haitari 11.09.2008 00:17:06 | |
---|
Aina olen Ketroniani kehunut, en kehu enää. Laite toimi sinisellä savulla, savu tuli ulos ja tiedätte lopputuloksen... Missä mie oon? Ja oonks mieki täälä? |
Ukko 12.09.2008 17:42:05 | |
---|
Jep, tähän vehkeeseen uskoin. Metallikuori, polkimet valua, putket ja pelit... eniten jurppii, kun satsasin caset ja muut. Takuuta on, mutta silti! Päivitin hiljattain PodXT 3:n systeemit ja ainakin siitä asti on pelannut ongelmitta. Toivokaamme että näin myös jatkuisi. COVS jäsen nro 6 |
jeppeq 12.09.2008 21:51:39 | |
---|
Onhan nuo toimineet. Mitään en oo tehny, jotteivat vikaannu ylenmääräsissä huolloissa. No just viikko sitten puhdistin bssovahvarin etuvahvistimen postikan, plugiliittimen ja kolvasin EQ pre out (XLR) liittimen uusiks. Nyt taas kelepaa.. Ai niin, kaiuttimen kaapelin päälle uus kutistesukka. Johan on hommoo.. Vastahan sen ostin n. reilut 15v sitten... Painava, mutta kevytmielinen. |
rintapek 12.09.2008 23:06:20 | |
---|
Kaikki toimii...mitäs silloin tarttee raportoida? One kind of music only - the good kind |
Begemoth 16.09.2008 15:53:46 | |
---|
Päivitin hiljattain PodXT 3:n systeemit ja ainakin siitä asti on pelannut ongelmitta. Toivokaamme että näin myös jatkuisi. Digi-digi. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Ukko 16.09.2008 15:59:36 | |
---|
Digi-digi. Kyllä ne analogitkin välillä kettuilee. COVS jäsen nro 6 |
Lyyki 16.09.2008 16:45:38 | |
---|
Kyllä ne analogitkin välillä kettuilee. Podin XT tai X3 livejä saa kolmesta neljään kappaletta hyvän putkivahvistimen hinnalla. Voi vaihdella vaikka vuoroviikoin. Mulla on vehkeet paskana koko ajan mut se on kyllä käyttäjän vika (oma känni). Tosin olosuhteetkin on välillä semmoset että ei siinä oma hyvänä pito auta (muut kännis). |
mack the knife 16.09.2008 16:59:04 | |
---|
Podin XT tai X3 livejä saa kolmesta neljään kappaletta hyvän putkivahvistimen hinnalla. Voi vaihdella vaikka vuoroviikoin. Mulla on vehkeet paskana koko ajan mut se on kyllä käyttäjän vika (oma känni). Tosin olosuhteetkin on välillä semmoset että ei siinä oma hyvänä pito auta (muut kännis). Sori. Mistä mä tiesin, että siinä kitaralootassa oli kaikki soljet paskana. COVS n:o 1. |
Lyyki 16.09.2008 17:40:21 | |
---|
Sori. Mistä mä tiesin, että siinä kitaralootassa oli kaikki soljet paskana. No sehän nyt on vaan pisara meressä, eikä siitä kelvotonta tullu. |
poppamies 16.09.2008 18:45:53 | |
---|
Molemmat bassovahvistimet on luotettavuuden perikuvia. Tuon Gallen Krueger bassocombon ostin Oravalan Kallelta yli 20v sitten käytettynä eikä ole milloinkaan ollut minkäänlaista vikaa. Bassonuppi on vanha Peavey MK VI jostain viime vuosisadan loppuneljännekseltä. Se on ollut minulla vasta joitain kuukausia mutta jäänee loppuiäksi. Ostin muutama viikko sitten Ampegin bassokaapin joten taitaa olla kamapuoli siinä nyt. G strings are for strippers! |
Ukko 16.09.2008 19:23:03 | |
---|
Tuon Gallen Krueger bassocombon ostin Oravalan Kallelta yli 20v sitten käytettynä eikä ole milloinkaan ollut minkäänlaista vikaa. Peavy Bandit v:lta 1981 ja toimii edelleen. Kaiutin tosin vaihdettu vasta reilut parikytä vuotta sitten. COVS jäsen nro 6 |
karipee 17.09.2008 15:18:17 | |
---|
Pakko mainita, että rumpalimme Andersin mikserivahvistin Roland PA250 on ollut huippuvarma. Jo reilut 25 v. aluksi farmarin takakontissa ja sitten Transittien ja Haissien perällä tuulessa, tuiskussa ja pakkasessa, eikä mitään vikaa kertaakaan. Uskomaton peli ja sillä edelleen keikat vedetään. |
JK 17.09.2008 17:22:10 (muokattu 17.09.2008 17:22:23) | |
---|
Mullei soittimet kerkee olla niin kauaa että tietäisin onko ne luotettavia.... Venderin Jazzbassot toimii, Pa-puolella on Dynacordi toistaiseksi toiminut Saadaanko ruoka?? |
Äl-Äs 17.09.2008 20:35:11 | |
---|
Onkos siinä se "ohipuhallus" kanssa? Siihen niin tottu aikanaan HÄHÄ HÄ HÄÄÄ ..biisien välissä ..ai saatana ku naurattaa taas omat jutut, väsyny varmaan? :D Ei ainakaan toistaiseksi oo vielä tullu. Taisi olla samalla keikalla semmonenkin vika että sointubasso lakkasi vain kuulumasta, siinäkin piti puutata koko haitari. Siinä vaiheessa olisin vaihtanut oikeaan haitariin mutta oli mikkipiuha poikki patterikotelosta :D |
jeppeq 17.09.2008 21:05:36 | |
---|
Ei ainakaan toistaiseksi oo vielä tullu. Taisi olla samalla keikalla semmonenkin vika että sointubasso lakkasi vain kuulumasta, siinäkin piti puutata koko haitari. Siinä vaiheessa olisin vaihtanut oikeaan haitariin mutta oli mikkipiuha poikki patterikotelosta :D Voisi kuvitella, että noissa digikurtuissakin on päivitettävä firmware (laiteohjelmisto), jonka päivityksissä korjataan noita "ihmeellisyyksiä". Soitappa Rolandille vaikka Laineen Veijolle ja varmista asia. Jos on saatavilla, suattaapi olla jopa ilimanen päivittely.. "Rotlantin Pentaalin" nettisivulta ei suoraan löytynyt, näemmä. Painava, mutta kevytmielinen. |
mack the knife 18.09.2008 17:02:44 | |
---|
Ihan hyvin on pelannu. COVS n:o 1. |
isojussi 18.09.2008 19:14:40 | |
---|
Ihan hyvin onvanhat vehkeeni pelannu. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Äl-Äs 21.09.2008 16:00:41 (muokattu 21.09.2008 16:01:22) | |
---|
Voisi kuvitella, että noissa digikurtuissakin on päivitettävä firmware (laiteohjelmisto), jonka päivityksissä korjataan noita "ihmeellisyyksiä". Soitappa Rolandille vaikka Laineen Veijolle ja varmista asia. Jos on saatavilla, suattaapi olla jopa ilimanen päivittely.. "Rotlantin Pentaalin" nettisivulta ei suoraan löytynyt, näemmä. Seurasin itse vierestä kun Laineen Veijo päivitti kesällä tuon haitarin laiteohjelmiston.. sanoi että tässä syksyllä/talvella tulee joku uusi päivitys vielä mikä kannattaa laittaa. |
Seurasin itse vierestä kun Laineen Veijo päivitti kesällä tuon haitarin laiteohjelmiston.. sanoi että tässä syksyllä/talvella tulee joku uusi päivitys vielä mikä kannattaa laittaa. Pitäisi omaan haitariinkin vähän päivitystä ajaa, on tuo ohjelmisto aika pitkään ollut sama... Humpasta rautalankaan... |
jeppeq 22.09.2008 13:12:57 | |
---|
Taitaa mennä nuo haitaritkiin tuonne "Microsoftin suuntaan" kun tarttee alkaa "buuttaamaan" kesken "Sirkkojen tanssin" peliä. No siinäpä oivallinen paikka vaikka rumpalin rumpusoololle :) Useammalla bändillä oon nähnyt jonkinmoisen sähkövirran stabilisaattorin, joka tasaa enimmät piikit. Tässä yks kaveri puhui, ettei saanut vakuutusta keikkasoittimille ilman, että oli jokin laite sähköroikan välissä. Oli sitten ostanut tuollaisen muutaman kympin ukkossuojan, joka riiti vakuutusyhtiölle. Ite oon aatellut UPS tyyppistä, mutta kevyttä laitetta, jonka perään kytkettäisiin kaikki digi digi:t, päätevahvistimet yms. sitten toisiin vaiheisiin. Painava, mutta kevytmielinen. |