4-T 25.09.2008 15:17:02 | |
---|
Aloittelen kitaran äänitystä kannettavalla koneella jossa Win Vista. Tarkoitus äänittää Win ääninaurilla multiefektiltä suoraan koneen mikki liitäntään ja kuunnella koneen kuuloke liitännästä. Mutta kuulokkeista ei kuulu vaikka soitto menee talteen. Onkohan koneen asetukset väärin vai onko ominaisuus? Koneella ei vielä musiikkiohjelmia, auttasko asiaan Audacity tai Goldwave ym. yksinkertainen ohjelma? Oon aatellut pikkumikseriä väliin jos ei muu auta. Tuhoaakohan esim Behkun halpis pikkumikserit saundin jos käyttäis vain sen tape in/out ominaisuutta ja laittais kuulokkeet siihen? |
inkognito 25.09.2008 15:25:27 (muokattu 25.09.2008 15:26:08) | |
---|
En tiedä noista Win-ääninauhureista, mutta ainakin näissä Audacityissä sun muissa on asetuksissa yleensä sellainen vaihtoehto, jossa voi kytkeä ohjelman läpitoiston päälle/pois. Kokeileppa vaikka ladata Audacity (sehän on ilmainen) ja laittaa läpitoisto päälle? Pitäisi kyllä toimia kaiken logiikan mukaan. |
En tiedä noista Win-ääninauhureista, mutta ainakin näissä Audacityissä sun muissa on asetuksissa yleensä sellainen vaihtoehto, jossa voi kytkeä ohjelman läpitoiston päälle/pois. Kokeileppa vaikka ladata Audacity (sehän on ilmainen) ja laittaa läpitoisto päälle? Pitäisi kyllä toimia kaiken logiikan mukaan. Kiitti, kokeillaanpa tuota. Kumpi noista ois parempi(Audacity vs Goldwave) aloittelijalle, pelkän kitara raitojen tuottoon. |
inkognito 25.09.2008 19:41:32 | |
---|
Kiitti, kokeillaanpa tuota. Kumpi noista ois parempi(Audacity vs Goldwave) aloittelijalle, pelkän kitara raitojen tuottoon. Mitä olen Goldwavea joskus kokeillut, niin suosittelen kyllä Audacityä. Varmaan 100x simppelimpi ja loogisempi. |
4-T 25.09.2008 23:53:04 | |
---|
Mitä olen Goldwavea joskus kokeillut, niin suosittelen kyllä Audacityä. Varmaan 100x simppelimpi ja loogisempi. Hyvä, kuulostaa aloittelijalle sopivalta. |