Aiemmin omistamani Meksikon Fender '72 custom tele jäi laadultaan valovuosien päähän tuosta Skujusta, eikä se soundillisestikaan innostanut himassa eikä pändikäytössäkään. Ja tuo Mehikon rimpula maksoi uutena kuiteski kaks ja puol kertaa enemmän kuin tää superdiili-Skuju :D Toivottavasti kukaan ei osta ja yhtä hyväksi huomaa CV Stratoja, ei nimittäin ole rahaa eikä varsinkaan tilaa enää yhdellekään kepille;) Vahvariin pitäisi säästää, kun kotona on nyt vain pikkuinen Voxin DA5 + 12'' Wizard-kaappi (piuhaviritysliitännällä), kunnon systeemien läpi pääsee CV:tä testaamaan vasta parin viikon päästä. Onko muuten olemassa L-mallin piuhoja / plugeja, jotka passaisivat tuommoiseen perinteiseen Telen upotettuun jakkiin? Cordialit eivät yllä perille asti ja taas suora plugi on hieman hankala vaikka sohvalla soitellessa. Muistaakseni Springsteenillä oli metallinen L-mallinen, liekö sitten teleissään pinnassa oleva jakki? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
jussimus 23.09.2008 23:32:57 | |
---|
Toivottavasti kukaan ei osta ja yhtä hyväksi huomaa CV Stratoja, ei nimittäin ole rahaa eikä varsinkaan tilaa enää yhdellekään kepille;) Todennäköisesti mä oisin jo laittanut Classic Vibe stratosta tilauksen vetämään, ellen ois just äskettäin hankkinut loistavaa Fenkun Classic Player '60-stratoa, joka sekin oli törkeän hyvä diili...ainakin vielä ennen Skujun Classic Vibe-sarjan invaasiota ;) Perhana vieköön, toi tele on niin hyvä että tekis melkein mieli hommata toinen mokoma kaiken varalta :D |
Aki 24.09.2008 00:25:41 (muokattu 24.09.2008 00:26:58) | |
---|
Ok, pitääpäs käydä noutamassa kunnon liimaa ja aloittaa askartelu. Ruokasooda (vai oliko se nyt leivinjauhe...?) sekä nopeuttaa pikaliiman kuivumista että tekee lopputuloksesta kovemman. Suosittelen laittamaan maalarinteippipalasen (tms) satulan otelaudansuuntaiselle pystyseinälle, muutoin liima ei korota sitä tärkeintä osaa eli otelaudan puoleista reunaa. Tuo teipinpala estää liiman vetäytymisen pisaramaiseksi, ja "kerää" liimaa paremmin siihen etureunaan. Edit: Perhana vieköön, toi tele on niin hyvä että tekis melkein mieli hommata toinen mokoma kaiken varalta :D No koska vaihdetaan siihen se mikki? Haluan päästä jo kokeilemaan Teleä! :oP "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
jra 24.09.2008 00:30:56 | |
---|
Ruokasooda (vai oliko se nyt leivinjauhe...?) sekä nopeuttaa pikaliiman kuivumista että tekee lopputuloksesta kovemman. Suosittelen laittamaan maalarinteippipalasen (tms) satulan otelaudansuuntaiselle pystyseinälle, muutoin liima ei korota sitä tärkeintä osaa eli otelaudan puoleista reunaa. Tuo teipinpala estää liiman vetäytymisen pisaramaiseksi, ja "kerää" liimaa paremmin siihen etureunaan. Huomenna pitää testata näitä vinkkejä, thanks! Pitää tarkistaa vielä netin syövereistä kumpaa liiman sekaan, jauhetta vaiko soodaa. Tuo teippisysteemi (kuten Freewheelerinkin vinkit) auttavat tekemään hommasta siistimmän. Sen verran olen noita satuloita viilaillut eri kitaroihin, että kun tuon täytteen saa vain siististi paikalleen, niin uuden uran tekeminen pitäisi olla hanskassa. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Aki 24.09.2008 00:34:59 (muokattu 24.09.2008 00:35:15) | |
---|
Sen verran olen noita satuloita viilaillut eri kitaroihin, että kun tuon täytteen saa vain siististi paikalleen, niin uuden uran tekeminen pitäisi olla hanskassa. Jep. Muista vaan että toi liimaseos tottelee viilaa hyvin paljon nopeammin kuin muovi. Ettei tartte heti lisää liimaa... :o) Nimim opin itse vain kantapään kautta. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
jussimus 24.09.2008 10:22:01 | |
---|
No koska vaihdetaan siihen se mikki? Haluan päästä jo kokeilemaan Teleä! :oP Katos kun nyt kävikin niin yllättävästi että mikkiä ei tarttekaan vaihtaa... Pändivolumeilla Thunderin kanssa luukutettuna tuo vakiomikitys toimikin suorastaan häkellyttävän hyvin pändimme musiikissa. Tvängiä oli soinnissa just sopiva määrä. If it ain't broken, why fix it? :) Tervetuloa vaan meiän reenikselle testaamaan ;) |
Joees 24.09.2008 11:06:48 | |
---|
Tekisivät CV Esquiren. Ostaisin heti vaikka ei ois rahaa. Koska se olis liian halpa. Tietty, miksei CV telestä voisi duunata Esquirea... :-D Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox |
tracyjacks 24.09.2008 11:21:54 | |
---|
Tietty, miksei CV telestä voisi duunata Esquirea... :-D Niinpä. ;) Itseäkin kuummottaa parhaillaan tuo CV Tele, vaikka mulla melkeinpä täydellinen Tele on jo. Matka taittuu, kilometrit haihtuu, maisemat vaihtuu |
Joees 24.09.2008 11:24:59 | |
---|
Niinpä. ;) Itseäkin kuummottaa parhaillaan tuo CV Tele, vaikka mulla melkeinpä täydellinen Tele on jo. Mmm... Jos oot joskus luopumassa tosta japsitelestä niin kysele meikäläiseltä ekana. Tod.näk. mulla ei oo rahaa mut jos on niin... :-D Mua ei silleensä ole tuo CV kiinnostanut, mut Esquiren siitä vois kieltämäti kyllä duunata. Ei tulis edes kalliiksi. Loafers
tracyjacks 24.09.2008 11:32:33 | |
---|
Mmm... Jos oot joskus luopumassa tosta japsitelestä niin kysele meikäläiseltä ekana. Tod.näk. mulla ei oo rahaa mut jos on niin... :-D Mua ei silleensä ole tuo CV kiinnostanut, mut Esquiren siitä vois kieltämäti kyllä duunata. Ei tulis edes kalliiksi. Kyllä on pari kertaa tullut mietittyä GAS-huumassa, että vois vaihtaa tuon johonkin, mutta ei tuosta jotenkin välttämättä viitsi luopua. Parhaillaan GASittaa todella kovasti '72 Tele Thinline, jonka saisin päittäin vaihdettua tuohon mun Teleen. Matka taittuu, kilometrit haihtuu, maisemat vaihtuu |
Karhukoira74 24.09.2008 21:54:53 | |
---|
Lämpöä nostaa.....pakettitietojen mukaan tänään oma Vibe on lajiteltu postin logistiikkakeskuksessa =P Taitaa vkl ohjelma olla tiedossa... Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
jra 24.09.2008 22:06:39 | |
---|
Tekisivät CV Esquiren. Ostaisin heti vaikka ei ois rahaa. Koska se olis liian halpa. Tietty, miksei CV telestä voisi duunata Esquirea... :-D Ja sinne vain esquire-pleksin alle valmiiseen humpparirouttaukseen piiloon, joku säväkkä humppari. Olis jämäkkä keppi, Esquiren suoraviivainen ulkonäkö ja kytkennät + (neliasentoisen kytkimen takana lisäjytyä). Tdpri:ssä on ollut jo useampi CV:stä Esquireksi muutettu Skuju näytillä. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Joees 24.09.2008 22:13:38 | |
---|
Ja sinne vain esquire-pleksin alle valmiiseen humpparirouttaukseen piiloon, joku säväkkä humppari. Olis jämäkkä keppi, Esquiren suoraviivainen ulkonäkö ja kytkennät + (neliasentoisen kytkimen takana lisäjytyä). Stealthia. Mmm... Ei kyllä mä pitäsin sen ihan rehellisesti yksimikkisenä jos olis vaan yksi Esquire omistuksessa. ;-) Jos olis toinen niin sit vois tollasta duunatakin. Tdpri:ssä on ollut jo useampi CV:stä Esquireksi muutettu Skuju näytillä. Yllättäen, en oo jostain syystä nyt hetkeen muistanut seurata sitä foorumia. Pitääkin kävästä tsekkailemassa. Loafers
mipi 24.09.2008 23:08:04 | |
---|
Nyt taitaa olla ensimmäinen tele meikäläiselle tulossa. Kummisetä muuttaa ja perintönä saan Tokain Breezysound Telecasterin (jossain 80-luvun loppupuolella ilmeisesti valmistettu). Sormet syyhyten odottelen! "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
kuolio 25.09.2008 13:42:06 (muokattu 25.09.2008 13:53:09) | |
---|
Ach! Ne saivat minut! |
jussimus 25.09.2008 13:44:21 | |
---|
|
jonnejau 25.09.2008 15:27:56 | |
---|
Hei, vähä väärään topikkiin menee, mutta kysympähän silti: Onko tääl ketää jolla olis kokemust muista CV-sarjan kitaroista? :) Kehuja tele on saanut, niin voiko sanoa samaa esim. Stratosta? |
Karhukoira74 25.09.2008 17:05:51 | |
---|
Hoihoi....Telepaketti Thomannilta olis autossa, kun kotiin pääsis vielä... ;) Ja ennen emäntää =D Täähän on jännempää kuin jouluna, silloin tosin tietää ettei mitään saa =P Tulikohan tarpeeksi hymiöitä. Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
Dunga 25.09.2008 17:13:21 | |
---|
Hoihoi....Telepaketti Thomannilta olis autossa, kun kotiin pääsis vielä... ;) Ja ennen emäntää =D Täähän on jännempää kuin jouluna, silloin tosin tietää ettei mitään saa =P Tulikohan tarpeeksi hymiöitä. Kuvia ja tuntemuksia sitten heti kun soitteloilta kerkiät. Hirveä GAS, tekisi mieli hommata tollanen strato. Sekin oli ihan näppärän tuntunen kun testailin tossa vähän aikaa sitten. Interstellar overdrive. |
jussimus 25.09.2008 19:25:35 | |
---|
Hei, vähä väärään topikkiin menee, mutta kysympähän silti: Onko tääl ketää jolla olis kokemust muista CV-sarjan kitaroista? :) Kehuja tele on saanut, niin voiko sanoa samaa esim. Stratosta? Tässä ketjussa oli jo aiemmin puhetta myös CV-stratoista, videotakin löytyy: http://www.youtube.com/watch?v=1a1m9wrjddo&feature=related |