Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jonna Tervomaa
1 2 3 4
Deep Shadow
13.08.2003 21:56:17 (muokattu 13.08.2003 21:56:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäpä kansa tykkää tästä tytöstä? Lämmittääkö enemmän Minttu ja Ville osasto vai uudempi tuotanto? Tai mitä nyt ylipäätään Jonnasta ajattelette?
 
~Duurisointu on fantasiaa, mollisointu on realismia~
Lähikauppias
13.08.2003 22:02:00 (muokattu 13.08.2003 22:03:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonna? Hihihihihihihihihihihihihihi! En voi olla ajattelematta Jonnaa kikattamatta kuin pikkutyttö!
 
Jonna tekee varsin hyvää musiikkia. Tai no, ainakin esittää sitä. Ja on myös kaikin puolin ihana ihminen. Kikatukset lähinnä jälkimmäisestä syystä.
 
Ja en ymmärrä yhtään tuota Minttu sekä Ville -juttua. Norpan yöradiossa taannoin noin puolet kysymyksistä koski ko. biisiä ja että "mites nyt oot Jonna sitten päässyt eroon lapsitähden maineesta?". Mun mielestä koko aikuis-Jonnalla ei mitään "lapsitähden mainetta" ole missään välissä oikeastaan edes ollut.
Deep Shadow
13.08.2003 22:07:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonna? Hihihihihihihihihihihihihihi! En voi olla ajattelematta Jonnaa kikattamatta kuin pikkutyttö!
 
Jonna tekee varsin hyvää musiikkia. Tai no, ainakin esittää sitä. Ja on myös kaikin puolin ihana ihminen. Kikatukset lähinnä jälkimmäisestä syystä.
 
Ja en ymmärrä yhtään tuota Minttu sekä Ville -juttua. Norpan yöradiossa taannoin noin puolet kysymyksistä koski ko. biisiä ja että "mites nyt oot Jonna sitten päässyt eroon lapsitähden maineesta?". Mun mielestä koko aikuis-Jonnalla ei mitään "lapsitähden mainetta" ole missään välissä oikeastaan edes ollut.

 
Tottahan se on että Jonna varmaan saa paljon vastailla noihin Minttu ja Ville kysymyksiin ja katsoin itsekin osittain tuon Norpan silloin kun Jonna siellä oli, mutta onko siinä toisaalta mitään pahaa että se aina otetaan esiin.. Kelpo biisihän se on! =)
 
~Duurisointu on fantasiaa, mollisointu on realismia~
-J
13.08.2003 22:31:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Jonna on kans ihan jees. Se ei vedä mitään wanna-be -linjaa vaan on puhtaasti ihan oma itsensä. Musiikkikin on sangen hyvää. Toisinaan sopivan rokahtavaakin meikäläisen makuun. En siis vaihda kanavaa, jos Jonna laulaa autoradiosta...ennemminkin pistän isommalle.
 
Vilkkumaasta taas en tykkää... =7
 
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
Roberto
13.08.2003 22:38:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jontsu rulettaa!
 
Ossi
14.08.2003 00:25:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseni kaltaiselle varttuneemmalle Jonnasta tulee väkisinkin assosiaatioita Minttu sekä Ville-ajalta. Ei voi mitään. Se siitä.
 
Naisen, joitakin vuosia sitten käynnistyneen, "uuden uran" myötä tunnelma oli suunnilleen: "Jaaha, joo-o, että uho päälle ja ollaan sitten niin rokkimimmiä." Alkuhämmästelyistä toivuttuani vei Tervomaan hieman rosoinen mutta lajissaan uskottava meininki mennessään. Tykkään, kovastikin. Eikä ihme, että nuoret uroot tykkää Jonnasta sillä onhan sitä helppo katellakin. Me ukkelit vaan tirkistellään.
 
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Lähikauppias
14.08.2003 09:42:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseni kaltaiselle varttuneemmalle Jonnasta tulee väkisinkin assosiaatioita Minttu sekä Ville-ajalta. Ei voi mitään. Se siitä.
 
Mutta kyllähän minä kuuntelin Minttua ja Villeä päivät pitkät. No joo, ehkä en sinänsä edes tiennyt kuka sen laulaa tms., joten kenties assosiaation mahdollisuutta ei ehtinyt kehittyä.
totaali
14.08.2003 15:28:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseni kaltaiselle varttuneemmalle Jonnasta tulee väkisinkin assosiaatioita Minttu sekä Ville-ajalta.
 
Vilkkumaasta taas en tykkää... =7

 
En minäkään ymmärrä tuota Minttu ja Ville -painolastia, vaikka itsekin edustan "varttuneempaa sukupolvea". Silloin Jonna oli lapsi ja lauloi lapsen äänellä. Nythän on ihan eri jutut kyseessä.
 
Siis tykkään, kovastikin.
 
Ja tykkään myös Vilkkumaasta, kovasti.
 
Miksi noista kahdesta pitää aina puhua yhdessä? Siksi, että molempien sukunimi loppuu samaan???
 
Ikuinen aloittelija, mutta joskus vielä alan treenata kunnolla...
riimu
10.04.2007 11:11:29 (muokattu 10.04.2007 11:12:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Huom! Olet kirjoittamassa yli 1334 päivää vanhaan ketjuun!"
 
Heh. Kumma kun neidosta ei pahemmin ole ollut keskustelua täällä. Eli tällaisia uutisia olisi:
 
UUSI ALBUMI KAUPPOIHIN 02.05.2007.
 
Uutta albumia tehtiin joulu- helmikuun aikana Hollolassa, Petrax -studiolla. Levy on nyt valmis.
Viides Tervomaa-albumi sai nimen "Parempi loppu" ja se julkaistaan keskiviikkona 02.05.2007.
 
Albumin ensimmäinen single "Läpikulkumatkalla" on ladattavissa mm. seuraavista nettikaupoista: download.netanttila.com, Musiikkilataamo, iTunes.

 
Olen muutamaan kertaan kuullut tuon Läpikulkumatkalla-viisun ja pidän kyllä kovasti. Jotenkin raikkaan melankolisen oloinen biisi. Halo lätyn jälkeen jäi odottamaan ehkä rauhallisempaa Tervistuotantoa uudelta levyltä. Saa nähdä mitä tiedossa on, tuon sinkkubiisin perusteella ainakin odotukset ovat korkealla.
 
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
kyseinen
10.04.2007 12:06:44 (muokattu 10.04.2007 12:13:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halo ei ollut kovin kaksinen tyrmäävän, lähes täydellisen Viivalla-plätyn jälkeen. Pahapa siitä oli enää paremmaksi laittaa. Näinpä ei järin suuria odotuksia uudeltakaan, mutta hieman vähemmän keskitien poppia saisi olla mun mielestä. Halo oli vähän liian "helppo".
 
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
mr_b
10.04.2007 12:35:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle Tervomaan musiikki ei ole paljonkaan kolissut, vaikka ei se nyt mitenkään huonoakaan ole.
 
Sen sijaan haluan tuoda esiin naisen radiodj-työskentelyn Radio Helsingissä Lasse Kurjen kanssa. Loistavaa ihanan käheä-äänistä kommentointia ja erittäin hyvää musiikkia. Tosin nyt ei Jonna ole viime aikoina tuolla ollut, mutta kun oli niin sitä oli ilo kuunnella.
 
Toylike people make me boylike
riimu
10.04.2007 12:46:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin olen aina toivonut Tervomaalta myös ihan akustista levyä. Viime levyllä varsinkin kun Varjoenkeli ja Viimeinen erinomainen mies toimivat aivan täydellisesti. Akustinen keikka ois myös pop.
 
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
MarkoA
11.04.2007 23:59:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime levyllä varsinkin kun Varjoenkeli ja Viimeinen erinomainen mies toimivat aivan täydellisesti.
 
Samat sanat. Loistava artisti. Loistavia tunnelmapaloja on Halo täynnänsä. Kaunis nainen. Uutta tuotantoa kovasti odotellaan. Vielä reilut pari viikkoa ja albumihan on kaupoissa.
 
May Your Will Be Done Dear Lord
MK73
24.09.2008 16:46:01 (muokattu 24.09.2008 16:55:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitääpä nostaa..
 
Vitsi kun on mukavasti svengaava biisi tuo Lemmikit kokoelmalle tehty Päästä yli -single. Äsken kuulin sen sattumalta ja kylläpä nappasi, vaikka en ole aiemmin Tervomaan kappaleista hirveesti innostunut. Tosiaan, tuon kummempi ei hyvän poplaulun tarvitse olla, jotenkin kiva klangi siinä...
 
Tuolta räpsähtää soimaan: www.myspace.com/tervomaa
 
carlos
24.09.2008 17:31:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän Jonna on ihan huippu. Ruisrockissa tuumin sen keikalla, että on kyllä suht laaja biisimateriaali kertynyt tässä vuosien saatossa. Loistavaa poppia.
 
Hannubal
24.09.2008 17:49:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päästä yli on mahtavan koukuttava biisi. Just tällaista nopeatempoisempaa olen häneltä kaivannutkin. Viivalla levy 2001 näytti että Jonna osaa laulaa rokkaavampiakin biisejä. Parilla viimeisellä on ollut aika rauhallisia kappaleita, mutta Parempi Loppu oli todella hieno kokonaisuus.
 
Tykkään kovasti.
 
juuso a
25.09.2008 14:38:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään. Kaikki levyt kuunneltavaa kamaa. Harmi vaan että livenä on aika vaisu kokemus, ainakin kaikki ne keikat mitkä olen itse nähnyt.
 
Juokaa ja polttakaa enemmän
MK73
27.12.2008 19:10:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmi vaan että livenä on aika vaisu kokemus, ainakin kaikki ne keikat mitkä olen itse nähnyt.
 
Hetki sitten tuli tv:stä kakkoselta Jonna Tervomaan juhlakonsertti. En mä sitä vaisuksi sanoisi, tykkäsin jopa. Bändi soitti hyvin ja rennolla otteella, laulaja omaa mukavasti puraisevaa karismaa ja kappaleistakin suurin osa yllättävän ok. Ei siis periaatteessa mitään vikaa. Tosin vielä enemmänkin minun makuun olevaa musiikkia on olemassa :-)
 
juuso a
27.12.2008 20:10:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetki sitten tuli tv:stä kakkoselta Jonna Tervomaan juhlakonsertti. En mä sitä vaisuksi sanoisi, tykkäsin jopa. Bändi soitti hyvin ja rennolla otteella, laulaja omaa mukavasti puraisevaa karismaa ja kappaleistakin suurin osa yllättävän ok. Ei siis periaatteessa mitään vikaa. Tosin vielä enemmänkin minun makuun olevaa musiikkia on olemassa :-)
 
Itse näin tuosta vaan lopun. Toivottavasti tulee uusintana.
 
Wake up!
Isodee
27.12.2008 20:42:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaakonahon takia piti katsoa uudelleen. Näin tämän livenä, mutta Jussi J:tä kuuntelee mielellään useamminkin. Diggaan kaverin tyylistä. Yksi niitä kitaristeista jotka tunnistaa heti kun kuulee levyltä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «