marsvin 26.09.2008 20:47:45 (muokattu 26.09.2008 21:02:43) | |
---|
|
Numb 26.09.2008 20:48:54 | |
---|
En minä nuita linkkejä jaksa aukoa. Laita kitaroitten nimet esiin. A waist is a terrible thing to mind. |
Ibanez RGR08, ellet kaulamikkiä ja kelluvaa tallaa tarvitse. Veikkaisin että tuossa on sopivin mikki rock/heavy metalliinkin, ja laadukas sellainen. Muutenkaan ei pahaa sanottavaa Ibanezeista paitsi että vakio Ibanez mikit yleensä huonoja (poikkeuksena V7/V8 ja QM1/QM2 mikit) ja halpojen Ibanezien (kuten useimpien merkkien) kelluvat tallat ovat huonoja. http://www.myspace.com/quelltheskies |
Johann Onn 26.09.2008 22:26:33 (muokattu 26.09.2008 22:32:29) | |
---|
Ibanez RGR08LTD Koska sellainen on telineessä niin: Wizard II kaulan takia, kannattaa testata ensin. Ei ole välttämättä (muotonta puolesta / kaulan ympärysmitan takia) kaikkien makuun. Ei todellakaan ole ohut, sanoo speksit mitä tahansa. Ehkä muutenkin kannattais tsekata Cort:in omaakin tuotantoa, eikä vaan noita, joita ne tekee toisille. |
Icy-Sun 26.09.2008 22:59:50 | |
---|
Itse kallistuisin noista epin puoleen. Olen kyllä Les Paulin miehiä henkeen ja vereen, mutta ehkä tuossa pari tuntia sitten tuli soitettua. Mikit olivat vähän tuhnut (ei noissa muissakaan kepeissä hurraamista mikkien osalta), mutta uskon, että ne vaihtamalla saa tyylikkään, hyväsoundisen ja kuten itse totesin, hyväntuntoisen kitaran. Jos SG kelpaa, niin ostaisin torilta Gibson SG special fadedin, kun kerta 500e saa. Pelkistetty ja toimiva kitara tuommoisiin touhuihin. Twilight Zone - Hard Rockia Oulusta |
Mirk0 28.09.2008 11:24:56 | |
---|
Ibanez RGR08LTD Testasin tuollaista Vaasassa viime kuussa. Tulin näihin johtopäätöksiin. Kaula on mielestäni liian ohut ja epämukava, tietenkin kaikille makunsa mukaan mutta minusta se oli huono. Mikki loisti soundillaan Valve King-combon läpi soitellessa. Mutta ainoastaan yksimikkisyys tuo ongelmia monta soundia haluaville kuten minulle. Killswitchkin tulisi olemaan loistava vehje keikoilla kun haluaa häiriöäänet biisien välissä pois. Suosittelen testamaan. Light in the end of the tunnel was turned off. |
j4kk1 28.09.2008 11:32:12 | |
---|
niin minkäslaisia nämä kepit on hinta/laatu suhteeltaan tämmöiselle miehen alulle jonka butjetti on n. 300-600e tässäpä tulis muutama malli ja jos viititte nii sanokaa mielipiteenne noista kitoosh (soitan rockia ja hevi musiikkia) Osta Harley BEnTTTon, sillä on hyvä rogkci ja hewi medalli http://goatse.cx/harley_benton_musiikki.html Kuka täällä perseilee? |