Aihe: Julkinen anteeksipyyntö ja selvitys tapahtuneesta
1 2 3 4 5
Jokapaikanapina
24.09.2008 09:10:33
Paljon on tullut näköään kritiikkiä ja hyvä niin . Kuitenkin muutama asia joihin haluan sanoa vähän mielipidettä.Ensinäkin tutkimukset on vasta alussa , tuo toinen persoonallisuus on vain yksi vaihtoehto jota on epäilty.Nyt alkuun sain mieliala lääkkeet ja nyt tulevina aikoina tulee paljon käyntejä lääkärissä jotta saadaan enemmän tietoa asiasta.Toiseksi, miksi tämä foorumille tekemäni postaus olisi jokin keino päästä kuin koira veräjästä tai muka pitkittää asiaa? kun siksi juuri tein tämän threadin jotta voin suoraan julkisesti kertoa asiasta ja yrittää selvittää asiaa nopeammin . Ja mikä ihmeen korvaukset tuplana? Itse en ainakaan ole niin sanonut.
en alunperinkään ole halunnut tällä hakea sääliä tai ymmärystä vaan puhtaasti pyytää anteeksi ja kertoa suoraan mikä on homman nimi ja myös nopeutta asian selvittämistä.Edelleen painotan että jokainen tulee saamaan rahansa takaisin niin pian kuin mahdollista.Itse en tällä hetkellä voi asiaa tehdä koska en itsekkään luota itseeni joten perheessäni on henkilöitä jotka hoitavat asiaa niin nopeasti kuin vain pystyvät.Joku jostain rangaistuksista puhui niin tulen kantamaan vastuuni täysin asiassa ja sittenkun rangaistuksia tulee niin niitä tulee ja sille ei enää mitään voi.
Ja joku sanoi että miten tyhmästi on nuo hommat suunniteltu.Juurikin tästä laitoin jo aikaisemmin että jos haluaisin rikoksilla rahaa tehdä niin en varmaan tämän tyyppisillä keinoilla sitä tekisi.Heti kun asiasta selviää enemmän niin tulen rehellisesti siitä tännekin kertomaan

Pitää toivoa että oikeesti on näin. Sunkin pitää ymmärtää että tää "julkinen anteeksipyyntö" olis aika hyvä kikka hämätä niitä tän tempun uhreja ja näin saada "lisäaikaa kadota" yms. Mutta oikeesti jos sä tulit tänne hoitaan hommat loppuun niin olet hieno mies! Paljonkohan rahaa on muuten kyseessä ja kuinkahan pian saadaan rikosten uhreilta viestejä jossa kerrotaan rahojen palautuneen omistajilleen?
Cimble
24.09.2008 09:58:58 (muokattu 24.09.2008 10:14:15)
siksi juuri tein tämän threadin jotta voin suoraan julkisesti kertoa asiasta ja yrittää selvittää asiaa nopeammin .

Asia ei kumminkaan selviä nopeammin, vaan ihan yhtä lailla ilmoittamiesi lääkärikäyntien tulokset antavat odottaa. Ja ihan yhtä lailla ihmiset odottavat rahaa, eivätkä noita höpötyksiä niele kuin herkkäuskoisimmat.

Ja mikä ihmeen korvaukset tuplana? Itse en ainakaan ole niin sanonut.

Et niin. Se oli vain sarkastinen variaatio ilmoittamillesi korvauslupauksille.

Edelleen painotan että jokainen tulee saamaan rahansa takaisin niin pian kuin mahdollista.Itse en tällä hetkellä voi asiaa tehdä koska en itsekkään luota itseeni joten perheessäni on henkilöitä jotka hoitavat asiaa niin nopeasti kuin vain pystyvät.

Et voi maksaa takaisin kun et luota itseesi?!! Just... Kovin on ristiriidassa rehellisyystsemppisi kanssa, kun lupaat niin avoimena ja tarmolla hoitaa tämän asian kuntoon.

joku sanoi että miten tyhmästi on nuo hommat suunniteltu.Juurikin tästä laitoin jo aikaisemmin että jos haluaisin rikoksilla rahaa tehdä niin en varmaan tämän tyyppisillä keinoilla sitä tekisi.

Tai sitten sulla ollut pakottavia rahantarpeita tavalla millä hyvänsä. Ne riittää suunnittelemattomiin tekoihin ja silloin juuri toimitaan tämän tyyppisillä keinoilla. Vaikka oma nimi menisi lokaan. Ja sitten jälkeenpäin selitellään kun teot ja ajatukset ovat kirkastuneet. Tai mikä todennäköisempää, huijausten kohteilta tullut erittäin epämiellyttävää painostusta.

Heti kun asiasta selviää enemmän niin tulen rehellisesti siitä tännekin kertomaan

Aivan. Ainut mikä tästä puuttuu on rehellisyys. Toivottavasti saat joskus asias kondikseen edes vähän paremmin ja opit olemaan. Nuo sekavat ja epätoivoiset sepustukset eivät selitä mitenkään tekemääsi rahanhuijaussarjaa. Eri asia jos olisit antanut käytännössä teknisesti toimivampia selityksiä. Joka tapauksessa kaikkihan ei ole ihan kohdallaan ja toivon että saat päätäsi jotenkin selvemmäksi.
Ei Venäjästä selviä hengissä...
Leikari
24.09.2008 10:08:03
Eikähän tämmöisen nimimerkin sieluntilan arviointi -topicin voisi lukottaa. Turha aihe vatvoa täällä m.netissä enempää.
Robert
24.09.2008 11:30:32
Huijatut ovat varmasti vihaisia, mutta mielestäni tuo anteeksipyyntö vaikutti varsin vilpittömältä. Eikös se ole hyvä juttu, että on valmis korjaamaan virheensä? Tsemppiä aloittajalle, hyvä että olet hakenut apua!
sticky fingers
24.09.2008 15:15:47
Ne, joilta rahaa tai tavaraa on jäänyt saamatta, varmaan tietävät, mistä summista yms. on kyse. Muut eivät tästä tunnu tietävän varmaksi juuri mitään, joten aika turhaa nyt enää spekuloida vilpittömyydellä tai muulla.

Lopettakaa.

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
opaa
24.09.2008 22:27:23
Mä olen yksi huijatuista, ja keskusteltuani asiasta Jimin sekä Jimin isän kanssa oon ainaki itse vakuuttunut, ettei Jimin tarina ole tuulesta temmattu. Muuta en osaa sanoa, rahoja en ole vielä saanut takaisin. Asianomaisten tosiaan kannattaa ottaa tuohon sähköpostiin yhteyttä, jos täältä asianomaisia löytyy.
mindsnare
25.09.2008 10:25:24 (muokattu 25.09.2008 10:26:08)
Aivan. Ainut mikä tästä puuttuu on rehellisyys. Toivottavasti saat joskus asias kondikseen edes vähän paremmin ja opit olemaan. Nuo sekavat ja epätoivoiset sepustukset eivät selitä mitenkään tekemääsi rahanhuijaussarjaa. Eri asia jos olisit antanut käytännössä teknisesti toimivampia selityksiä. Joka tapauksessa kaikkihan ei ole ihan kohdallaan ja toivon että saat päätäsi jotenkin selvemmäksi.

Ei ole hyväksi kenellekään teilata aloittajan yrittämistä, varsinkaan kun et itsekään tiedä asian todellista laitaa. Turha länkytys siis pois ja tsemppiä aloittajalle. Eiköhän omatunto hoida jo syyllistämisen sun muut paskat. Jos toisella on vaikeaa niin miksi sitä enää vaikeuttamaan. Se, joka onnen hylkäämää pilkkaa, tönii vain sitä, joka jo horjuu.
Jokapaikanapina
25.09.2008 17:40:24 (muokattu 25.09.2008 17:42:26)
Mä olen yksi huijatuista, ja keskusteltuani asiasta Jimin sekä Jimin isän kanssa oon ainaki itse vakuuttunut, ettei Jimin tarina ole tuulesta temmattu. Muuta en osaa sanoa, rahoja en ole vielä saanut takaisin. Asianomaisten tosiaan kannattaa ottaa tuohon sähköpostiin yhteyttä, jos täältä asianomaisia löytyy.

Mun mielestä tää on aika kiinnostavakin tapaus ja ei mitään lukkoja, jos keskustelu vaan pysyy asiallisena! On hyvä jos saadaan huijattujen tarinoita tänne! Mindsnare kirjoitti muuten hyvän viestin yllä, ja plussaa siitä!

EDIT: Kielioppi!
EDIT2: Höhöö!!1
Cimble
25.09.2008 21:51:39 (muokattu 25.09.2008 22:00:25)
Eikähän tämmöisen nimimerkin sieluntilan arviointi -topicin voisi lukottaa. Turha aihe vatvoa täällä m.netissä enempää.

Joo lukkoon vaan!!!!

Minäkin olen sitä mieltä että ei mitään lukkoja! Miksi pitäisi? Ja tuosta sieluntilan arvioinnin turhuudesta, tuolla yleisessä keskustelussa vatvotaan jo reilun tuhannen kirjoituksen voimalla kouluampujien mielentiloja. Eikö se ole aika turha aihe vatvoa pelkän median muokkaaman tiedon perusteella..? Täällä on sentään suht asiallinen linja ja rötöstelijäkin on puolustautumassa. Aloittajalle kyllä voi antaa papukaija-merkin esiin tulosta. Sitä harvoin tapahtuu. Tästä puuttuu vaan enää se, että huijatut saavat rahansa takaisin. Vai annatteko anteeks tosta vaan ilman vaatimuksia..?

varsinkaan kun et itsekään tiedä asian todellista laitaa. Turha länkytys siis pois

Nii-in. Käypä heittää tämä kommentti tuonne kouluampuja-ketjuun... Itse en noihin ketjuihin mene länkyttämään. Riittävän surullista muutenkin, ei siihen ole paljon lisättävää. Tämä ketju ei sentään niin huippuvakavaa asiaa ole, vaikka huijarillakin on varmasti omat ongelmansa.
kimurantti1
25.09.2008 21:59:00 (muokattu 25.09.2008 22:11:27)
Vai annatteko anteeks tosta vaan ilman vaatimuksia..?

Ei varmasti asianosaiset ilman vaatimuksia anna anteeksi, mutta yksi huijatuista on jo tullut kertomaan olevansa suht. vakuuttunut asian oikeellisuudesta. Sinä tuskin tiedät asiasta yhtään sen enempää ja siksipä kirjoittelusi tässä ketjussa (varsinkin tämän sivun toiseksi ylimmäinen viesti) on aivan perusteetonta ja tarpeetonta hyökkäämistä. Ei mitään henkilökohtaista, mutta tältä tämä asia musta näyttää. Tietenkin jää vielä nähtäväksi, että oliko ketjun aloittaja vilpitön vai ei.

Mitä tuohon kouluampumiseen tulee, niin sillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, eikä sille voi kukaan tehdä enää mitään, toisin kuin tämän ketjun tapaukselle, joka on vielä mahdollista korjata.
Cimble
25.09.2008 22:10:36 (muokattu 25.09.2008 22:21:10)
Sinä tuskin tiedät asiasta yhtään sen enempää ja siksipä kirjoittelusi tässä ketjussa on aivan perusteetonta ja tarpeetonta hyökkäämistä. Ei mitään henkilökohtaista, mutta tältä tämä asia musta näyttää.

Näyttää miltä näyttää, sitä paitsi linja on jo keventynyt. Ja toisaalta tällainen pieni asioiden epäily saa vaan aloittajan tuntumaan entistä enemmän sankarilta ja hän kerää puolustajia. Saa tietysti sitä kautta tsemppiä ja asiat järjestyy... Aattelepa ite!

Tietenkin jää vielä nähtäväksi, että oliko ketjun aloittaja vilpitän vai ei.

Luulenpa ettei sitä varmaan juuri kukaan tule oikeasti tietämään tällä foorumilla. Ainoastaan voimme saada tietoa siitä, onko kukaan saanut rahojaan takaisin.

Mitä tuohon kouluampumiseen tulee, niin sillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, eikä sille voi kukaan tehdä enää mitään, toisin kuin tämän ketjun tapaukselle, joka on vielä mahdollista korjata.

Olet nimimerkkisi veroinen kinaaja. ;) Kouluampumisella ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssa. Mutta sitä voi käyttää esimerkkinä siitä että länkytetään loputtomiin asioista, joista ei tiedetä juuri mitään. Sellainen häiritsee niin kovin joitakin täällä, siellä olis ketjua mennä avautumaan asiasta. Ja kun tämän ketjun aloittaja on tullut esiin ja toivoo asioiden selviävän, niin ei tästä ketjusta kyllä ainakaan haittaa ole. Onpahan jonkunlainen selvitys- ja infokanava tämäkin. Minustakin tottakai olis kiva jos huijatut sais rahansa takaisin ja aloittaja selviäisi ongelmistaan.
kimurantti1
25.09.2008 22:15:29 (muokattu 25.09.2008 22:25:43)
Näyttää miltä näyttää, sitä paitsi linja on jo keventynyt. Ja toisaalta tällainen pieni asioiden epäily saa vaan aloittajan tuntumaan entistä enemmän sankarilta ja hän kerää puolustajia. Saa tietysti sitä kautta tsemppiä ja asiat järjestyy... Aattelepa ite!

Et kai usko itsekään kirjoittaneesi noita juttujasi tarkoituksena tsempata ja tehdä ketjun aloittajasta suurempi sankari? Sivun toiseksi ylimmässä viestissä mm. julistit ketjun aloittajan asian valheeksi ja huutelit "opi olemaan" sun muuta tarpeetonta, vaikkei sinulla ole mitään tietoa asiasta kuten ei kellään muullakaan. Sitäpaitsi mielenterveysongelmat ovat erittäin pätevä selitys tuollaiselle toiminnalle. Ja huomaa - mä sanon nyt että ne ovat uskottava selitys, ei hyväksyttävä puolustus. Ei sillä, ennen kuin on mitään todisteita, ei kenelläkään ole syytä uskoa mitään, mutta sama pätee myös toisinpäin.

Luulenpa ettei sitä varmaan juuri kukaan tule oikeasti tietämään tällä foorumilla. Ainoastaan voimme saada tietoa siitä, onko kukaan saanut rahojaan takaisin.

Jos käy ilmi, että huijatut saivat rahansa takaisin, niin eikö ketjun aloittaja silloin ollut vilpitön? Sen kummempia spekuloimatta, toivon että näin käy.

No joo, jääköön tämä mun osaltani tähän. Kyllähän mekin varmasti samalla puolella ollaan, mulle vaan pisti aika pahasti silmään/korvaan/mihin vaan sun aiemmat kirjoittelusi.
Seba
25.09.2008 22:34:51

Eiköhän tähän aiheeseen olisi parempi että vastailisi vaan ihmiset joilla on oikeasti jotain tekemistä asian kanssa ja asiasta mitään tietämättömien on ihan turha mouhota omia näkemyksiään..

Tai oikeastaan asianosaiset voisi hoitaa asian henkilökohtaisesti kun kerran yhteystiedot on tarjolla ja tämän vouhotuksen voisi vaikka lukottaa?

Aloittajalle onnea ja pikaista paranemista jos vilpittömästi ollaan oikealla asialla.
Cimble
25.09.2008 22:36:30
Et kai usko itsekään kirjoittaneesi noita juttujasi tarkoituksena tsempata ja tehdä ketjun aloittajasta suurempi sankari?

Huhhuijaa, en usko en. Onko sulla tänään huumorintaju pyykissä, vai ootko yleensä noin yksikerroksinen. :) Ei tämä edelleenkään ole niin hypervakava juttu, vaikka tuskin kellään mitenkään erityisen hauskaa on.

Jos käy ilmi, että huijatut saivat rahansa takaisin, niin eikö ketjun aloittaja silloin ollut vilpitön? Sen kummempia spekuloimatta, toivon että näin käy.

Tottakai se menee noin, eikä sitä ole kukaan epäillytkään etteikö rahojen takaisin maksu todistaisi esiintulon vilpittömyyden. Ja niin minäkin toivon että noin käy. Pyydän jopa anteeksi aloittajalta, jos täällä edes muutama ilmoittaa saaneensa rahansa takaisin.
opaa
25.09.2008 23:44:35
Tai oikeastaan asianosaiset voisi hoitaa asian henkilökohtaisesti kun kerran yhteystiedot on tarjolla ja tämän vouhotuksen voisi vaikka lukottaa?

Tottakai asianomaiset hoitaa tän henkilökohtaisesti. Ainoo vaan, että lukottamisen jälkeenhän tää aihe katoaisi muutamassa päivässä yhteystietoineen sivulta näkyvistä ja painuisi vanhempien kirjoitusten joukkoon. Hyvä musta, että on nyt vähän aikaa tässä pinnalla, jos joku asianomainen vaikka eksyisi näkemään tämän. Kyllä sitä lukkoa ehtii myöhemminkin.
aksiom
26.09.2008 00:42:26
Nuo sekavat ja epätoivoiset sepustukset eivät selitä mitenkään tekemääsi rahanhuijaussarjaa. Eri asia jos olisit antanut käytännössä teknisesti toimivampia selityksiä. Joka tapauksessa kaikkihan ei ole ihan kohdallaan ja toivon että saat päätäsi jotenkin selvemmäksi.

No offence, mutta mä luulen että sulla ei ole muuta kuin pahaa annettavaa tähän topikkiin.

Ja onnea asioiden hoitoon. Jos jimi puhuu totta, on aika pahasti elämä vetänyt maton alta. No kunnon mies setvii soppansa.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
mindsnare
26.09.2008 08:52:40
Huhhuijaa, en usko en. Onko sulla tänään huumorintaju pyykissä, vai ootko yleensä noin yksikerroksinen. :) Ei tämä edelleenkään ole niin hypervakava juttu, vaikka tuskin kellään mitenkään erityisen hauskaa on.

Kyllä tämä melko vakava juttu on. Kaikki mielenterveyteen liittyvät ongelmat ovat asioita, joihin tulee suhtautua tietyllä vakavuudella. Oli niissä perää tai ei; se selviää ajan kanssa, tässäkin tapauksessa. Toivon, että kohdallesi ei satu vastaavaa, että ensin menee asiat päin persettä, sitten kun niitä yrität korjata, joudut vielä viimeisillä voimillasi hyökkäyksen kohteeksi, joka saattaa vaikuttaa niin, että lakkaat kokonaan yrittämästä. When all is said and done, ei paljon tehtäväksi jää.

Ketjun aloittajalle toivon kaikkea hyvää, kuten joku jo aiemmin tässä mainitsi, kunnon mies hoitaa asiansa.
aksiom
26.09.2008 11:50:34
Okei huonohko vertaus, mutta myönnetään että tämä ketju on mennyt kohdaltani päin persettä ja minusta tuli syntipukki ja paskaläjä. Ei kukaan ole käskenyt minun ottaa kantaa, vaikka lähdin liioitellusti toteuttamaan mielipiteitäni huijauksista ja niiden tekijöistä.

Hemmetti, eipä usein näe internetissä että ihminen myöntää puhuneensa hiukan ohi suunsa. Lussautan sinua.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
lukeman
26.09.2008 11:59:40
Ei ole hyväksi kenellekään teilata aloittajan yrittämistä, varsinkaan kun et itsekään tiedä asian todellista laitaa. Turha länkytys siis pois ja tsemppiä aloittajalle. Eiköhän omatunto hoida jo syyllistämisen sun muut paskat. Jos toisella on vaikeaa niin miksi sitä enää vaikeuttamaan. Se, joka onnen hylkäämää pilkkaa, tönii vain sitä, joka jo horjuu.

Kompaten tätä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)