Aihe: töissä sairaana
1 2 3 4 5
Ukko
21.09.2008 01:37:23

En enää ikinä lähde kuumeessa keikalle. Pari kertaa ollut ja hyvä ettei henki lähtenyt. Pari kertaa ollut myös pakko perua ja etsiä tuuraaja kun polvi ei taipunut, oli limapussin tulehdus ja tosi kipeä. Ei mitään mahdollisuutta soittaa, hyvä kun keppien kanssa kävelemään pääsi. Vielä oikea eli bassari polvi.

Mikset pistänyt sequa pyörimään ?
COVS jäsen nro 6
Ukko
21.09.2008 01:41:39

Jep, toi on ihan vaistomainen juttu, tottakai sitä vetää peittoo päälle kun on kylmä ku "horkassa"!

Onx teillä kellään koskaan ollut sinkki myrkytystä. Mulla oli muutaman kerran nuorna miesnä kun olin metalli valimossa duunissa ja joutui hengittämään sulan sinkin huuruja. Oireiluna, vaikka olis mennyt tulikuumaan saunaan villavaatteet päällä ja ottanut päälleen vielä tusinan paksuja huopia niin paleli, tai siltä tuntui eli hytisytti kuin horkassa koko ajan.
COVS jäsen nro 6
ville viaton
21.09.2008 09:20:24
Olin yhdellä kiertueella oikean nilkan nivelsiteet mäsänä. Arvatkaa roudasinko. Kaverit sitten kostivat useaan otteeseen kun lähtivät keikan jälkeen jonnekin jatkoille, ja kävelivät ihan helvetin kovaa jättäen mut klenkkaamaan kainalosauvojen kanssa perässä: "Hei jätkät, oikeesti, hei, venatkaa, joo-joo tosi hauskaa.." Oikein mulle!!
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
mack the knife
21.09.2008 13:37:21
Olin yhdellä kiertueella oikean nilkan nivelsiteet mäsänä. Arvatkaa roudasinko. Kaverit sitten kostivat useaan otteeseen kun lähtivät keikan jälkeen jonnekin jatkoille, ja kävelivät ihan helvetin kovaa jättäen mut klenkkaamaan kainalosauvojen kanssa perässä: "Hei jätkät, oikeesti, hei, venatkaa, joo-joo tosi hauskaa.." Oikein mulle!!

Et kai sä oo mä? Mulle kävi just samalla tavalla. Pitkä konserttirundi, ekan vedon jälkeen vähän yöllä painittiin ja nivelsiteet pamahti nilkasta. Piti laittaa kiipparit loppukierroksen ajaksi aina sillä lailla verhon viereen, että pääsin sauvojen kanssa ihan lähelle yleisön näkemättä ja siitä istumaan sitten.
Ja koko loppuajan just noin kapakkaan lähdettyä, että odottakaa nyt saatana, ei näillä pääse...
COVS n:o 1.
Fuzzy Boner
21.09.2008 13:47:59
mulla kurkku niin kipee ettei oo ikinä ollu. huh
Johannes kurkunkastaja
21.09.2008 14:50:48 (muokattu 21.09.2008 14:54:06)
Olen kerran ollut tosi kipeänä ja joudin ottaan tuuraajan yli viikoksi Oulun seurahuoneelle v.1975. Tuli sellainen kurkkutulehdus ,että pois tieltä, kielikin kuin halko suussa turvonneena.
Mistä johtui: Nuolin kunnolla "sen" eräältä, jota ei olisi pitänyt tehdä. Tämä tarina on tosi. Muutoin aktiiviura-aikanani en ole juurikaan sairastellut.
KoskPaavo
21.09.2008 15:15:43
Olen kerran ollut tosi kipeänä ja joudin ottaan tuuraajan yli viikoksi Oulun seurahuoneelle v.1975. Tuli sellainen kurkkutulehdus ,että pois tieltä, kielikin kuin halko suussa turvonneena.
Mistä johtui: Nuolin kunnolla "sen" eräältä, jota ei olisi pitänyt tehdä. Tämä tarina on tosi. Muutoin aktiiviura-aikanani en ole juurikaan sairastellut.

Nyt jo lievästi hymyilytti täälläkin tuo tartuntatapa, itselläni olis vieläkin huikeampi tartuntakierto, mutta ei uskalla kertoa. Sitten siinä kirjassani tuonkin paljastan.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Johannes kurkunkastaja
21.09.2008 16:49:52
Nyt jo lievästi hymyilytti täälläkin tuo tartuntatapa, itselläni olis vieläkin huikeampi tartuntakierto, mutta ei uskalla kertoa. Sitten siinä kirjassani tuonkin paljastan.

Mua tuo juttu ei naurata vieläkään. Kaikenlaisiin toosiin sitä pitikin aikoinaan mm. kielensä työntää.
clave
21.09.2008 17:08:29

Mua tuo juttu ei naurata vieläkään. Kaikenlaisiin toosiin sitä pitikin aikoinaan mm. kielensä työntää.

Ärhäkkä liisteviirus siellä on todennäköisesti luuhannut.
Johannes kurkunkastaja
21.09.2008 18:03:39
Ärhäkkä liisteviirus siellä on todennäköisesti luuhannut.

MIkä lie, mutta suu oli kuin tippukiviluola ja vahvat olivat tropitkin.
Syöminen ei oikein onnistunut pariin viikoon ja laihduinkin muutaman kilon.
KoskPaavo
21.09.2008 19:11:20

No voi h-tti, naurattaa vielä enemmän, anteeksi, olenhan jotenkin perverssi.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Johannes kurkunkastaja
21.09.2008 19:53:35
No voi h-tti, naurattaa vielä enemmän, anteeksi, olenhan jotenkin perverssi.

Perverssi mikä perverssi. Tuo kertomani oli mitä kauhein kokemus, jota en kenellekään toivo.
Ei tehnyt mieli vähään aikaan mitään "toosaa" tuosta toivuttuani.
baron
21.09.2008 21:57:49

mulla kurkku niin kipee ettei oo ikinä ollu. huh

Et pystynyt keikalla laulamaan?
Fuzzy Boner
21.09.2008 22:15:03
Et pystynyt keikalla laulamaan?

kyl mä vedin.
baron
21.09.2008 22:20:36

kyl mä vedin.

"Raspikurkku"

Kyllä mä oikeesti ymmärrän velvollisuudentunnon ja itsensä hoitamisen välisen ristiriidan.
EP
21.09.2008 22:24:05
..Kyllä mä oikeesti ymmärrän velvollisuudentunnon ja itsensä hoitamisen välisen ristiriidan.

Monella alallahan ei edes saa mennä sairaana työhön, mutta niinkun nähdään muusikon työ on tässäkin asiassa poikkeus!
clave
22.09.2008 14:16:10

Olikohan varma ettet eksynyt aaloppipuolelle toimitustasi tehdessäsi. Kuullostaa ihan kuin sen pöpön oisit saanut imemällä peräpukamia.
Johannes kurkunkastaja
22.09.2008 15:52:16
Olikohan varma ettet eksynyt aaloppipuolelle toimitustasi tehdessäsi. Kuullostaa ihan kuin sen pöpön oisit saanut imemällä peräpukamia.

Ei ei, tuollaiseen en olisi erehtynyt. Kokemusta ja tietoa oli kertynyt jo sen verran, että nipukan ja muut kyllä tunnistin, enkä laskeutunut liian alas.
KoskPaavo
22.09.2008 17:37:14
Ei ei, tuollaiseen en olisi erehtynyt. Kokemusta ja tietoa oli kertynyt jo sen verran, että nipukan ja muut kyllä tunnistin, enkä laskeutunut liian alas.

Hah haa, on teillä jutut,
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)