konnamatti 24.09.2008 22:35:36 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 631 päivää vanhaan ketjuun! Joo ja jaksoja on tullut jo vaikka millä mitalla kahdessa vuodessa. Oli vaan pakko infota vanhoja diggareita ja muitakin tästä: http://www.purepwnage.com/index.php?GUID=81700 "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
wrshredder 25.09.2008 20:13:10 (muokattu 25.09.2008 20:13:49) | |
---|
Joo ja jaksoja on tullut jo vaikka millä mitalla kahdessa vuodessa. Oli vaan pakko infota vanhoja diggareita ja muitakin tästä: http://www.purepwnage.com/index.php?GUID=81700 Jep. Mä "löysin" kanssa Pure Pwnagen uudestaan jokunen aika sitten ja katsoin kaikki jakson uudestaan alusta sekä uudet jaksot vielä päälle. Nyt kotisivu on kirjainmerkeissä ja käyn sieltä aina kurkkailemassa koskas tulee uutta settiä. Ja nyt tokalla katselukerralla oon vasta tarkemmin huomioinut nuo kaikki elokuvan kuvaamisessa käytettävät tehokeinot/leffa-spoofit sekä muut kommervenkit jotka jäi ekalla kerralla ohi. "Kyle" on kyllä melko fiksu mies. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Full Micro Jacket! Hooohohoh. "Looks to me like these two are the girls and you're the cup" Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
wrshredder 26.09.2008 08:51:20 | |
---|
Full Micro Jacket! Hooohohoh. "Looks to me like these two are the girls and you're the cup" Tää oli kyllä kanssa hyvä =D TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
konnamatti 26.09.2008 11:09:00 (muokattu 26.09.2008 11:12:50) | |
---|
Full Micro Jacket! Hooohohoh. "Looks to me like these two are the girls and you're the cup" Ehh.. En tajunnut tätä. The cup? Nyt alkaa nuo gamerarmy jututkin olemaan meikäläisen mieleen. Heti kun Kubrickia ja Band of Brothersia vähän lainaillaan. Ihan hyvänä vielä sarjan taso pysynyt ihme kyllä. Mukava aina odotella tuleeko sieltä nauruja mistä uudesta pelistä. Seuraavana Spore? Warhammer online? Toivottavasti, liikaa alkaa konsolit olemaan esillä. Back to the roots Jeremy! "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
wrshredder 26.09.2008 11:11:22 | |
---|
Ehh.. En tajunnut tätä. The cup? Nyt alkaa nuo gamerarmy jututkin olemaan meikäläisen mieleen. Heti kun Kubrickia ja Band of Brothersia vähän lainaillaan. Googleta two girls and a cup. :P TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
konnamatti 26.09.2008 11:21:24 | |
---|
Googleta two girls and a cup. :P Joo, nyt selvis vitsi perin pohjin ja onhan se hauska. Miten on mahollista että oon säästyny tuolta? En ehkä sittenkään vietä tarpeeks aikaa netissä. "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |