![]() 22.09.2008 15:58:39 | |
---|---|
Mä olen jo tehnyt. n. 50 taustaa ilmaiseksi ko. taiteilijalle. (Käytössä ovat kuulemma.) Mä olen saanut Arjan levylleen yhden biiseistäni. Jotainhan se on sekin. | |
![]() 22.09.2008 16:27:40 (muokattu 22.09.2008 16:28:24) | |
"Jossain on onni maailmalla- kauniina kaartuvan taivaan alla, liekö se hiekkaa tuulille tuoksuvaa? Hyvä Johannes Kurkunkastaja! | |
![]() 22.09.2008 17:23:53 | |
Ne tilas yks liimis, joka on visssssiin unohtanu korvata! (ps. Suomen työllisyyteen ei vaikutusta.) Et ole ainoa, jolle on unohdettu korvata. Ja kun sitä on liian kiltti, niin ei viitsi ruveta kerjäämään. Jääpähän niille enemmän, jotka ei ole maksaneet. COVS n:o 1. | |
![]() 22.09.2008 17:56:42 (muokattu 22.09.2008 18:58:25) | |
"Jossain on onni maailmalla- kauniina kaartuvan taivaan alla, liekö se hiekkaa tuulille tuoksuvaa? Hyvä Johannes Kurkunkastaja! Heh, niinpä ja kiitos! | |
![]() 22.09.2008 18:19:05 | |
Et ole ainoa, jolle on unohdettu korvata. Ja kun sitä on liian kiltti, niin ei viitsi ruveta kerjäämään. Jääpähän niille enemmän, jotka ei ole maksaneet. Siinä onkin pähkinänkuoressa kaikki mikä liittyy näihin yleensä. | |
![]() 22.09.2008 18:40:19 | |
Siinä onkin pähkinänkuoressa kaikki mikä liittyy näihin yleensä. No näinhän on , se pitäis olla aina se reaaliaikainen seteli/ disketti-vaihto noissa jutuissa. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. | |
![]() 22.09.2008 18:48:52 (muokattu 22.09.2008 19:03:19) | |
No näinhän on , se pitäis olla aina se reaaliaikainen seteli/ disketti-vaihto noissa jutuissa. Ehkä tää on sitä tribuuttipelleilyä pahimmillaan. | |
![]() 22.09.2008 19:30:01 | |
Siinä onkin pähkinänkuoressa kaikki mikä liittyy näihin yleensä. Ja lisätään vielä semmoinen yleisnäkemys asiaan. Eli usein käy niin, että jos edes varovasti uskaltaa muistutella noista saamisista/veloista, niin toinen a) Suuttuu tai b) Muistuttaa jostain palveluksesta/palveluksista (esim. kyyditystä, pa-"vuokraa"), jonka on joskus kauan sitten sinulle silloin pro bono tehnyt, olettaen, että moinen yhteyksien veto jotenkin nollaa tämän velan. Tulee kumpi tahansa, tai molemmat, edustaa vastassasi oleva tapaus ihmistyyppiä, jonka kanssa kukaan rehellinen ihmisen ei saisi olla koskaan tekemisissä. Tai jos vahinko sattuu, korkeintaan kerran. Toisaalta, kolikon kääntöpuoli on se, että esimerkiksi yksi ketku, joka jäi minulle joskus muinoin 250 markkaa auki, ei ole enää kehdannut pyytää keikalle. 250 mk on pieni hinta siitä, että saa olla hänestä erossa vastaisuudessa. Keikkaa ei tehdä kenellekään, jolla on edellinenkin rästi maksamatta! "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". | |
![]() 22.09.2008 19:39:44 | |
Eihän Qsine noilla raameilla tarvii muuta, kun ottaa asia kohteliaasti puheeksi. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner | |
![]() 22.09.2008 20:42:52 | |
"Ja sitten paikallisuutisia... Helsingissä on valmistunut vihdoinkin kauan odotettu tribuuttitehdas, jossa on oma studio ja orkesteri, kapellimestari ja laulajat jotka pystyvät täyttämään suunnattoman tribuuttitarpeen jota kansa on jo pitkään potenut ympäri maata.Tuotanto tulee olemaan aluksi n. yksi tribuutti/viikko, saamiemme alustavien tietojen mukaan seuraava tribuutti tulee olemaan jo kauan kaivattu Mikko Alatalo- sellainen. Mm Jipun väkevästä tulkinnasta kappaleesta "Rikoo on riskillä ruma" on lupa odottaa "Vuoden tribuutti"- ehdokasta. The Helsinki One And Only Great Tribute Orchestra on pestattu kokopäiväiseen tribuuttien tekemiseen 10:n vuoden sopimuksella, CD ja DVD-tuotannon lisäksi ikäänkuin extrana TV ja radio tulevat mukaan "Viikon tribuutti" -formaatilla, jossa asiantuntijaraati ja kansa saavat äänestää viikon parhaan tribuutin!Äänestäneiden kesken arvotaan 2 vapaalippua vuosittaiseen "Vuoden tribuutti" -konserttiin, sis. majotus ja aamupala... Tietenkään unohtamatta jokavuotista"Suuri tribuuttiristeily" -tapahtumaa jossa huipentumana esiintyy itse tribuuttien kohteet, ne jotka vielä hengissä ovat. " Sitten mä heräsin, kaikki olikin onneksi vain prkeleen pahaa unta, oikeesti tribuutit ovat hieno, elämyksellinen ja varmasti täysin pyyteetön kulttuuriteko meille kaikille, rahastuksesta ei ole kysymys, vaan rakkaudesta wanhoihin mestareihin, on täysin mahdotonta edes ajatella miten ihmeessä me tavikset, me nuoret, me kadunmiehet, me Tammelat... me KAIKKI olemme aiemmin pärjätty ilman noita unohtumattomia tulkintoja meille niiiin rakkaista kappaleista? Ja saahan niistä vähän voita ja lauantaimakkaraa leivän päälle tuo muutenkin niin kovin alityöllistetty ja näkymätön ja pieni joukko Helsingin muusikoita... HOHO! yy kaa...mikä laatikko? | |
![]() 22.09.2008 21:15:38 | |
Jalmari Kolu Säätiö voisi tehdä tribuutin Huuhaa-ralleista. | |
![]() 22.09.2008 21:26:42 | |
...täysin pyyteetön kulttuuriteko meille kaikille, rahastuksesta ei ole kysymys, vaan rakkaudesta wanhoihin mestareihin,.... Ja saahan niistä vähän voita ja lauantaimakkaraa leivän päälle tuo muutenkin niin kovin alityöllistetty ja näkymätön ja pieni joukko Helsingin muusikoita... Mitenkä alkaa WW Viikonloppuisän väliosa? Ja aina se tribuuttikeikka Eikan komppauksen voittaa..... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner | |
![]() 22.09.2008 22:01:31 | |
Mitenkä alkaa WW Viikonloppuisän väliosa? Witunko wäliä?Sähän sen tiedät paremmmin, kerro ihmeessä? Mä sanoisin tähän että MIKSI se ylipäätään alkaa, hirmuisan karsee biisi... toisaalta, RK tribuutti vois olla umpipas...rautaa;-) Ja aina se tribuuttikeikka Eikan komppauksen voittaa..... Paina sä vaan sitä pleita siitä sekusta, pistä se cowjacket niskaan ja leiki vaikka että olet Elvis-tribuuttikeikalla....wellitsö van voor tö mani.... Sä komppaat aina noita Hesan Herroja , mikäs siinä, mukavia, iloisia poikia ovat, oli sitten kyseessä tribuutti tai mikä vaan, mulla on ihan omat mielipiteet asioista, perustuen ihan siihen kuulokuvaan minkä saan esim. noista tribuuteista mitä olen kuullut, enkä tosiaankaan ja edelleenkään aio sulta kysyä saanko ajatukseni julkituoda vai en! yy kaa...mikä laatikko? | |
![]() 22.09.2008 22:10:06 | |
Sä komppaat aina noita Hesan Herroja , mikäs siinä, mukavia, iloisia poikia ovat, oli sitten kyseessä tribuutti tai mikä vaan, mulla on ihan omat mielipiteet asioista, perustuen ihan siihen kuulokuvaan minkä saan esim. noista tribuuteista mitä olen kuullut, enkä tosiaankaan ja edelleenkään aio sulta kysyä saanko ajatukseni julkituoda vai en! NO ketäs nämä "Hesan Herrat" ovat? | |
![]() 22.09.2008 22:58:33 | |
NO ketäs nämä "Hesan Herrat" ovat? Ne asuu Helsingissä, ne on julukkiksia, tveestä tuttuja soittajia... En niitä tunne sen paremmin, mutta toi IsoJ tuntee ja on niitten kaveri...kysyppä siltä!Sillä on vastaus pulmaan kuin pulmaan! Enivei...tää topicci on/oli tribuuttipelleily, mä sanoin asiasta mielipiteeni, huonolla huumorillani höystettynä, jos se nyt taas jotenkin oli päin persettä ,niin olen pahoillani, mutta en nyt kuitenkaan katso peiliin tässä kohtaa! Musa on joko hyvää tai huonoa, oli se sitten tribuuttia tai ei?Ja makuasia tämäkin? yy kaa...mikä laatikko? | |
![]() 22.09.2008 23:13:02 | |
Joo esimerkiksi "Ystävän Laulut" sekö "Ivalo" levyille kuulemma soittajat oli valittu ihan postinumeron perusteella. Näin pystyttiin varmistamaan että kaikki soittajat ovat tietyltä alueelta. Luojan lykky oli, että se vielä jopa kuulostikin hyvältä. | |
![]() 22.09.2008 23:57:46 | |
Komppaan, jos on aihetta ketä vaan. Paas WW etsien mun kommentit Mårtensson-hommasta. On vaan naurettavaa 70-lukulaista luuserien whinetyssosialismia dissata jotain proggista sen takia, että siitä saa rahaa. Onko ainoo hyväksyttävä tapa tehdä musaa kompata vähemmistö-tango-wannabeta kyrpä ottassa alle liiton tariffien? Minä painan pleitä hymyillen, kun tiedän, että taas on edessä mukava keikka kivoinen asiakkaineen. Liksa on kohdillaan ja ammuyöstä pääsee kotiin, eikä tarvii jäädä kuppaseen hotelliin bändikaverien kuorsausta kuunteleen. Niin - ne Elvis-tribut oon tähän asti tehny yli 20-henkisen bändin säestyksellä. Työstä nauttiminen on itsestä kii. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner | |
![]() 23.09.2008 02:42:25 | |
Komppaan, jos on aihetta ketä vaan. Tämä on huomattu kyllä! Paas WW etsien mun kommentit Mårtensson-hommasta. So?Sähän sanoit mielipiteesi rehellisesti niinkun pitääkin?Kuten mä sanoin noin yleisellä tasolla ja vähän karrikoiden ja "huumorilla" näistä tribuuteista ylipäätään?Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, eikö? On vaan naurettavaa 70-lukulaista luuserien whinetyssosialismia dissata jotain proggista sen takia, että siitä saa rahaa. Joopa joo...miksi luovuit aiemmasta allekirjoituksestasi, se oli niin luonnettasi kuvaava "osta mut, mä olen kaupan "...? Onko ainoo hyväksyttävä tapa tehdä musaa kompata vähemmistö-tango-wannabeta kyrpä ottassa alle liiton tariffien? Tätä sun pitää kysyä niiltä jotka niin tekevät.Toisaalta vois kysyä, onko järkeä tehdä huonoja versioita hyvistä biiseistä ja yrittää rahastaa niillä? Minä painan pleitä hymyillen, kun tiedän, että taas on edessä mukava keikka kivoinen asiakkaineen. Kivoinen ja kivoinen....mä taas soitan mieluusti ihan oikeitten ihmisten kaa ne vähän keikat mitä soitan, veikkaanpa että en ole ihan ainoa tällä palstalla joka näin tekee? Liksa on kohdillaan ja ammuyöstä pääsee kotiin Tämä on hieno juttu! eikä tarvii jäädä kuppaseen hotelliin bändikaverien kuorsausta kuunteleen. Mieluummin kuorsaava bändikaveri kuin sekvensseri... Niin - ne Elvis-tribut oon tähän asti tehny yli 20-henkisen bändin säestyksellä. So?Ei määrä takaa laatua, arvaatko kuka näin totesi jossain threadissa? Työstä nauttiminen on itsestä kii. Varmaan paree lopettaa tähän, menee muuten lukkoon, tää topicci oli tribuuttipelleily, mä olen mielipiteeni asiasta sanonut ;-) yy kaa...mikä laatikko? | |
![]() 23.09.2008 07:21:06 | |
Jalmari Kolu Säätiö voisi tehdä tribuutin Huuhaa-ralleista. Voisi toimiakin, miten sitten toimisi. | |
![]() 23.09.2008 09:05:35 | |
Varmaan paree lopettaa tähän, menee muuten lukkoon, tää topicci oli tribuuttipelleily, mä olen mielipiteeni asiasta sanonut ;-) Joo - alko jo uhkaavasti löytyä asioita, joista ollaan samaa mieltäkin. Nimittäin siinä oot aivan oikeassa, että hyvin se tribu pitää tehdä. Niin hyvin kun vaan voi - toki suhteutettuna tekijään. Ei me voida kieltää harrastajapokukoita tekemästä teemajutskia. Siinä on sit monta muutakin funktioo. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)