Aihe: Uusi särö Steve Vailta
1 2 3
Antti1
23.09.2008 22:05:56
Paljonkos sillä oli hintaa?

134€ Playbackilla. Mä tässä itseasiassa just lasken synttärilahjarahojen riittävyyttä... :D
Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775
Jucciz
23.09.2008 22:09:00
Steven ilmeet oli kyllä ehdottomasti ton pätkän parasta antia...

Totta. Olenkohan ainut, jonka mielestä Steve ei ole tuonut musiikillisesti oikeastaan mitään uutta pöytään Passion & Warfaren jälkeen? Tuo levy on kyllä puolestaan semmoista musiikillista huumoritykitystä, että huhhui. Vähän paikallaan tuntuu polkevan miehen soitto tätä nykyä, vaikka tekniikkaa on edelleenkin vaikka muille jakaa. Ideoita pitäisi vaan nyt ammentaa jostain lisää.
Antti1
23.09.2008 22:10:18
Ideoita pitäisi vaan nyt ammentaa jostain lisää.

Oot kyl oikeassa, mut sit taas... Mä tykkään kyllä miehen tekeleistä, ne vaan toimii mulle. Toivottavasti tekee jotain tuoretta seuraavaksi, on niin mahtavan taitava muusikko kuitenkin.
tender.insanity
23.09.2008 22:14:34
Vähän paikallaan tuntuu polkevan miehen soitto tätä nykyä, vaikka tekniikkaa on edelleenkin vaikka muille jakaa. Ideoita pitäisi vaan nyt ammentaa jostain lisää.

On Vai vähän kyllä jäänyt junnaamaan paikoilleen. Oikeastaan Ultra Zone oli viimeinen levy, mistä tykkään.

Alkupään, Flexable, Passion & Warfare, Sex & Religion, Alien Love Secrets -nelikko oli kyllä sellaista, ettei koskaan voinut arvatakaan mitä sieltä seuraavaksi tulee. Vaikka Flexableen tutustuin vasta vuonna '96. Passion & Warfare tuli ostettua kasettina sen ilmestyessä.
Mr. Speed
23.09.2008 22:20:42
134€ Playbackilla. Mä tässä itseasiassa just lasken synttärilahjarahojen riittävyyttä... :D

En videota ihan kauhean vakavissaan/tarkkaavaisesti katsonut, mutta mitenhän mahtais toimia boostaamassa Rectoa? Oon nimittäin harkinnut, että jos ostais kaks eri OD-spedua. Toisen boostaamaan cleania kanavaa kevyesti, ja toisen sitten tiukentamaan Mesan säröä.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. Ostakaa hyväkuntoinen RG 2570 Prestige + keissi! Katso ilmoitus torilla!
Antti1
23.09.2008 22:24:38 (muokattu 23.09.2008 22:25:19)
En videota ihan kauhean vakavissaan/tarkkaavaisesti katsonut, mutta mitenhän mahtais toimia boostaamassa Rectoa?

No tota, ei ois ihan mun ensimmäinen valinta. En oo kuitenkaan testannu, joten tosi paha sanoa. Mä ite tykkäsin Roadsterin kanssa Insane Kanen tekemästä, hieman viritellystä 808-kloonista. Se ts-soundi vaan sopii 100% täydellisesti yhteen Recton puutteiden kanssa. Moni muu poljin sit taas ei kuulosta yhtä kuninkaalta sen kanssa.

Mä ite tekisin (oonkohan jo kertonut, en muista...) sen niin, ettei poljin varsinaisesti boostaa yhtään mitään. Eli gainit nollissa, tonea sopivasti ja levelit ilman kuultavaa eroa särön määrässä. Jatkuvasti päällä vain muokkaamassa sitä sisään menevää soundia, vähän eq:n tapaan. Ei kuitenkaan oo sama juttu, jos vaikka joku kohta sellaista tulisikin ehdottamaan. :)
Mr. Speed
23.09.2008 22:27:38
No tota, ei ois ihan mun ensimmäinen valinta. En oo kuitenkaan testannu, joten tosi paha sanoa. Mä ite tykkäsin Roadsterin kanssa Insane Kanen tekemästä, hieman viritellystä 808-kloonista. Se ts-soundi vaan sopii 100% täydellisesti yhteen Recton puutteiden kanssa. Moni muu poljin sit taas ei kuulosta yhtä kuninkaalta sen kanssa.

Mä ite tekisin (oonkohan jo kertonut, en muista...) sen niin, ettei poljin varsinaisesti boostaa yhtään mitään. Eli gainit nollissa, tonea sopivasti ja levelit ilman kuultavaa eroa särön määrässä. Jatkuvasti päällä vain muokkaamassa sitä sisään menevää soundia, vähän eq:n tapaan. Ei kuitenkaan oo sama juttu, jos vaikka joku kohta sellaista tulisikin ehdottamaan. :)

Heh.. En mäkään purkista säröä ottaisi, kyllä toi Rectumraider sitä itse tuottaa ihan tarpeeksi. Niin.. Ja saisihan tuohon hintaan torilta Bad Monkeyn ja TS9 Reissuen, tai Maxoni 808 :)
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. Ostakaa hyväkuntoinen RG 2570 Prestige + keissi! Katso ilmoitus torilla!
tommiot
23.09.2008 22:30:09
Heh.. En mäkään purkista säröä ottaisi, kyllä toi Rectumraider sitä itse tuottaa ihan tarpeeksi. Niin.. Ja saisihan tuohon hintaan torilta Bad Monkeyn ja TS9 Reissuen, tai Maxoni 808 :)

Tuus hakee toi mun purkki pois ;)
Mr. Speed
23.09.2008 22:46:19
Tuus hakee toi mun purkki pois ;)

Melkein voiskin. Tosin DigiTechin HargWired sarja kiinnostaa, kun sitä täälläkin on jo hehkutettu. 98e T-kaupassa se OD-spedu.
Milkop
23.09.2008 23:19:23

- You're a wanker, Vai.
- Yea, that's what they say.

:-----------D
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
sarkjan
24.09.2008 21:55:17
Totta. Olenkohan ainut, jonka mielestä Steve ei ole tuonut musiikillisesti oikeastaan mitään uutta pöytään Passion & Warfaren jälkeen? Tuo levy on kyllä puolestaan semmoista musiikillista huumoritykitystä, että huhhui. Vähän paikallaan tuntuu polkevan miehen soitto tätä nykyä, vaikka tekniikkaa on edelleenkin vaikka muille jakaa. Ideoita pitäisi vaan nyt ammentaa jostain lisää.

Olihan tuo Passion & Warfare jo itsessään melkoinen paketti sulateltavaksi aikanaan ilmestyessään. Mitä tulee tuon jälkeen ilmestyneeseen materiaaliin, niin mielestäni sieltä löytyy edelleen ihan jopa helmiäkin välillä, vaikkakin esim. Alien love Secrets tuntui aika vaisulta P&W:n jälkeen :) Mutta näkisimpä asian kuitenkin niin että kyllä se aina jotain mielenkiintoista materiaalia onnistuu saamaan aikaan, vrt. monet muut saman alan kitaristit..

Jollain tapaa olen alkanut arvostamaan sitä myös jonkinlaisena "innovaatorina" ja kaikkien uusien juttujen kehittelijänä ja kokeilijana. Jos nyt näin voi sanoa.
Can we have everything louder than everything else?
Shredator
24.09.2008 23:39:06

Jollain tapaa olen alkanut arvostamaan sitä myös jonkinlaisena "innovaatorina" ja kaikkien uusien juttujen kehittelijänä ja kokeilijana. Jos nyt näin voi sanoa.

Totta. Äijän lahjakkuus ja kekseliäisyys on aivan omaa luokkaansa. Livesoitantaa katsoessa ei voi puolestaan kuin ihmetellä...Uskomaton showmies!
Ohmit on vaan numeroita...
Antti1
24.09.2008 23:40:20
Totta. Äijän lahjakkuus ja kekseliäisyys on aivan omaa luokkaansa. Livesoitantaa katsoessa ei voi puolestaan kuin ihmetellä...Uskomaton showmies!

Harmittaa vähän vietävästi, kun en intistä päässyt lomille Vai:n keikalle. On toinen niistä maailman kahdesta kitaristista, jotka oikeasti haluan nähdä. Toinen on Gilbert ja sen mä onneksi näen parin viikon päästä. Mahtava persoona hänkin.
kimurantti1
25.09.2008 01:02:47
Harmittaa vähän vietävästi, kun en intistä päässyt lomille Vai:n keikalle. On toinen niistä maailman kahdesta kitaristista, jotka oikeasti haluan nähdä.

Kyllähän se sieltä Nosturin eturivistä oli eittämättä aivan mahtava kokemus. ;-P
Antti1
25.09.2008 01:03:49
Kyllähän se sieltä Nosturin eturivistä oli eittämättä aivan mahtava kokemus. ;-P

Äijä perkele! Vähänkö mä hajoilin sillon vartiovuorossa...
ninos
25.09.2008 09:51:22

Komppaan, vain kiusaksi! :D
www.myspace.com/bkkband
Antroid
25.09.2008 09:53:22

Eittämättä yksi elämäni parhaista keikoista.
spedu ray
25.09.2008 09:54:25
Jopa kalja-alueen ja takarivin puristuksesta kuuli jotain. :) Myös aiheen aloittaja oli paikalla. :D
Fender+Monster=OK
Hannu H.
25.09.2008 11:47:01

Julmaa sakkia täällä :D
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)