Aihe: Pidätkö blackmetallista?
1 2 3 4 526 27 28 29 30122 123 124 125 126
Billsner
09.09.2008 19:35:08
Swornilla on ne tietyt ns hittibiisit, joiden varaan levy nojaa, Casus Luciferin ollessa enemmän tiukka kokonaisuus. IMO.

Aikalailla samaa mieltä.

Nifelheimin jälkeen, kyllä.

Hyvää on Nifelheimkin, mutta olen silti erimieltä.
Wrapped in plastic
Omegano
09.09.2008 20:23:06
hammer of hatella on jotaan ihan kelvollista bläkkistä.
IC REX soi tällä hetkellä ja onhan tää paikotellen aika kylmää settiä...

Sielun Kadotuksen Sinfonia on pirun kova levy ja varsinkin Tuli Kylmästä Jäästä ihan järjettömän repivä ja rujo, mutta kaunis biisi. Tollanen jylhä melodisuus yhdistettynä mielipuolisiin soundeihin ja lauluun on vaan ainakin mulle ihan pirun toimiva yhdistelmä. IC REX:n demo ei mielestäni ole vielä niin hyvä ja uudemmat levyt ei jotenkin nappaa samalla tavalla.

Myös Hammer of Hatella olevan Förgjordin uuden levyn kaksi julkistettua biisia kuulostaa todella kovalta, varsinkin tossa Itseensä Kahlitussa on ihan mauttoman kovat vokaalit. Förgjordin ekalla levyllä oli ihan järkyttävästi säröä, mikä teki ainakin musta laulusta paljon vähemmän raa'an ja tuskaisen kuuloista noihin uusiin biiseihin verrattuna.

http://www.hammer-of-hate.com/pics/06-Itseensa_kahlittu.mp3
http://www.hammer-of-hate.com/pics/05-Surman_Sakeet.mp3
Herrah
09.09.2008 20:27:18
Mun mielestä taas uusin täyspitkä on moninkin tavoin parempi kuin Casus Luciferi.
Sävellykset on mielenkiintoisempia ja biisit monirakenteisempia.
Eihän nämä ole mitään black metallin kulmakiviä, mutta mulle toimii Sworn to the Dark levynä aivan loistavasti.

Johtuu varmaan siitä että joittenkin elitistien mielestä Watain teki selloutit koska Sworn on melodisempaa ja Dissectioniin päin kumartavaa, joka ei Nödtveidtin ideologioita lukuunottamatta ollut kuulemma kunnollista bm:ää ollenkaan.
januszian
09.09.2008 23:46:56

En pidä blackmetallista.
SOLNIC UUSI PROMO THE GREAT MAGNOLIA http://www.myspace.com/solnic NYT MYÖS MYYNNISSÄ!!!! Imperiumin arvosana 4+
Terrorwrist300
10.09.2008 01:01:49 (muokattu 10.09.2008 01:02:17)

En pidä blackmetallista.

nössö.

eiku siis virhe.
januszian
10.09.2008 03:39:20

Jäbä asuu Turussa.
SOLNIC UUSI PROMO THE GREAT MAGNOLIA http://www.myspace.com/solnic NYT MYÖS MYYNNISSÄ!!!! Imperiumin arvosana 4+
MrHands
10.09.2008 04:45:58
black metal nopeus saataqna
Terrorwrist300
10.09.2008 10:37:34

Jäbä asuu Turussa.

Ai saakeli, nyt tuli kyllä isku vyön alle.
En voi muuta kuin myöntää tappioni.
Credence
25.09.2008 17:29:19
Olen tässä vähän lueskellut juttuja tuosta Vikernesin äijästä....
Näin musiikkiaan kuuntelematta vaikuttaa tuo Varg liian viisaalta mieheltä selliin lukittavaksi. IMO

Musiikillisesti alan pitää yhä enemmän blackmetallista.
Immortal ja Keep Of Kalessin on uponnut parhaiten ja Emperorkin jo vähän.
Nuo saundit tässä eniten on häirinnyt.. :(
Onko Rölli trolli?
Ottoko
25.09.2008 19:20:03
Kannattaa tutustua Emperoriin lähemmin. Parhautta.
Behold bastard son. I am the evil one.
saastara
25.09.2008 19:39:55 (muokattu 25.09.2008 19:40:08)
http://www.hammer-of-hate.com/pics/06-Itseensa_kahlittu.mp3
http://www.hammer-of-hate.com/pics/05-Surman_Sakeet.mp3

Yleensä koitan olla antamatta perustelemattomia ja epärakentavia kommentteja joten anteeksi jo etukäteen, mutta helvetti mitä skeidaa..
Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima.
phf
25.09.2008 22:33:56
Kannattaa tutustua Emperoriin lähemmin. Parhautta.

Totta. Vaikkakin se ei ole mielestäni sitä "perinteisempää" bläkkistä. (Vaan parempaa... :D) Ehkä wrath of the tyrant mutta ei sen jälkeen.

Yleensä koitan olla antamatta perustelemattomia ja epärakentavia kommentteja joten anteeksi jo etukäteen, mutta helvetti mitä skeidaa..

Kuin myös, aivan samaa mieltä... Menee kyllä yli hilseen tollanen.
Snort the corpse... Get high on the rot... Orgasmic rush... Turns your brains to pus...
Witch_King
25.09.2008 22:59:57

Totta. Vaikkakin se ei ole mielestäni sitä "perinteisempää" bläkkistä. (Vaan parempaa... :D) Ehkä wrath of the tyrant mutta ei sen jälkeen.

Kuin myös, aivan samaa mieltä... Menee kyllä yli hilseen tollanen.

Noh..eipä voi ainakaan anttilan myyntilistojen kosiskelusta haukkua :D
Joo ei kyllä oikein ymmärrä tommosia juttuja, en vissiin ole vaan tarpeeksi trve tjsp.
Omegano
26.09.2008 00:00:58
Noh..eipä voi ainakaan anttilan myyntilistojen kosiskelusta haukkua :D
Joo ei kyllä oikein ymmärrä tommosia juttuja, en vissiin ole vaan tarpeeksi trve tjsp.

Höh, mulla on varmaan joku ruuvi nupissa vinossa, koska toi itseensä kahlittu on musta oikeasti kaunis ja melodinen biisi, vaikka ihan järjettömän surullisen kuuloinen onkin. Sounditkin on loistavat, tarpeeksi raa'at, mutta tasapainossa eikä liian suhisevat, joten melodiat kuulee hyvin. Okei, rummut on ehkä vähän turhan kolisevat, mutta kokonaisuutena tosi tunnelmallinen äänimaailma. Pidän myös siitä että sanoista saa suurimmaksi osaksi selvää ilman että äärimmäisyydestä tingitään yhtään, aika harva vokalisti saa mielestäni oikeasti tuskaista soundia aikaseksi niin että sen kuitenkin ymmärtäisi lunttaamatta. Perkeleen kultakorvat kaivaa nyt ne vaikut vaan suosiolla veke ja kuuntelee ton ajatuksella :D
pelsu
26.09.2008 00:12:00
Empä kyllä välitä. On joillain bändeillä iha hienoja juttuja biiseissä, mutta siihen se sitte jääki. Tietty ug-tyyppinen soundimaailma ikäänkun kuvottaa minua, lisäksi monen bändin ajatusmaailma joka ilmenee sanotuksissa ei satu olemaan minun mieleeni jnejne.
miau
Blasphemer
26.09.2008 07:41:34

IC REX:n demo ei mielestäni ole vielä niin hyvä ja uudemmat levyt ei jotenkin nappaa samalla tavalla.

Minä taas pidän todella paljon tuosta demosta, mutta nuo levyt eivät jostain syystä toimi samaan malliin.
Plague upon Plague
marke-
26.09.2008 07:57:52 (muokattu 26.09.2008 08:00:19)
Mitä Watainiin tulee, niin helvetin tärkeä bändi on itselle kyseessä. Suoranaista mielipuolista messuamista, ja osoitus siitä, että moderni Black Metal voi hyvin.

Muutenkin iskee noi ylistysbändit natsitouhujen lisäks eniten, vaikka moni heittääkin ne vastakkaiseen leiriin - kuolemanpalvonta vs yksilön/yhteisön elinvoimaisuus. Noh, samapa tuo. Toimii!

..joittenkin elitistien mielestä Watain teki selloutit

Tää on eka kerta kun tälläistä kuulen. Keikalla mädäntynyttä verta oksentavat sianpäät ovat tuskin kenenkään mielestä sellouttia? Vaikka melodioista puhuttiin, mutta onhan iso osa BMstä erittäin melodista.

Fjörgord kuullosti ihan hyvältä, ja suomalaisuuden kuulee. Tai en tiedä onko oikeesti sellasta Suomi BM saundia olemassa, mutta jos kuuntelee vaikka Strength & Honouria tai Envaatnags Eflos Solf Esgantaavnea, niin tietyllä tapaa samoja tunnelmia ja äänimailmoja löytää.
HAIL SATAN
Herrah
26.09.2008 11:40:04 (muokattu 26.09.2008 11:40:19)
Tää on eka kerta kun tälläistä kuulen. Keikalla mädäntynyttä verta oksentavat sianpäät ovat tuskin kenenkään mielestä sellouttia? Vaikka melodioista puhuttiin, mutta onhan iso osa BMstä erittäin melodista.

Olen tässä asioissa ihan samoilla linjoilla sun kanssa, vastarannan kiiskien puolesta voin sanoa vain että viimeinen levy oli kuulemma selvää kesyyntymistä ja suuren yleisön kosiskelua. En osaa tuon tarkemmin sanoa kun en juurikaan laita painoa koko tälle "sell-out" ilmiölle.
marke-
26.09.2008 12:22:42
Olen tässä asioissa ihan samoilla linjoilla sun kanssa, vastarannan kiiskien puolesta voin sanoa vain että viimeinen levy oli kuulemma selvää kesyyntymistä ja suuren yleisön kosiskelua. En osaa tuon tarkemmin sanoa kun en juurikaan laita painoa koko tälle "sell-out" ilmiölle.

Joo, silläkin mietin, että ei Watain ole edes niin iso bändi, että odottais tollasta kommentointia. Reinkaoksesta nyt tais Dissectionin kohdalla jotain mutinaa kuuluakkin, mutta noh, ei väliä.
HAIL SATAN
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)