DrmBug 24.09.2008 09:40:06 | |
---|
Samaa matskuahan toi on ku ne toiset "paremmat" jotka vetää nopeemmin ja "tarkemmin". Haluatko selventää? ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Roberto 24.09.2008 10:20:16 | |
---|
Haluatko selventää? Jos on pakko. En siis näe tolla soitolla ja sillä "samassa kategoriassa paremman" välillä suurtakaan laatueroa. Johtunee siitä et tähän klinikkahommaan yleensä liittyvä 110m aidat takaperin yhdellä jalalla vesilasi vasemmassa handussa-soitto on mun mielestä ihan vitun turhaa kun suoraa kävellenkin pääsee perille. |
Strumbali 24.09.2008 10:23:14 | |
---|
|
Kaljakorissa 24 pulloa. Vuorokaudessa 24 tuntia. Yhteensattuma? |
fish-eye 24.09.2008 13:17:53 | |
---|
Mutta siis eikö Jaskaa itseään nolota vetää noita juttujaan, koska ne eivät nähtävästi ole hänelle ihan sitä mitä hän on tottunut soittamaan? Hänet varmaan pakotettiin tuonne. Rehellisesti, varmaan puolet m.netin rumpaleista osaisi vetää nuo jutut helpostikin... Jeshua Hamashiach ! |
Strumbali 24.09.2008 13:56:21 | |
---|
Onko joku väittänyt, että mnetissä olisi huonoja rumpaleita tai yleensä koko Suomessa? Kyllä niitä aikamoisen liudan voi luetella, jotka on kovia kansainvälisestikin verrattuna muiden maiden BÄNDIEN rumpaleihin. Tiedä sitten tyydyttääkö näiden rumpaleiden musiikkisuuntaukset ja groovet tiukimpia suomalaisia analysoijia. Ei siinä mitään. Sekin kuitenkin tukee aina kehitystä jollain suunnalla. On tässä maassa kuitenkin muitakin sukunimiä rumpaleilla, kuin Hahto. |
fish-eye 24.09.2008 13:58:16 | |
---|
Älä nyt riehu siellä. Ei tässä mistään sellaisesta ollut kyse. Mun mielestä nuo Jaskan pätkät vaan ovat aika nöyryyttäviä... Jeshua Hamashiach ! |
Strumbali 24.09.2008 14:04:36 | |
---|
Heh, no en riehu. En minä näe Raatikaisen vedossa mitään hävettävää. Se veti homman ja täts it. Ja heh, mulla ei ole yhtään CoB levyä tai muutakaan materiaalia bändiä koskien, että ei tässä mistään fanituksesta ole kyse.. ;-D |
hollmi-5 24.09.2008 17:18:38 | |
---|
Älä nyt riehu siellä. Ei tässä mistään sellaisesta ollut kyse. Mun mielestä nuo Jaskan pätkät vaan ovat aika nöyryyttäviä... Miksi ne olivat nöyryyttäviä? Musikaalisuutta olisin kaivannut lisää. Muuten soitti kelpoisesti. Samaa ideaa jatkoi suotta pitkään ja ehkä ei ollut fiiliksen suhteen paras päivä. Pelkkä kuvan katseleminen näytti rumpujen soittamiselta. Iloisuus ja sellainen "tästä saatte.. ja tästä"-asenne olisi ollut kiva. Anssi Nykäsmäinen päättäväisyys olisi ollut plussaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
fish-eye 24.09.2008 20:28:41 | |
---|
Niin eli siinä ei ollut oikeastaan mitään hyvää. :) Jeshua Hamashiach ! |
hollmi-5 24.09.2008 21:14:45 | |
---|
Niin eli siinä ei ollut oikeastaan mitään hyvää. :) No eihän sitä nyt voi sentään noihin M.netin "ääninäyte omasta soitosta"-juttuihin, jossa on aivan aloittelijoiden tuotoksia. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jupi57 24.09.2008 21:35:06 (muokattu 24.09.2008 21:37:10) | |
---|
Niin eli siinä ei ollut oikeastaan mitään hyvää. :) No eihän sitä nyt voi sentään noihin M.netin "ääninäyte omasta soitosta"-juttuihin, jossa on aivan aloittelijoiden tuotoksia. verrata... (= hollmi-5:lle ääni) Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
Deino 24.09.2008 21:43:15 | |
---|
No eihän sitä nyt voi sentään noihin M.netin "ääninäyte omasta soitosta"-juttuihin, jossa on aivan aloittelijoiden tuotoksia. No ei kai Meinl Drum Festivaalissa soittavia rumpaleita ole edes tarkoitus verrata suomalaisen musiikkisivuston ääninäytteisiin? |
hollmi-5 24.09.2008 21:55:58 | |
---|
verrata... (= hollmi-5:lle ääni) Kiitos, kun laitoit lopun... Soundit, piuhat ja kajarit. |
fish-eye 24.09.2008 22:36:04 | |
---|
No ei kai Meinl Drum Festivaalissa soittavia rumpaleita ole edes tarkoitus verrata suomalaisen musiikkisivuston ääninäytteisiin? Tätä juuri meinasin. Tuonnekun menee niin pitäisi olla hyvä. Saamari. Jeshua Hamashiach ! |
dumbass 24.09.2008 23:37:48 (muokattu 24.09.2008 23:39:53) | |
---|
No eihän sitä nyt voi sentään noihin M.netin "ääninäyte omasta soitosta"-juttuihin, jossa on aivan aloittelijoiden tuotoksia. Voipas. Eihän tossa ollu yhtään fiilistä. Kyl mä jäin vähän kateellisena katsomaan, että miksen mä soita tuolla, ku oisin vetäny mielenkiintosemmin. Miksei ne kosinu vaikka Kuoppista tuonne? Tai kaakkurinniemeä? |
fish-eye 24.09.2008 23:43:04 | |
---|
Ei ole niillä Meinlin sponsoria. Kuoppis soittaa Zildjianeilla ja Kaakkuriniemi Istanbul/alchemy- linjalla. Jeshua Hamashiach ! |
Kailis 25.09.2008 00:08:47 | |
---|
jäin vähän kateellisena katsomaan, että miksen mä soita tuolla En anna huumoriplussaa, koska en tunne sua. |
markkuliini 25.09.2008 01:16:15 | |
---|
Jumaleissön kun pölähtää rudimentit! http://www.youtube.com/watch?v=IYT77qnPqcI Jim Kilpatrick on kaveri ja on soittanut marssirumpua ennenkin. Normaalilla virvelillä kuuluisi vähän aikaa vain korkeata ujeltavaa säveltä ja kalvo sulaisi lätäköksi lattialle... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Kailis 25.09.2008 02:20:56 | |
---|
Jumaleissön kun pölähtää rudimentit! http://www.youtube.com/watch?v=IYT77qnPqcI Jim Kilpatrick on kaveri ja on soittanut marssirumpua ennenkin. Normaalilla virvelillä kuuluisi vähän aikaa vain korkeata ujeltavaa säveltä ja kalvo sulaisi lätäköksi lattialle... Ei toi oo rumpali vaan ilmiö... |