markkuliini 21.09.2008 21:28:08 | |
---|
Parempi on, jos hierot mun vatsaa. Aika pahan pistit vastapalloon. Menin sanattomaksi. Vau. + Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
hollmi-5 21.09.2008 21:44:50 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
dumbass 21.09.2008 23:03:21 | |
---|
Ja verhoissa apumihet laskee tahteja, että jäbät kestää kartalla. Käsi ylös, kuka jaksaa tunnin tällaista katsoa. Minä en jaksa. Joo, eipä tuntunu siltä että noi ois tullu kovin tasasesti vaikka kuinka yrittää laskea mukana. Kai niillä klikit oli, mut silti se ykkönen tahtoo lipsua.. |
OPJ1974 21.09.2008 23:31:52 | |
---|
Ja verhoissa apumihet laskee tahteja, että jäbät kestää kartalla. Käsi ylös, kuka jaksaa tunnin tällaista katsoa. Minä en jaksa. *Nostaa kätensä ylös* Jestas, mitä vispausta, kädet käy kuin turkkilaisella vitunsuolaajalla. Hämmentäviä nämä gospel-lahjakkuudet, kärsivätkö he kaikki jonkinlaisesta Yngwie Malmsteen-syndroomasta: Kaikki pitää opettaa ja näyttää niin nopeaan, että katsoja jää vain ja ainoastaan hämmennyksen valtaan. Minä ainakin jäin. Tai sitten olen vain kateellinen, kun itse en osaa. lakjsdf. hö laoalal! kskdoaosk. prkl. |
Epämuusikko 21.09.2008 23:49:38 | |
---|
Itse jaksan. Tuossa nykygospel-tyylissä yhdistyy aika monta tyyliä. Pidän kosolti. R.I.P Oksanen |
tiukkapipo 22.09.2008 01:15:37 | |
---|
Mutta kiitäkäämme vahvaa afroamerikkalaista musiikkiperinnettä ettei sieltä tule juurikaan groovekillermetallimiehiä. Valkoisista tulee metallia, mustista groovea. Perusjaottelu nykyään. ei kylläkään liittynyt tuohon asiaan, mutta nimenomaan nuoria _hyviä, valkoisia_ rumpaleita ei tahdo löytää kirveelläkään, kun taas noiden gospelpiireissä joka toinen 8-vuotias on guru lyömäsoittimissa. Tämmönenki tuli aivan randomilla vastaan: http://www.youtube.com/watch?v=2NL03ur4p8Y&NR=1 Olipas maukkaan kuuloista kirkkorummuttelua! Tätä valkoista tuupataan kotoa kai enemmänkin jonkin sortin fuusiojatsin pariin kuin metallin. Mitä mieltä olette arvon asiantuntijat, ollaanko Igorin kasvatuksessa oikeilla raiteilla parin vuoden rummuttelun jälkeen, vai siintääkö tulevaisuudessa tuplabasari ja tukutuku-komppi? http://uk.youtube.com/watch?v=Ly0j_D-W8Ug |
OPJ1974 22.09.2008 08:43:51 | |
---|
Olipas maukkaan kuuloista kirkkorummuttelua! Tätä valkoista tuupataan kotoa kai enemmänkin jonkin sortin fuusiojatsin pariin kuin metallin. Mitä mieltä olette arvon asiantuntijat, ollaanko Igorin kasvatuksessa oikeilla raiteilla parin vuoden rummuttelun jälkeen, vai siintääkö tulevaisuudessa tuplabasari ja tukutuku-komppi? http://uk.youtube.com/watch?v=Ly0j_D-W8Ug Tuo se vasta hämmentävää onkin :) Olen katsonut noita videoklippejä tästä mukulasta enemmänkin ja jaksaa ihmetyttää. Näyttää kuitenkin siltä, että isukki/vanhemmat eivät häntä ole tuohon pakottaneet, vaan ihan iloisesti omasta tahdostaa paukuttaa (Toivotaan ainakin niin). Kehitys on ollut huimaa. Eiköhän ne metalli-tukut jää muille, luulen. lakjsdf. hö laoalal! kskdoaosk. prkl. |
Epämuusikko 22.09.2008 09:12:08 | |
---|
Mutta kiitäkäämme vahvaa afroamerikkalaista musiikkiperinnettä ettei sieltä tule juurikaan groovekillermetallimiehiä. Valkoisista tulee metallia, mustista groovea. Perusjaottelu nykyään. ei kylläkään liittynyt tuohon asiaan, mutta nimenomaan nuoria _hyviä, valkoisia_ rumpaleita ei tahdo löytää kirveelläkään, kun taas noiden gospelpiireissä joka toinen 8-vuotias on guru lyömäsoittimissa. Tämän kyllä osittain allekirjoitan. Lapset kasvaa.... R.I.P Oksanen |
tiukkapipo 22.09.2008 19:36:55 | |
---|
Näyttää kuitenkin siltä, että isukki/vanhemmat eivät häntä ole tuohon pakottaneet, vaan ihan iloisesti omasta tahdostaa paukuttaa (Toivotaan ainakin niin). Siltä se minustakin näyttää. On Igor kai aika tavalla tuotteistettu endorsement-sopimuksineen, mutta kai vanhemmat on osanneet pitää homman aisoissa lapsen osalta - jotenkin sillä kasvot loistaa sellaista soittamisen riemua, että kyllä se taitaa pitää hommaa leikkinä. Onhan niitä paljon "kovempia" videoita samanikäisiltä ihmelapsilta, mutta niissä on jotenkin sellainen hartiat korvissa suorittamisen maku. |
DrmBug 23.09.2008 21:46:34 | |
---|
ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Deino 23.09.2008 22:04:22 | |
---|
|
absentmind 23.09.2008 22:21:23 | |
---|
|
hollmi-5 23.09.2008 22:35:11 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ei millään pahalla, mutta käy vähän itseä ainakin sääliksi tuo meininki. On kuitenkin aika isot festivaalit nuo, sitten pistetään Jaska sinne. Ihmettelen, että miksi Kai Hahdolla ei ole Meinlin sponsoria, vaikka hän kuitenkin Meinlillä soittaa, ja on miljoona kertaa Jaskaa parempi... :o Jeshua Hamashiach ! |
Deino 23.09.2008 22:51:27 | |
---|
No eihän tuossa pahempaa vikaa ollut. Ideoita tosin oli aika vähän, mutta rentoa menoa... Tällaisessa todella vaikeassa sarkasmissa on suotavaa käyttää hymiöitä. |
Kailis 24.09.2008 00:43:09 | |
---|
Finnish drummer petrifieds in drum show. |
Roberto 24.09.2008 07:37:44 | |
---|
|
Perro Stupido 24.09.2008 08:21:41 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta käy vähän itseä ainakin sääliksi tuo meininki. On kuitenkin aika isot festivaalit nuo, sitten pistetään Jaska sinne. Ihmettelen, että miksi Kai Hahdolla ei ole Meinlin sponsoria, vaikka hän kuitenkin Meinlillä soittaa, ja on miljoona kertaa Jaskaa parempi... :o Jotenkin tuntuu siltä, että jotkut rumpalit suorastaan kinuaa noille festareille ja klinikkarundeille. Toiset taas tietää rajansa eikä mene kikkailemaan turhanpäiväsiä ihmisten eteen ilman bändiä. Ja on myös varmaan niitä, jotka ei halua mennä, mutta koska sponssi pyytää niin menee sitten velvollisuudesta. Tennistähden klinikka voisi olla viihdyttävää. Larsu pistää lattariksi.. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Niq 24.09.2008 09:16:11 | |
---|
Tennistähden klinikka voisi olla viihdyttävää. Larsu pistää lattariksi.. Ooo. Samalla syväluotausta mm. aiheesta "Virveli ja crash toiselle neljäsosalle". :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Perro Stupido 24.09.2008 09:23:34 | |
---|
Ooo. Samalla syväluotausta mm. aiheesta "Virveli ja crash toiselle neljäsosalle". :) Nami nami. Siinäpä vasta rumpuonanointia kerrassaan! "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |