 29.09.2008 15:22:08) | |
---|
Tosin jo ekalla levyllä vaadittiin kuolemaa Norjan kusipäille, että se ehkä siitä bläkistä. Black metallin tärkein määre on se, että diggaa 90-luvun alussa teini-ikäisten finninaamojen duunamista kännisekoiluista..? ;) Oikeesti..? Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima. |
teemu-t-k 29.09.2008 15:36:51 | |
---|
Mtiää onko Impaled Nazare bläkkistä?! Riippuu varmaan mihin vertaa ja miten vertaa, black metal kategoriaan kun mahtuu niin monenlaista ja monentyylistä musiikkia. Minulle pääasia lähinnä on, että Impaled Nazarene tekee hyvää ja aidosti itseltään kuulostavaa musiikkia. Ilmaisutapa on ehkä nykypäivänä lähempänä HC punkin ja death metallin risteytystä kuin jotain eteerisempää tremolo riffi / blast beat fiilistelyä mutta sanoituksien ja aggressiivisen meiningin luomasta tunnelmasta mielestäni välittyy sitä jotain jonka ainakin itse kategorioin black metalliksi. Jos bändi haluaa kutsua musiikkiaan Nuclear Metalliksi BM:n sijaan niin ihan sama minulle, en ymmärrä miten joku lokeroiminen on niin tärkeää. Tosin jo ekalla levyllä vaadittiin kuolemaa Norjan kusipäille, että se ehkä siitä bläkistä. Heh. En yhtään ihmettele. Koko Norjan BM skene oli alunperin aika sisäänlämpiävä kaikkia ulkopuolisia bändejä kohtaan. Ulkomaisten metallibändien soittokamoja sabotoitiin, Impaled Nazarenen jäsenet saivat tappouhkauksia jne. Kai vähemmästäkin rupeaa vituttamaan. Mun isä on muuten Tr00:mpi kuin kuin kaikkien teidän muitten isät yhteensä ja kaiken lisäksi mun äiti tekee teidän äitien ruuat. :-D |
Punisher 29.09.2008 16:05:47 | |
---|
...ja kaiken lisäksi mun äiti tekee teidän äitien ruuat. Mutta munpa äiti tekee teidän äitistä ruokaa. |
Credence 29.09.2008 16:35:12 | |
---|
Mutta munpa äiti tekee teidän äitistä ruokaa. Mun isäpä oli teidän äiti. Onko Rölli trolli? |
KurtCobain 29.09.2008 16:42:47 | |
---|
Täytyy sanoo etten tiä paskempaa musiikkia ku blackmetal ja death metal |