Keppis 05.02.2004 21:21:30 | |
---|
Tekeekö örinä äänenmurrosäänelle pahaa jos örinä ei satu. Äänenmurros on ollut 6 luokkalaisesta asti(nyt oon 8) joten ei ihan alulla ole se. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Locrian 06.02.2004 15:49:08 | |
---|
Tuskinpa aiheesta mitään tutkimusta on tehty, mut luulisin että ei tee ihan hyvääkään tuo örinä.Ymmärtääkseni äänenmurros liittyy äänihuulien kasvu- tai muutosprosessiin ja useimmiten elimet ovat kyseisen prosessin aikana herkimpiä vaurioille.Kattele vaikka kiinalaisten dynastioiden aikaisia hovineitoja -w´ever- joiden jalat oli sidottuna kasvuajan. Vaikka ei sattuisi niin suosittelen odottelemaan että äänenmurros on varmasti ohi (ellei ole). I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
hjukke 06.02.2004 15:53:27 | |
---|
Örinä aiheuttaa tuskallisen ja pitkäaikaisen, hitaasti etenevän kaulasta ylöspäin halvaantumisen. "- munakennot on huumorihommaa" |
rysä 06.02.2004 16:06:32 | |
---|
Tekeekö örinä äänenmurrosäänelle pahaa jos örinä ei satu. Äänenmurros on ollut 6 luokkalaisesta asti(nyt oon 8) joten ei ihan alulla ole se. huom örinä tulee kurkusta ja siinähän vain kurkku kipeytyy ei muuta eli ei tee PAHAA ite oon ysillä ja on vieläkin äänenmurros kesken ja öristelen aika säännöllisesti..HEH :-) |
Keppis 06.02.2004 16:09:41 (muokattu 06.02.2004 16:09:56) | |
---|
Örinä aiheuttaa tuskallisen ja pitkäaikaisen, hitaasti etenevän kaulasta ylöspäin halvaantumisen. Täh!?!? Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Keppis 06.02.2004 16:10:59 | |
---|
Vaikka ei sattuisi niin suosittelen odottelemaan että äänenmurros on varmasti ohi (ellei ole). Mistäs sen tietää? Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
hjukke 06.02.2004 16:11:20 | |
---|
Niin. Hoho. "- munakennot on huumorihommaa" |
Keppis 06.02.2004 16:47:35 | |
---|
Niin. Hoho. Aha siis hoho. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Killer J 10.02.2004 12:42:35 | |
---|
Usko pois. Öristely teurastaa sinun murrosikäiset äänihuulet. Oikea laulaminen rulettaa. |
Keppis 10.02.2004 14:14:04 | |
---|
Usko pois. Öristely teurastaa sinun murrosikäiset äänihuulet. Oikea laulaminen rulettaa. Mutta entäs kun musiikki on sen tyylistä ja niin sovitettua että se muuttuisi aika paskaksi jos örinää ei olisi. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Locrian 11.02.2004 07:13:51 | |
---|
No jos sä aiot joka tapauksessa öristä, niin ei kai siinä ventovieraiden varottelut auta.Jos taas et aio, niin hankkikaa laulaja.Sä ilmeisesti soitat myös kitaraa. Mitä äänenmurrokseen tulee uskon ,että tiedät kyllä ite kun se on kokonaan ohi.Sä vaan kuulet että sun äänes on stabiloitunut ja pystyt hallitsemaan sen.Ääni ei tunnu vieraalta.Tai sitten käyt lääkärissä kysymässä että mites noi mun äänihuulet?Ovatko kypsyneet tarpeeksi?Örinää ei lääkärikään suosittele ,mutta kertoo varmaan missä kunnossa on huulet.Tai sitten ei.Örinähän ei tee ikinä mitenkään kauheen gutaa.Usko mua.Oon aikas paljon myös kiljunut/örissyt. I hate eatin' vegetables...
Mr. Juge 11.02.2004 16:21:36 | |
---|
Minä olen 17, örinän aloitin 16 vuotta vanhana kun huomasin että "hei, näinhän sitä saa aikaiseksi!". Minun vinkkini on se, että kannattaa ottaa jotain juomista (vettä, olutta, siideriä...) eli kostuttaa kurkkua ennen kuin kokeilee. Näin se toimii ainakin minulla. I'm not a prisoner, I'm a free man!!! |
Keppis 11.02.2004 21:06:48 | |
---|
Minä olen 17, örinän aloitin 16 vuotta vanhana kun huomasin että "hei, näinhän sitä saa aikaiseksi!". Minun vinkkini on se, että kannattaa ottaa jotain juomista (vettä, olutta, siideriä...) eli kostuttaa kurkkua ennen kuin kokeilee. Näin se toimii ainakin minulla. Siis kokeilee? Käytätkö vettä aina ennen örinää? Siis en ole mikää aloittelija örisijä. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Killer J 12.02.2004 19:13:11 | |
---|
Hei kamoon. Jos ne sun biisis kuulostaa kämmeiltä ilman örinää, niin kehittele uusia melodioita. Hyvä kappale kuulostaa hyvältä vaikka taustat jätettäisiin kokonaan pois, mitä örinäkipale ei varmasti tee. Esim. akustisiin, tunteellisiin kohtiin örinä ei sovi niin ollenkaan. |
Keppis 12.02.2004 20:09:13 | |
---|
Hei kamoon. Jos ne sun biisis kuulostaa kämmeiltä ilman örinää, niin kehittele uusia melodioita. Hyvä kappale kuulostaa hyvältä vaikka taustat jätettäisiin kokonaan pois, mitä örinäkipale ei varmasti tee. Esim. akustisiin, tunteellisiin kohtiin örinä ei sovi niin ollenkaan. Vajaa kymmenen biisä niin ei niihin nyt hetkessä kaikkia melodioita voi pistää uusiks. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Mr. Juge 13.02.2004 13:10:05 (muokattu 13.02.2004 13:10:31) | |
---|
Siis kokeilee? Käytätkö vettä aina ennen örinää? Siis en ole mikää aloittelija örisijä. Tarkoittaen siis sitä, että lähteekö örinä kunnolla vai tuleeko pelkkää pihinää. Ja ei, yleensä käytän siideriä tai olutta ennen örinää. Ja jos et ole mikään aloitteleva örisijä, niin kai itse tiedät paremmin, mikä sopii sinulle. I'm not a prisoner, I'm a free man!!! |
Tarkoittaen siis sitä, että lähteekö örinä kunnolla vai tuleeko pelkkää pihinää. Ja ei, yleensä käytän siideriä tai olutta ennen örinää. Ja jos et ole mikään aloitteleva örisijä, niin kai itse tiedät paremmin, mikä sopii sinulle. Pitääpä kokeilla juoda jotain ens kerralla enne örinöintiä. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Bilharzia 15.02.2004 18:47:06 | |
---|
Täähän oli hauska threadi, tuli naurua suusta. Ei sattunu kurkkuun kun join kaakaota. www.LifeofDebauchery.Com |
Locrian 16.02.2004 10:38:07 | |
---|
Täähän oli hauska threadi, tuli naurua suusta. Ei sattunu kurkkuun kun join kaakaota. Jepp...... :-) I hate eatin' vegetables...
Järvihirviö 17.02.2004 14:58:28 | |
---|
Keppimies89 on aikamme humoristi. |