MrHands 24.09.2008 21:02:09 | |
---|
suoraan remmasteriin tai rick krubin seuraavalla junalla auschwitziin |
Credence 24.09.2008 21:19:35 | |
---|
Mikäli ei, ole trolli muualla. Oisko tuo verbi kuitenkin Trolloi? Trolleoi? Trolloa? Trollaa? Niin ja pakkohan se on re-masteroida ja ne vanhemmat levyt kans, kunnes saadaan kaikki ne ärsyttävät äänet sieltä pois.. mm Lars ja wah. Imo. Onko Rölli trolli? |
DaKiller 24.09.2008 21:21:29 | |
---|
Aika jännä ilmiö, kun tuota guitarhero versiota hehkutetaan maasta taivaisiin, vaikka se on melko perseestä. "Oh my god!!!111 The GH mix is sooooooo much better than the crappy albumversion!!11 xd lol lol" Naurettavaa. Tuo Mystery remix nyt sentään oli jo jonkin sortin parannus muta sekin jäi puolitiehen. Eiköhän nämä gh vs. albumivertailut ole jo nähty. Aivan turhaa vouhotusta. |
Deino 24.09.2008 21:25:45 | |
---|
Tuo Mystery remix nyt sentään oli jo jonkin sortin parannus muta sekin jäi puolitiehen. Mystery remix on erinomainen, CD-versio se tässä on puolitiehen jäänyt. Tai oikeastaan sille tielle ei ole edes yritetty päästä. |
DaKiller 24.09.2008 21:27:56 | |
---|
Mystery remix on erinomainen, CD-versio se tässä on puolitiehen jäänyt. Tai oikeastaan sille tielle ei ole edes yritetty päästä. Niin, siis parannuksena puolitiehen jäänyt. Juipille pitäisi tarjota kaikki raidat käsittelyyn, niin saataisiin varmastikin aika muikeaa matskua. |
Deino 24.09.2008 21:32:37 | |
---|
Juipille pitäisi tarjota kaikki raidat käsittelyyn, niin saataisiin varmastikin aika muikeaa matskua. Not gonna happen... :| |
Mikaelo 24.09.2008 22:18:05 | |
---|
Sarkasmi on varmasti huumorin tyylilajeista helpoin. Heh. Itse ainakin käsitin Ben D:n heiton varsin sarkastiseksi, jota ei seuraavan muutaman viestin perusteella tajuttu. Eli eiköhän jokainen nyt ole nähnyt ja kuullut nuo vertailut niin moneen kertaan että.... Juu, kuuntelen itse GH-versiota, ja hyvin potkii. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Kasperi Tervonen 24.09.2008 22:46:42 | |
---|
Aika jännä ilmiö, kun tuota guitarhero versiota hehkutetaan maasta taivaisiin, vaikka se on melko perseestä Mitenköhän sä kuvailisit aitoa Death Magneticia? Kyllä tuo gh-versio alkuperäisen voittaa 100-0, mikäli näihin mun päässä oleviin korviin nyt on uskomista. "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Itse ainakin käsitin Ben D:n heiton varsin sarkastiseksi, jota ei seuraavan muutaman viestin perusteella tajuttu. Eli eiköhän jokainen nyt ole nähnyt ja kuullut nuo vertailut niin moneen kertaan että.... Itse käsitin ainakin niin, että vesihiisi laittoi ensin tosissaan, johon Bend vastasi sarkastisesti, johon vesihiisi vastasi ns vinoillen, tähän bend:n viestiin vastasin itse tosissani, en siis sarkastisesti, mutta sen jälkeen kyseenalaistit bendn sarkasmin, joka aiheutti valtaisan hämmennyksen vesihiisessä/hiisissä/hiidessä (miten vaan) ja hän vastasi tähän hieman hyökkäävästi, koska luuli että höpöttelet omiasi. Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta. |
Deino 24.09.2008 22:50:39 | |
---|
Vesihiisi sihisi hississä. |
Mikaelo 24.09.2008 22:58:13 (muokattu 24.09.2008 22:59:12) | |
---|
Vesihiisi sihisi hississä. Totaalitippuminen :D + Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
bedlam 24.09.2008 22:58:51 | |
---|
Itse käsitin ainakin niin, että vesihiisi laittoi ensin tosissaan, johon Bend vastasi sarkastisesti, johon vesihiisi vastasi ns vinoillen, tähän bend:n viestiin vastasin itse tosissani, en siis sarkastisesti, mutta sen jälkeen kyseenalaistit bendn sarkasmin, joka aiheutti valtaisan hämmennyksen vesihiisessä/hiisissä/hiidessä (miten vaan) ja hän vastasi tähän hieman hyökkäävästi, koska luuli että höpöttelet omiasi. Painoin plussaa, silleen sarkastisesti. "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Ziggy Bubba 24.09.2008 23:39:50 | |
---|
Meitsi taisi tosiaan astua tossa siihen "sarkasmipommiin" ihan tosissaan, mutta eipä väliä. Itteä nimittäin tämä aihe kovastikin yhä kiinnostaa, vaikka toki erityisesti tästä Death Magnetic tapauksesta on jo jauhettu aikas paljon. Sen verran tuo ilmiö ottaa pannuun, että tähän päivään asti jatkunut levyjen ostaminen loppuu omalta kohdalta parinkymmenen vuoden jälkeen seinään, jos tuollaista jälkeä kehdataan täysihintaisille CD-levyille tunkea. En osaa kai siis suhtautua tähän asiaan huumorin kautta :) |
Kasperi Tervonen 24.09.2008 23:57:33 | |
---|
Sen verran tuo ilmiö ottaa pannuun, että tähän päivään asti jatkunut levyjen ostaminen loppuu omalta kohdalta parinkymmenen vuoden jälkeen seinään, jos tuollaista jälkeä kehdataan täysihintaisille CD-levyille tunkea. Nooh, eipä oo ainakaan toistaiseksi tullut yhdeltäkään muulta mun diggailemalta metallibändiltä sellaista levyä vähään aikaan ulos, jonka masterointi olis noin pahasti kustu. Miksemme siis ajattelisi niin, että poikkeus vahvistaa säännön? :) "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Ziggy Bubba 25.09.2008 00:08:09 | |
---|
Nooh, eipä oo ainakaan toistaiseksi tullut yhdeltäkään muulta mun diggailemalta metallibändiltä sellaista levyä vähään aikaan ulos, jonka masterointi olis noin pahasti kustu. Miksemme siis ajattelisi niin, että poikkeus vahvistaa säännön? :) Juu, ei noin pahaa jälkeä ole lehellekään onneksi kuultu metallibändeiltä. System of a Downin kahella vikalla ritinä käy kyllä fiduttamaan aika ankarasti, vaikkei tuo nyt ihan suoranaista metallia olekaan. Tuota levyjen överiä kompressointia volumen nimissä on sitten löydettävissä melkeinpä kaikista genreistä. Monenmoisen musan ystävänä tuo kieltämättä huolestuttaa tulevan ja vituttaa nykypäivän osalta. |
Twinkle 25.09.2008 01:22:34 | |
---|
Onko sulla tietoa miksi RHCP:n Stadium Arcadiumista tehtiin erikseen Steve Hoffmanin masteroima lyttäämätön lp-painos, tavallisen lp-painoksen lisäksi? Minäpä kerron. LP-levyn ja CD-masterin tekemisessä on tietyt periaatteet, joita ei voi samassa yhteydessä käyttää. LP-levyn ollessa analoginen ja mekaanisesti luettu tallenne, tuo aaltokuva käytännössä painetaan levyn pintaan uraksi ja neula seuraa sitä uraa ottaen kiinni reunoihin lukien signaalin, vasemman kanavan toisesta reunasta ja oikean toisesta. Mieti miten käy, jos urat on liian leveät ja jos niissä on esim. tietynlainen vaihe. Jos neula irtoaa toisesta reunasta, miten käy äänelle mitä kajareista tulee? miten jos railo on vääränmuotoinen, neula ei mahdukaan aaltojen välistä vaan nousee ylös urasta. Entä jos ura on liian leveä, miten luulet että viereiset urat tykkää siitä jos niiden reviirille tungetaan levyn fyysisestä kestävyydestä puhumattakaan. Näiden ja monen muun, esimerkiksi luontaisen korostuksen takia vinyylimasterointi tehdään eri tavalla. Minen usko että kummastakaan levystä on tullut tai on tulossa uutta versiota vain sen takia että se miellyttäisi sitä kourallista ihmisiä jotka tähän aiheeseen reagoivat. Kuten itsekin tiedät, valtaosa ihmisistä ei ymmärrä kyllä paskaakaan siitä kuinka mikäkin masteroidaan. Tästä esimerkkinä Vaikka RHCP:n Californication. Sen kantoi kotiinsa 15 miljoonaa maailmanlaajuisesti, siitäkin huolimatta että sitä pidetään joissakin piireissä kuuntelukelvottomana. Voit päätellä, siitä että miksi remasteri julkaistiin pelkästään vinyylillä? Eikö se olisi kohdannut paremmin vääryyttä kohdanneet kuulijat jos se olisi tullut originaalin tavoin CD:nä, mitä sitäkin on tosiaan myyty tässä vaiheessa jo 7 miljoonaa kappaletta. Vähemmistö ollaan, ne jotka tämän kuulee ja ne jotka näistä jutuista välittää joten on aika valitettavaa että yhä pienemmällä todennäköisyydellä lafkat nakkaa paskaakaan. |
reos 25.09.2008 09:35:20 | |
---|
Olenko ainut jonka mielestä tuo yllä oleva ei vastannut kysymykseen? "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
bedlam 25.09.2008 11:05:37 | |
---|
Olenko ainut jonka mielestä tuo yllä oleva ei vastannut kysymykseen? Et ole, eihän tuossa käsitelty kysymystä laisinkaan :D "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Ben_D 25.09.2008 11:26:38 | |
---|
Et ole, eihän tuossa käsitelty kysymystä laisinkaan :D Muutenkin vähän ristiriitainen kirjoitus siihen nähden mitä just juttelin cd / vinyylimasteroinnista oman levyn masteroinnin yhteydessä. Evince - Abandon Belief Streaming@http://www.myspace.com/evincemetal |
Vesihiisi 25.09.2008 13:41:26 (muokattu 25.09.2008 13:46:16) | |
---|
Itse käsitin ainakin niin, että vesihiisi laittoi ensin tosissaan, johon Bend vastasi sarkastisesti, johon vesihiisi vastasi ns vinoillen, tähän bend:n viestiin vastasin itse tosissani, en siis sarkastisesti, mutta sen jälkeen kyseenalaistit bendn sarkasmin, joka aiheutti valtaisan hämmennyksen vesihiisessä/hiisissä/hiidessä (miten vaan) ja hän vastasi tähän hieman hyökkäävästi, koska luuli että höpöttelet omiasi. Hehe, näinhän siinä kävi. Olin juonut pari kaljaa, enkä oikein jaksanut keskittyä näköjään. Oikea muoto lienee "aiheutti valtaisan hämmennyksen hiidessä". |