Aihe: Timothy "Timbaland" Mosley, übertuottaja?
1 2 3 4
HarriP
17.04.2008 22:38:07

Radio Helsingistä osuu korvaa aika usein sellanen kasarigeitattu kohinavirveli, jota viimeksi on kuulunut SkyTVltä kahdeksankytäviis.

Eikä ne mitään nostalgiaohjelmia ole olleet, joten ilmeisesti se on nys sit tulossa takaisin.

Ja pakkohan jotain 'uutta' on kehittää kun kaikki alkavat olla kypsiä tähän settiin:
http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=1h5HMnR69vQ

...herättää muuten harvinaisen ristiriitaisia tuntemuksia tuo biisi.
masterhat
23.05.2008 03:46:16
Timbaland on guru. Respectiä löytyy helvetisti sille dudelle
Snails against humanity
slowdive
12.07.2008 16:07:05
Se asia, mikä Timbalandin tuotannossa ärsyttää, on, että hänen pitää tunkea itse laulamaan jokaiseen tuottamaansa kappaleeseen.

Tämä. Paljon ei tule Voice/MTV -kanavia katseltua, mutta kun näin käy niin sama naamahan siellä alkaa olla jo joka videossa silmiään pyörittelemässä ja pari väkinäsitä värssyä heittämässä. Ärsyttävähkö olemus.

Kuluttaanee itsensä noin niinkuin naamana ja nimenä loppuun, niinkuin nyt näyttää esim. Neptunesille käyneen. Kaipa se on sitten taottava sillon kun rauta on kuumaa.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
HarriP
24.08.2008 10:08:31 (muokattu 24.08.2008 10:23:24)

Mun pitää palata tuohon Madonna/Timberland 4 Minutes biisiin:
(http://www.youtube.com/watch?v=nfUjfioAnKY)
- biisi on pirun hyvin kirjoitettu; se on tollanen high concept song
- se on pirun hyvin laulettu duetto, hienosti sovitettu ja 'soitettu', koko tuotantopuoli on aika sikaskarppi
- video on loistava

Eli biisi on hillittömillä skillzeillä tehty totallisen laskelmoitu täydellisesti toteutettu viihdepaketti.

Et sitä niinku pitäisi dissata, mut mä tykkään! ja annan respektiä ihmisille jotka osaa.
Deedrah
31.08.2008 10:38:39
Mitäs on porukka mieltä Timbon uusimmasta(?) tuotannosta Chris Cornellin (Soundgarden, Audioslave) kanssa.. Cornell myynyt sielunsa? Rimanalitus, eh? Musa on ainakin aika karmeaa. Ei toimi ei.

Myspace:
http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=106890901
sami_sumea
02.09.2008 17:20:36

Eli biisi on hillittömillä skillzeillä tehty totallisen laskelmoitu täydellisesti toteutettu viihdepaketti.

Olen samaa mieltä sanoista "totaalisen laskelmoitu viihdepaketti".

Biisi on mun mielestä aika hirveä, ei todellakaan parasta Timboa.

...
http://www.adamantiumstudios.com
HarriP
02.09.2008 18:53:25

Olisko Timbaland suosituksia? En ole juurikaan tutustunut.
Deedrah
03.09.2008 11:02:38
Olisko Timbaland suosituksia? En ole juurikaan tutustunut.

Timbo oli parhaimmillaan levyillä
Justin Timberlake - FutureSex/LoveSounds (2006) ja Nelly Furtado - Loose (2006).

Mun mielestä herra on menettänyt innovatiivisuutensa aika täysin uusimmissa tuotoksissaan. Furtadon Loose-levy on albumikokonaisuutena ehkä Timpan paras tuote kun taas Justinin uusin sisältää pari todella hienoa biisiä.
HarriP
03.09.2008 16:32:10

Thanks! Että tämäkin päivä piti vielä nähdä: joutuu ostamaan Justin Timberlaken albumin 8)
ganesha
21.09.2008 21:13:55
Mun mielestä herra on menettänyt innovatiivisuutensa aika täysin uusimmissa tuotoksissaan. Furtadon Loose-levy on albumikokonaisuutena ehkä Timpan paras tuote kun taas Justinin uusin sisältää pari todella hienoa biisiä.

mutta eikös Timppalandia ole alusta pitäen ollut enemmän ja vähemmän sellainen "One-trick-pony"...? Eihän sitä saman scheissen variointia voi loputtomiin harrastaa, sehän on sama ku koira menis vetää omat pirjot takas kuonoonsa :D

ûber tai ei. so last season jo.
viina. hanuri. ja naiset.
Notefix
22.09.2008 11:24:29

sellainen "One-trick-pony"...?

Eikös se nyt ole nykyään vähän niinku tarkoituskin. Ens vuonna tulee taas joku uusi ohjelmoija jota kaikki hehkuttaa neroksi. Kuka muistaa Neptunesia...tai Rodney Jenkinsiä...entäs Wycklef Jean...Will.i.Am...
"Layers of layers of shit!"
Johnson D
22.09.2008 13:37:26
Mitähän kuuluu nykyään Trevor Hornille tai Stock, Aitken, Watermanille?
Se, kellä on kuollessaan eniten romua, on voittaja!
Mismatch error
08.10.2008 21:26:46
Mitähän kuuluu nykyään Trevor Hornille tai Stock, Aitken, Watermanille?

Horn ainaki löyty National treasure-leffan krediiteistä, kohdasta "musiikki".
"I'll rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits
jss1
01.11.2008 03:36:59 (muokattu 01.11.2008 04:31:02)

Miten äijä väänsi viisi Jenkkilistaykköstä viime vuonna? Mikä on miehen salaisuus?

punttisalilla käynti? :D

http://www.miaminewtimes.com/2005-04-07/news/organic-produce/
HateHalon
02.12.2008 22:15:40 (muokattu 02.12.2008 22:16:15)

En ymmärrä kohua miehen ympärillä. Sori... En näe mitään erikoista miehen tuotannossa mihin joku muu ei pystyisi. piste. Osaa tehdä toimivaa musaa omassa genressään mutta mistä tuo liioittelu?
ANtTIKRISTUS
08.12.2008 16:34:07
En ymmärrä kohua miehen ympärillä. Sori... En näe mitään erikoista miehen tuotannossa mihin joku muu ei pystyisi. piste. Osaa tehdä toimivaa musaa omassa genressään mutta mistä tuo liioittelu?

Jos se ei olisi Timbaland, tilalla olisi todennäköisesti joku vastaava kaveri. Suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan käsittele musaa niin "taiteellisesta" näkökulmasta, mitä esim täällä foorumilla, joten ihmisille on lopulta ihan sama kenen taskuun rahansa syytävät.. ihmiset eivät halua/heitä ei kiinnosta tukea suurimpia taiteilijoita, vaan pääasia on, että tuote jota mainostetaan ja kaupataan lopulta miellyttää kuluttajaa itseään. Jos vaatimustaso on matala, niin silloin on helpompi kehittää miellyttävä tuote. Mut ei se pahasta oo, semmosia nää pisneshommat vaan o.
Laulajalle ja kiipparistille paikka vapaana, tsekatkaa musanäyte ja ottakaa yhteyttä jos kiinnostusta ja osaamista löytyy.
Zammy
08.12.2008 20:28:25

No yhyy, minustakin biitleksit on ihan huonoja kun minä osaan soittaa kaikki niiden biisit tuosta vaan. Kyllähän kenestä vaan pystyy jälkikäteen sanomaan, että oisinhan minäkin tuon keksinyt - vaan kun et keksinyt.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
sami_sumea
09.12.2008 15:31:47

No yhyy, minustakin biitleksit on ihan huonoja kun minä osaan soittaa kaikki niiden biisit tuosta vaan. Kyllähän kenestä vaan pystyy jälkikäteen sanomaan, että oisinhan minäkin tuon keksinyt - vaan kun et keksinyt.

Ja se on totuus!

...
http://www.adamantiumstudios.com
joopu
19.02.2009 10:47:27
Joo, noin helppoahan se on :-)

Siks mullakin on laatikonpohja täynnä tollasia hittibiisejä joilla tekisin miljoonia mutku en jaksa pistää niitä levy-yhtiölle, huoraamistahan se olis :-P

...

Niinpä! Jos hittien vääntäminen olisi nuin helppoa, niin miksiköhän ei sitten jokainen hiemankin perheestään välittävä aikuinen ihminen tekisi rahaa ja vääntäisi muutamat hitit listan kärkeen.

Kyllä Timbalandin ja hänen tuotantotiimin äänimaailma ja soundit esim Timberlaken uusimmalla levyllä ovat edistyksellisiä. Ja, kun katsot vaikka Madison Square Gardenin keikan ja kuuntelet keikan, niin et voi olla muuta mieltä itse livesaundienkin suhteen. Ne on kaikki miettitty ja lähtenyt Timbalandin tietokoneelta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)