Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: MarkBass -klubi
1 2 3 4 5 6 744 45 46 47 48
Dropped C
06.09.2008 19:37:01 (muokattu 06.09.2008 19:37:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soundstore myy Helsingissä. Soita tai pistä meiliä että onko hyllyssä kokeilua varten. Tai sitten tilaat vaan suoraan kyselemättä ja kokeilematta ranskiksilta, et luultavasti tuu pettymään kuitenkaan....
 
Edit: Liian hidas.
 
"El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed"
jars
06.09.2008 19:57:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soundstore myy Helsingissä. Soita tai pistä meiliä että onko hyllyssä kokeilua varten. Tai sitten tilaat vaan suoraan kyselemättä ja kokeilematta ranskiksilta, et luultavasti tuu pettymään kuitenkaan....
 
Edit: Liian hidas.

 
Kannattakaa hyvät ihmiset kotimaisia soitinliikkeitä kun samaan hintaan ne kamat taittuu täältäkin.
 
Ruumis päättyy kenkiin. - Anders 5v.
timppa67
13.09.2008 17:00:38 (muokattu 13.09.2008 17:04:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt tässä viikon verran MarkBass stäkillä on paukuteltu ja olen äärettömän tyytyväinen,, oliskohan tämä sitä paljon peräänkuulutettua "parhautta" Elikkä SA450 ja pari 104 HF kaappia, siis noi Even vanhat kamat.. Ampegit jäi samantien nurkkaan, vaikka kovat vehkeet onkin... harkitsin jopa myyntiä??? tarviiskohan joku uudenveroisen USA Aniversary setin...
 
UncleFester
22.09.2008 10:41:28 (muokattu 22.09.2008 19:41:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, taitaa olla aika luopua omasta Markbassista. Kyseessä siis tuo 151P Jeff Berlin kombo. Kerrassaan mainio laite, mutta näyttää siltä että täytynee laittaa kaapit eri treeniksille ja hommata sitten nuppi, jota kuljetella niiden välillä. Ajattelin hommata Ampegin SVT-450H:n niin saa jotain samantasoista tilalle ja siihen joku passeli kaappi.
 
E: Noniin, pistin kuvankin omaan kuvaan, jos jollain sattuu kyseinen setti kiinnostamaan.
 
"Se mennee siittä pallojen kohalta."
mr.bungle
22.09.2008 11:06:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttää pikkumarkku II:n kovasti kiinnostavan kaikkia. Omat kokemuksien mukaan sillä soittelee hyvin raskaampaakin musiikkia, ainakin jos laittaa jonkun säröpurnukan väliin. Ja harvemmin mistään trankkupelistä saa suoraan kunnon runtua ulos muutenkaan.
 
Mä soittelen LM II:n läpi raskaampaa musaa käyttämällä Pod X3 liveä MB:n edessä. Siitä on käytössä SVT-mallinnus (ilman kaappimallinnusta tietysti) ja ihan hyvältähän se kuulostaa. Viereinen presetti bypassaa kokonaan mallinnuksen, jolloin MB:n oma saundikin saadaan esiin. Vaikka moni mallinnuksia vieroksuukin, niin ratkaisu on toiminut mulle (paljon) paremmin kuin aiemmat EBS ValveDrive, MXR BDI+ ja Sansamp RBI.
 
Mietteissä on tosin joskus ostaa nuppi & etunen jotka mahtuu gigbagin taskuun. Siinä olis jo roudattavuus optimoitu. Nyt MB ja Pod kulkee samassa Thomannin efektilaukussa.
 
bassolla hanuriin
jvstrato
25.09.2008 22:36:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro nääs!
Tulen mukaan uutena jäsenenä ketjuun. En olekaan aiemmin kirjoitellut. Bassoovijäsen, hmm.....Bassouraa alla n. 4 vuotta, sitä ennen kitaristina.
Mun eka oli yhden illan kokeilun jälkeen "pakko saada"-meiningillä ostettu Little MarkII ja tosi tyytyväinen olen ollut. Uusi hankinta on SWR 550x:n tilalle vaihdettu 2-kanavainen LMK, jolla nyt enimmäkseen soittelen. Hyvän tuntuinen kampe. Joo, ehkä hullua vaihtaa tollei, mutta en jotenkin koskaan saanut siihen SWR:ään makua ja painavakin rotisko oli. Harrastelija olen, joten vaan pari keikkaa takana. Kaappeina 2 Aguilarin 1x12 kaappia, joihin olen myös erittäin tyytyväinen.
 
Masai-mies
26.09.2008 11:04:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkästä aikaa eksyin tännekin sivustolle!
 
Little Mark II + Orange 4x10 + japski jazzi-fenderi on ollut aika toimiva symbioosi puolentoista vuoden verran. LFE namiska on kovassa käytössä.
 
Kivointa tässä on se, että on sellaset kamat mitä on halunnut = GASia ei ole ollut jumalattoman pitkään aikaan!
 
Antti K.
26.09.2008 19:08:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alustava jäsenhakemus pitänee tehdä: LMK tulossa, ostamatta en testaa! :D
 
Yli 100 kg asennetta!
UncleFester
26.09.2008 20:35:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla edelleen tuo Jeff Berlin 151P combo myynnissä, kumma kun ei ole mennyt vielä kaupaksi.
 
Antti K.
29.09.2008 18:21:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alustava jäsenhakemus pitänee tehdä: LMK tulossa, ostamatta en testaa! :D
 
LMK tuli sitten taloon. Ei hassumpi vehje. Näppärästi saa rakennettua jassolle takamikkisoundin kakkoskanavaan.
 
Yli 100 kg asennetta!
Laatte
30.09.2008 13:56:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jätän myös hakemukseni jo sisään. Ensi viikolla tulee taloon Little Mark II, Gallien Kruegerin 2x12 kaapilla, yhteishintaan 850€ torilta. Kyllä kostuin kokeillessa!
 
"En ole koskaan ollut ahkera, työnteko lähti kohdallani ainoastaan siitä, että olin saatanan innostunut."
UncleFester
30.09.2008 14:22:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jätän myös hakemukseni jo sisään. Ensi viikolla tulee taloon Little Mark II, Gallien Kruegerin 2x12 kaapilla, yhteishintaan 850€ torilta. Kyllä kostuin kokeillessa!
 
Joo ittekki kattelin torilta että nyt lähtee halvalla ja laatua. Onneksi sen joku ymmärsi sieltä ostaa :-)
 
Volle
30.09.2008 15:19:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ittekki kattelin torilta että nyt lähtee halvalla ja laatua. Onneksi sen joku ymmärsi sieltä ostaa :-)
 
Heh, mäkin huomasin ilmon eilen ja tänään jo haeskelin ilmoitusta ostomielessä, mutta se oli perkule kadonnut. :)
 
Tuokko
30.09.2008 15:26:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö kenelläkään ole mitään valittamista Markbassin kamoista? Lähinnä styrkkareista? Kaikki tuntuvat vain hehkuttavan, että hyviä ovat. Soundit ovat mielipideasioita, joten en puutu niihin. Mutta miten on? Onko vahvistimet "clipannut" pitkien sessioiden jälkeen tms., siis toimiiko jäähdytys vai kuumeneeko kone? Tai onko ollut jotain muuta valittamista?
 
Käyttökokemukset tuntuvat olevan pelkästään positiivisia. Vanhana pessimistinä mieleeni hiipii ajatus että "liian hyvää ollakseen totta".
 
Itseäni himottaisi hankkia Little mark II tai ehkä LMK, mutta kerään rahoja ja luen kokemuksia vielä toistaiseksi.
 
calster
30.09.2008 15:45:01 (muokattu 30.09.2008 15:47:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö kenelläkään ole mitään valittamista Markbassin kamoista? Lähinnä styrkkareista? Kaikki tuntuvat vain hehkuttavan, että hyviä ovat. Soundit ovat mielipideasioita, joten en puutu niihin. Mutta miten on? Onko vahvistimet "clipannut" pitkien sessioiden jälkeen tms., siis toimiiko jäähdytys vai kuumeneeko kone? Tai onko ollut jotain muuta valittamista?
 
Käyttökokemukset tuntuvat olevan pelkästään positiivisia. Vanhana pessimistinä mieleeni hiipii ajatus että "liian hyvää ollakseen totta".
 
Itseäni himottaisi hankkia Little mark II tai ehkä LMK, mutta kerään rahoja ja luen kokemuksia vielä toistaiseksi.

 
Omani Pikkumake2 ei ole "klipannut eikä mitään muutakaan hyytymisen merkkejä näyttänyt. Laite kuumenee "normaalisti" kun on pitkän aikaa putkeen soittanut. Tuuletin tuntuu pelittävän kyllä riittävästä.
PS. jonkun murottimen kyllä suosittelen ostamaan jos murisevaa saundia haluaa..mutta niin kai se usein on tankkulaitteissa....
 
Muuten kyllä siis erittäin fiboissa laitteesta, potkua piisaa ja hyvin. Mulle siis täysin riittävä ja toimiva poksi.
 
..antaa mennä vaan ilman paniikkia...
ilekkik
30.09.2008 16:15:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostakaa vain grammamäärän perusteella noita MarkBasseja. 20 vuotta kyllä tuo esiin hakkurivirtalähteiden ja pikaladontapiirilevyjen hyvät ja huonot puolet. Minulla oli SA-450 - nuppi. Toimi hyvin, mutta ei mitään uutta soundeissa, eli kolkko oli. Pistäkää paljon paavoja väliin (säröä, chorusta tms.), että olette tyytyväisiä.
 
Boomer
30.09.2008 16:57:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ollut moitittavaa silloin, kun vielä omistin F1:en. Kotona tykkäsin tosipaljon, kunnes treeniksellä luukutin sitä vuoron perään faijalta perimäni audiofiili-hifi-päätteen (Onkyo M-508) ja hänen DIY-etusen kanssa. Jälkimmäiset pelittivät itselläni paremmin, joten myin markun pois. En siis väitä huonoksi, mutta totesin, että vaffareissa on eroja ja osaltani etsintä jatkui.
 
Kävin vielä kaupassa toteamassa, että F1 ja LM2 soundasivat varsin samoille minun korviini, joten siitä tuskin kiikasti.
 
Pasifisti basisti
30.09.2008 17:52:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites nuo kaapit? Tuli hommattua tuo Little mark2 ja mietin josko kerrankin ostaisi myös saman valmistajan kaapit. Lähinnä kiinnostaisi kokemukset noista kevyistä traveler kaapeista.
UncleFester
30.09.2008 19:20:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites nuo kaapit? Tuli hommattua tuo Little mark2 ja mietin josko kerrankin ostaisi myös saman valmistajan kaapit. Lähinnä kiinnostaisi kokemukset noista kevyistä traveler kaapeista.
 
Mulla on kombossa Markbassin 1x15 elementti kaverina ja voin todeta että botnea ja selkeyttä irtoaa. En nyt ole ihan varma onko se tuota Traveler-sarjaa, mallia 151P jokatapauksessa (ei jaksa tarkistaa.. :)
 
Boomer
01.10.2008 11:36:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

121H-kaappi hallussa, helkkarin kiva roudattava. Tykkäsin kaupassa tämän soundista enemmän kuin siitä 2*10" travellerista. Sanoisin, että soundaa ihan käypäiselle, ja toisto menee melkein riittävän alas, mutta on ne kyllä rumia, vähän niinku joutuis huoneistokeskuksen autolla ajamaan. ;)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 744 45 46 47 48

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «