Aihe: Pääseekö soittaja taivaaseen?
1 2 3 4 5 6 7 8 919 20 21 22 23
Ukko
27.09.2008 10:32:41

Ehkäpä tässä on kyse siitä että Suomessa ei ole kilpailua tarpeeksi. Ei ole pakko katsella ympärilleen ja nähdä lahjakkuuksia, ja kunnioittaa nuorta lahjakkuutta, koska näillä vanhoilla "Nykäsillä" pärjää. (Nykänen ©... ja kaikella kunnialla :-)

Noh noh. Kilpailua löytyy tasan takuulla.
COVS jäsen nro 6
Yön siivet
27.09.2008 12:36:50
Vielä päätteeksi: aloitin kirjoittamaan vastausta moneen textiin kunnes tajusin, että on ihan turhaa jatkaa tyhpäpäisiä juttujanne. Asennevammat loistavat, oikealla sellaisella ei teilata kuulematta ja näkemättä. Kehoitan osallistumaan myönteisen ajattelun kurssille.

Olen kuullut / kuunnellut niin paljon pikku- / nurkkabändien keikkoja, että tiedän miten monella olisi OIKEASTI tarvis esim. solistia. Njotta muutakin koulutusta olisi hyvä saada ja hankkia kuin asenne- ...

Onneksi mun ei tarviii kääpiöiden kanssa ... :-)
jape2
27.09.2008 12:54:16 (muokattu 27.09.2008 12:56:18)
Jos joku kaipaa itsensä kuulemista, niin miksei hän laita ääninäytettä?
(voi mua kääpiöä-tä, kun en osaa edes kirjoittaa!)
manjaana
27.09.2008 12:57:08
Vielä päätteeksi: aloitin kirjoittamaan vastausta moneen textiin kunnes tajusin, että on ihan turhaa jatkaa tyhpäpäisiä juttujanne. Asennevammat loistavat, oikealla sellaisella ei teilata kuulematta ja näkemättä. Kehoitan osallistumaan myönteisen ajattelun kurssille.

Olen kuullut / kuunnellut niin paljon pikku- / nurkkabändien keikkoja, että tiedän miten monella olisi OIKEASTI tarvis esim. solistia. Njotta muutakin koulutusta olisi hyvä saada ja hankkia kuin asenne- ...

Olisihan sitä monella tarvis vaikka mitä... 8(

Toisaalta tämä meidän maa on niin pieni, että harvalle sitä duunia kotio tullaan kauppaamaan, itse pitää tehä duunia niska limassa, mikäli mielii etiäpäin päästä. Joten aktiivinen pitää olla ja myydä itseään, Pieni onnenkantamoinenkaan ei liene pahasta, notta olisi oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Tsemiä!!

ps. tota itsensä myymistä ei sit taas poikain tarvii ymmärtää.....
-Sama pää-
jape2
27.09.2008 13:46:22
Asennevammat loistavat, oikealla sellaisella ei teilata kuulematta ja näkemättä. Kehoitan osallistumaan...

Olen kuullut / kuunnellut niin paljon pikku- / nurkkabändien keikkoja, että tiedän miten monella olisi OIKEASTI tarvis esim. solistia.

Paljon on keikkaa, mutta muuttua tarvis!

A. Teet demon lähimmässä studiossa.(Kysy hinta etukäteen)
B. Lähetät sitä kohteliain saatesanoin levy-yhtiöiden osoitteisiin jotka löydät netistä
hakusanalla DEMOT.(Iloinen valokuva mukaan!)
C. Jos olet edes puoliksi niin hyvä kuin väität, sinuun otetaan yhteyttä kyllä.
Timi
27.09.2008 14:17:24 (muokattu 27.09.2008 14:21:31)

En viitsinyt alkuperäisen aiheen takia vaivautua juttuun.Jostain uteliaisuudesta johtuen kurkkasin kumminkin.Kuten palstalle kuuluukin.Homma lipeää suuntaan jos toiseenkin.Paitsi ne kaks puuttuu vielä?Ekaks.Hyvä äänisen,kauniin ja taitavan laulajattaren haluaisimme ilman muuta tekemään bändistämme vielä paremman ja monipuolisemman.Ei noita Voutilaisia joka oksalla roiku.Joten odotus on korkealla.Joitakin kuunneltu ja taso havaittu.Se siitä.Se on himskatin vaikeaa todistaa ylemmyytensä laulun saralla muuta kuin että joku "Tähtijahtaaja"löytää sinut.Ns.Rivibändissä lahjakkuutesi menee ilmeisesti hukkaan.Voita joku laulukilpailu.Niin sinua revitään joka suuntaan.Itsekkin olen jokuseen osallistunut vuosia sitten.Toiset olivat parempia.Silloin.Eipä niistä voittajista estraadeilla ole näkynyt.Kokemusta kuitenkin karttui.Lähinnä odottelusta.
Påivänselvää Että eihän voi myydä keikkaa ellei ole mitä myydä.Keikkamyyjällä täytyy olla valmis tuote,mitä kaupata.Tuntematon on vaikea myytävä.Jopa mekin.Jotka olemme yli 20 vuotta tehneet tätä hommaa samalla bändillä.
Ja sitten vikaks.
Korjaa asenne.Joka välittyy kirjoituksistasi.Ei ehkä välttämättä rohkaise yhteydenottoon.
Silti!Naisen ääni on bändille upea lisä!
Kylmän viileesti!
isojussi
27.09.2008 16:45:12

No huh-huh.

En muuta sano.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
EP
27.09.2008 16:52:35
No huh-huh.

En muuta sano.

Minä oon kanssa sanaton!

Hienosti vedit äsken torilla!
..nahkapöksyt vain puuttui ym. rekvisiitta :)
isojussi
27.09.2008 16:56:27 (muokattu 27.09.2008 16:56:40)
Minä oon kanssa sanaton!

Tai jos hän on vaan tod kova?

Hienosti vedit äsken torilla!
..nahkapöksyt vain puuttui ym. rekvisiitta :)

HOHO - kiitos. Sä näit sen puoli neljän vedon? Oli itelläkin oikein hyvä fiilis siitä. Ehkä parit covs:t mut menköön poskiontelontulehduksen ja kaden viikon laulamattomuuden (pakon sanelema juttu) piikkiin.
Ukko
27.09.2008 18:09:49

B. Lähetät sitä kohteliain saatesanoin levy-yhtiöiden osoitteisiin jotka löydät netistä
hakusanalla DEMOT.(Iloinen valokuva mukaan!)
C. Jos olet edes puoliksi niin hyvä kuin väität, sinuun otetaan yhteyttä kyllä.

Taitaa se demojen lähettely olla kokolailla turhaa puuhaa. Levy-yhtiöt satsannevat mieluimmin artistiin jolla on jo ostajakunta olemassa. Ainakin näin väittävät etteivät ole tehneet yhdenkään hemmon kanssa diiliä demon perusteella. Pohjatyö täytyy olla jo valmiiksi tehtynä eli ostava fanikaarti valmiina. Siksipä on nämä popstara skabat sun muut kovaa valttia koska näillä tehdään se markkinointi mahd. tehokkaasti.
COVS jäsen nro 6
jape2
27.09.2008 19:49:20
Turhaan, aivan turhaan...(omakustanne muistaakseni, naurettiin ulos)
Se on kyllä toisinpäin. Eli levy-yhtiö tekee (niin halutessaan) tähden suurinpiirtein
kenestä tahansa. Ja sitten soittaja pääsee keikoille ja pikkuhiljaa taivaaseen.
Timi
27.09.2008 20:44:39
Taitaa se demojen lähettely olla kokolailla turhaa puuhaa. Levy-yhtiöt satsannevat mieluimmin artistiin jolla on jo ostajakunta olemassa. Ainakin näin väittävät etteivät ole tehneet yhdenkään hemmon kanssa diiliä demon perusteella. Pohjatyö täytyy olla jo valmiiksi tehtynä eli ostava fanikaarti valmiina. Siksipä on nämä popstara skabat sun muut kovaa valttia koska näillä tehdään se markkinointi mahd. tehokkaasti.

Mitenkä se ranteet auki muusikko sai ittensä pinnalle toisen auton kanssa?
Miten tää tuntuu taas toistolta?Esiintymään hän haluaa ekaks.
Kylmän viileesti!
Ukko
27.09.2008 21:33:28

Turhaan, aivan turhaan...(omakustanne muistaakseni, naurettiin ulos)
Se on kyllä toisinpäin. Eli levy-yhtiö tekee (niin halutessaan) tähden suurinpiirtein
kenestä tahansa. Ja sitten soittaja pääsee keikoille ja pikkuhiljaa taivaaseen.

Tekeehän se levy-yhtiö tähden halutessaan mutta....kun ei se halua tehdä sitä isolla riski pääomalla. Eli toistaen...siksi nää idolsit sun muut.
COVS jäsen nro 6
Ukko
27.09.2008 21:34:25

Mitenkä se ranteet auki muusikko sai ittensä pinnalle toisen auton kanssa?
Miten tää tuntuu taas toistolta?Esiintymään hän haluaa ekaks.

....öööh.Kuka hän siis olikaan autoineen ?
COVS jäsen nro 6
KoskPaavo
28.09.2008 22:16:44
"Voita joku laulukilpailu.Niin sinua revitään joka suuntaan" lain. Timi

Rohkenen olla eri mieltä, vai olenko asennevammainen realisti?
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
isojussi
28.09.2008 22:28:59
Yön siivethän vois perustaa omb:n
isojussi
28.09.2008 22:37:50
hmm. ketronduo...

Eikäkö omb:n
EP
28.09.2008 22:40:33 (muokattu 29.09.2008 09:35:31)
Yön siivethän vois perustaa omb:n

---------------------------------------
isojussi
28.09.2008 23:38:44
No, sanotaanko näin, että mun mielestä se hänen laulamansa "Lullaby Of Birdland" kuulosti aivan hienolta! :)

Tosissani mä olinkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)