Aihe: Korg PA800 kompeja rakentamisen
1
ELISEO
20.09.2008 14:38:13
Moi kaikkille
Olen ainaa rakentanyt omia komppeja esim. Technics KN 3000 :lla..tai Tyros 2:lla ilman mitä ongelmia, mutta nyt mulla on KORG PA800 ja vaikka osa kompeista onnistuivat ,joskus on mahdotonta rakentaa uudet , ja ylensä tuloksia oikuilevat
Lähden sitta pohjalta että muokan alkuperaiset kompeja : esim. vaihdan rummut ja basson kuviot : Kaikki soi kun minä haluan mutta ylätys ! : kun tallennan työ, ja kokelen , rummut soi ainoastan jos painan 7 soinnut..tai pelka duurit soinnut.
Luulen että ennen muokamisen pitäisi välitä minkälaisille soinnulle muokamisen on tarkoitetty, mutta vaikka kokelin monta mahdollisuuta aina epäonnistuin.
Myös tiedän että voi vaihdaa perus vehkkeen asetuksia - ja en olen yrittänyt paljon - mutta kuitenkin tuloja olivat turha.
Löytäkö kaveri joka voisi neuvoa minua ? S.O.S !
Jos olisi joku toinen kosketin merkki olisin löyttänyt tukki, mutta Korgin tukki tuntu tosi olematon ( anteeksi minun suomi ! )
Terv. José
KoskPaavo
21.09.2008 19:20:54 (muokattu 21.09.2008 19:23:19)
En voi auttaa tuossa komppijutussa, mutta mielestäni on olemassa useampiakin muunnosohjelmia, jotka muuttavat toisen soittimen kompit esim. PA800:lle.
Hienoja kappaleita oli kotisivullasi.
Muuten onko PA800: ssa "live drum"- komppeja niinkuin esim Ketroneissa. Näitä ei muistaakseni juurikaan voi editoida ja muokata.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)