Askorbiinihappo 20.09.2008 22:24:40 | |
---|
Hö, sen ainoon kerran kun oisin tiennyt... "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
Von Härskiburg 20.09.2008 23:18:38 | |
---|
Laitetaan helpohko, kun tällä hetkellä ei parempaa sikiä. Taiteilijan vapauksia otettu. Äidin haamu Viipyilevä kuolema Haamu äidin vuoteella Mustia suortuvia tyynyllä Hänen terveytensä ääriviivat Vääntyneet kasvot päässä Kadotuksen haamu Jumissa hänen rinnassaan Varoitus, jota kukaan ei lukenut Traaginen ystävyys Kutsui sisälle sumuun Kaataen myrkkykeitosta petollista Piru mursi maallisen kuoren Kertoi, että hän on valittu Puhalsi toivoa huoneeseen, sanoi "Sinun täytyy elää kuollaksesi nuorena". Pitäen hänet maassa Kanavoiden pimeyttä Myrkkykatkoa jumalille Haalistaen vastarinnan Imien heikkoutta Läpäisten sisäisen valon Tie pimeään epätietoisuuteen Jatkuu vain korkeammalle Pimeys hänen vierellään Puhui ja ohitti hänen Omistautunut metsästäjä Odottaa vetääkseen meidät pinnan alle Nousi sen kutsuun Hänen käsillään hän putosi Äiti valon sai Ja uskollinen palvelija vapautui Ajan myötä hänen järkensä sihinä Haalisti hänen äänensä ja likasi hänen nimensä Kaikki tahraton vaikutti puhtaalta Epäselvä puhe tavallisista päivistä Miksi meidän todella tarvitsisi elää? Päätä, mikä on selvää, ja mikä utuista Mitä tulee antaa ja mitä ottaa Kadotuksen haamu Pyhimyksen epäselvä näky Pyhien kätköjen vartija Pyhien huorien vartija Nähdäkseen rakastetun pojan Epätoivoisena tulevasta Jos virran lähde katkeaisi Ja kaikki muuttuisi Murtuisivatko syytökset Vanhurskaiden varjossa Mielesi ilmestykset Saattavat sinua kutsua Haastaen arvot unohdetut Siellä, missä uhri on saalis |
Phenom991 20.09.2008 23:25:36 | |
---|
Opeth - Ghost of perdition |
Von Härskiburg 20.09.2008 23:28:08 | |
---|
Opeth - Ghost of perdition Jååpa jåå. Eipä siinä kauaa mennut. Iskepä uutta. |
Phenom991 20.09.2008 23:44:46 | |
---|
Tässä olen, käsissä steriilin vihan, uusi hallinta En voi herätä, en ole unessa Tyhjennetyissä kuorissa kasvaa uusi äly Turvonnut liha nuijitaan ikuiseen muottiin läpi tuntemattomien koodien Emäkone kansanmurhassaan pilkkaa kuolevaa rotua ... Mekaaniset ajatukset joita kehitän, ei enää minua Ainainen järjettömyys Tulee olemaan miljoonia yksiköitä, samoja kuin minä ikuisesti Ihmismallit, kopioidaan leikellään vääristellään Hiotaan sopimaan Koneeseen Hermosäikeet antavat periksi, kaapelit vievät tuntemattomaan.. |
Credence 21.09.2008 12:11:49 | |
---|
Tässä olen, käsissä steriilin vihan, uusi hallinta En voi herätä, en ole unessa Tyhjennetyissä kuorissa kasvaa uusi äly Turvonnut liha nuijitaan ikuiseen muottiin läpi tuntemattomien koodien Emäkone kansanmurhassaan pilkkaa kuolevaa rotua ... Mekaaniset ajatukset joita kehitän, ei enää minua Ainainen järjettömyys Tulee olemaan miljoonia yksiköitä, samoja kuin minä ikuisesti Ihmismallit, kopioidaan leikellään vääristellään Hiotaan sopimaan Koneeseen Hermosäikeet antavat periksi, kaapelit vievät tuntemattomaan.. Sukka ja mehut - Tulevaisuuven leipä masiina Onko Rölli trolli? |
Credence 21.09.2008 20:55:16 (muokattu 21.09.2008 21:10:08) | |
---|
Tarkistin tuon ja oikeinhan se oli eli Meshuggah - Future Breed Machine =========================> tämä, jotta saadaan peliä jatkettua: Tunne tuli, vihani kiihko Hallitakseni yksin minun on kohottava Ette voi vastustaa minua, aukaiskaa portit Maailmanne on epärehellinen, tarinat täynnä valheita Sielujen valtameriä, veren jokia Minun valtakuntani rakennettu liekeillä Olen tämän maan elämä Läpi tulen tuhkaksi, tuskasta minä nousen Maailmojen valloittaja nouse mudasta " Kun kuu kuvastaa perittyä menneisyyttä Kapteenien liitto Kokoontuu veri uhria varten Näkijät kokevat sykkivän mysteerin Valan pakottamina Merkistä tulee keskitin Heidän tulkitessaan symbolit Syvässä ymmäryksessä ja itsevarmuudella" "Totuuden etsijät, teidän kuolemanne ei voi auttaa minua Loukkaatte pyhiä komennuksia" Nähkää palavan valtakunnan hallitsija! Toisinajattelijat, epäuskollisuus on maanpetosta Korppikotkat, teille ei ole sijaa täällä Pakanat, kellään teistä ei ole arvoa Läpi tulen tuhkaksi, tuskasta minä nousen Maailmojen valloittaja nouse mudasta Teidän pimeytenne virtaa lävitseni kun laki on minun komentoni Onko Rölli trolli? |
Tohtori Tonus 21.09.2008 21:12:00 | |
---|
Keep of Kalessin - Kolossus. Ihan käsittämätöntä parhautta O___O Pitti pystyyn! |
Phenom991 21.09.2008 21:41:40 | |
---|
Sukka ja mehut - Tulevaisuuven leipä masiina Sehän se, meinas unohtua. |
Keep of Kalessin - Kolossus. Ihan käsittämätöntä parhautta O___O Jesp. Eikä Armada ole ainakaan huonompi, näin levyinä ajatellen :) Uutta suoneen...... Onko Rölli trolli? |
Tohtori Tonus 22.09.2008 01:00:46 | |
---|
Laitetaas vaikka tällainen pätkä: Herään hikisenä Kauheista painajaisista He häiritsevät untani Kolkuttaessaan oveani He hymyilevät aina Omassa tyhmyydessään Valheiden uskoja Ihmiskunnan heikentäjä Yllättyneen näköinen huora Sahani tekee sinulle hyvää Pitti pystyyn! |
Rauniotorni 22.09.2008 13:21:04 | |
---|
God Among Insects - Chainsawed Christians It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Tohtori Tonus 22.09.2008 19:18:14 | |
---|
God Among Insects - Chainsawed Christians Juum. Hauska bändi on se. Pitti pystyyn! |
Anal Revenger 23.09.2008 13:52:43 (muokattu 23.09.2008 13:53:49) | |
---|
Juum. Hauska bändi on se. Rölölöö miksei mulle näy tämän ketjun uudet viestit? Tuo Tonuksen viesti on viimesin. E:vai onko niitä edes? :D Kun kuitenki välillä näyttää että ois tullu uutta viestiä muttei mitään kuitenkaa näy. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
Credence 23.09.2008 14:33:21 | |
---|
Rölölöö miksei mulle näy tämän ketjun uudet viestit? Tuo Tonuksen viesti on viimesin. E:vai onko niitä edes? :D Kun kuitenki välillä näyttää että ois tullu uutta viestiä muttei mitään kuitenkaa näy. Jännä kyllä, kun painaa 114 sivua niin hyppää vain 113 sivulle :) Jos se sivu on lukotettu... Onko Rölli trolli? |
Ottoko 24.09.2008 16:36:23 (muokattu 24.09.2008 16:39:51) | |
---|
Varmaan joku voi pistää uutta lyriikkaa. Olet palannut kidutuskammioihin Löytääksesi rauhaa mädäntyvien ruumiiden luonta Olet palannut teloituspaikalle Hengittääksesi veren hajua Kuolema ja kauhu hallitsevat maata Olemme lumoutuneet Kuolema ja kauhu hallitsevat sielua Olet paholaisen lumoama Murhaaja, olet palannut Luodaksesi pelkoa ja surua Kuolema ja kauhu hallitsevat maata Olemme paholaisen lumoamia Behold bastard son.
I am the evil one. |
Credence 24.09.2008 18:35:25 | |
---|
Haha koskaan kuuntelematta piisiä arvataan: Dimmu Borgir - Spellbound by the devil?? Onko Rölli trolli? |
Ottoko 24.09.2008 18:45:49 | |
---|
Kohtuullisen hyvin arvattu :D Behold bastard son.
I am the evil one. |
Credence 24.09.2008 21:13:09 (muokattu 26.09.2008 17:01:29) | |
---|
Än sou vii kän kontinjuu. Jälkiä Kaikki varjot siitä mitä oli Me ryömimme läpi tappion Kunnes se kuluttaa sinut Kunnes me olimme tyhjiä ja vain viha säilyy. Sinun pyhyytesi näytettynä Väritön ja läpinäkyvä Pärjäkkääppä tuolla :) Vinkki vielä--> tuoretta on E. ja ruotsalaista... Äs.. Tämä oli The Hauntedin Pieces, ei kai nuin uutta musiikkia kukaan vielä tunne :) Jatkakoot ken kehtaa Onko Rölli trolli? |
Askorbiinihappo 26.09.2008 20:06:06 | |
---|
No mä pistän: Ohut hämäryys Ei tarpeeksi vahva saadakseen sinut ilmestymään Kerran muutin tyyliäni Kun muut tervehtivät, minä hyvästelin Kerran vedin roolia Olin myymässä sieluani Lasinen kaupunki, jossa elän Kylmyys veljeni ihosta Uskoin sinua, sinä valehtelit Se on kaikki mitä kuulen Yksi vitun valhe En välitä paskaakaan, se on ohi nyt Se on kaikki mitä tiedän; Sinä rikoit valaa Totuus olen minä; olen nähnyt sen tulevan Nähnyt auringon haamun En saa sitä tekemättömäksi Ajan kanssa me kaikki huudamme helpotuksesta Näe kahden rakastavaisen tapaavan Ohittavan sinut kadulla Hoho, vähän taas sinne päin, mutta kyllä kai tosta tunnistaa ;) "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |