Aihe: Uutta kitaraa hankkimassa
1 2 3
Lord of the strings
13.02.2004 13:52:35
Osta Jackson Kelly3, siinä on hevikirvestä kerrakseen.
Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree.
outo_O
13.02.2004 13:54:46 (muokattu 13.02.2004 13:55:21)
...Sen vuoksi hyväksyn ainoastaan Edge ja Lo Pro Edge-tallat, jos nyt ylipäätään on pakko floikallisella soittaa.

Niin ja miksi pitäisi tyytyä vähänkään huonompaan floikkaan jos vähänkin parempi on tarjolla?

hahah, miksi ostaa kalliimpi, kun jo oleva floikka on suorastaan mahtava, nimimerkillä: kolmen päivän kampeamisen jälkeen täydellisesti vireessä.
itelläs on paska allekirjotus !
TheWickerMan
13.02.2004 13:56:01 (muokattu 13.02.2004 13:56:49)
Puhun juuri tuosta kitarasta. Kun miinustat hinnasta 22 prosentin alv:n. Hinnaksi jää ~650 euroa. siihen kun lisäät postikulut, saat hinnaksi ~680 euroa.
Tosin ihan jokainen ei tuolta thomannilta saa tilattua tavaraa ilman alvia

Ja sä saat muka tilattuu ilman alvia sieltä? No et tod.Vaikka olisit presidentti ni joutuisit maksaa sen alvin. And thats the final.
"Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings
TheWickerMan
13.02.2004 13:56:25 (muokattu 13.02.2004 13:56:37)
asassa
"Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings
Velli
13.02.2004 14:11:06
No varmaan alkuperäinen kysyjä saa uuden skitan thomannilta halvalla, miksi sitten haluaisi käytetyn näinä aikoina kun telkkarikin on 3v päästä uusittava?

Nojoo, en nyt kuitenkaan lähtisi vertaamaan telkkaria ja kitaraa. Kukaan ei halua katsella 60-luvun telkkaria, mutta 60-luvun stratoista maksetaan parhaimmillaan kymmeniä tuhansia euroja...
wilo
13.02.2004 14:36:50
Nojoo, en nyt kuitenkaan lähtisi vertaamaan telkkaria ja kitaraa. Kukaan ei halua katsella 60-luvun telkkaria, mutta 60-luvun stratoista maksetaan parhaimmillaan kymmeniä tuhansia euroja...

Duh. Tässä viittasinkin tämän päivän ihmisten yleiseen kulutushenkiseen mielikuvaan uusista vs käytetyistä laitteista.
Velli
13.02.2004 14:41:20 (muokattu 13.02.2004 14:42:13)
Duh. Tässä viittasinkin tämän päivän ihmisten yleiseen kulutushenkiseen mielikuvaan uusista vs käytetyistä laitteista.

No niinpä tietenkin. Meni pointti ohi multa. Minkäslainen muuten tuo sun S540ltd on? Mulla on kans niitä pari kappaletta, toinen Edge ja toinen Lo Pro Edge-tallalla.

edit löysinkin jo kuvat eli ei mittään...
Fortune
13.02.2004 14:48:45
Ja sä saat muka tilattuu ilman alvia sieltä? No et tod.Vaikka olisit presidentti ni joutuisit maksaa sen alvin. And thats the final.

Perehdy yritystoimintaan, herraseni.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Niskamies
13.02.2004 18:43:12
Yritykset näet saattavat olaa alv. vähennyskelpoisia.. otappa selvää, ennen kuin tuut julistamaan totuutta.. And thats the final.

Juuri näin. Itse piakkoin ostan uuden kitaran ja vahvarin, alvitta.

Ja itse topikkiin, voin suositella tulevaa uutta namuani, Schecter C-1 Classiccia. Neck-through duncanin humppareilla. Hintaa suomessa uutena ilman tinkimistä 1250, mutta helposti tippu hinta 815 euroon pikku tinkailun jälkeen. Ja sitten vielä alvit poies :)
Hanki Presari ja ole tosimies!
bubi
13.02.2004 20:08:27
Juuri näin. Itse piakkoin ostan uuden kitaran ja vahvarin, alvitta.

Ja itse topikkiin, voin suositella tulevaa uutta namuani, Schecter C-1 Classiccia. Neck-through duncanin humppareilla. Hintaa suomessa uutena ilman tinkimistä 1250, mutta helposti tippu hinta 815 euroon pikku tinkailun jälkeen. Ja sitten vielä alvit poies :)

Oon itse ajatellu ihan samaa kepukkaa, ameriikan maalla tais olla 599$ tjsp. Euroissa jotain 500+ tullit, verot ym. tuleepi jotain 750€ rahteineen päivineen.. kaunis kitara ei voi muuta sanoa...
Ostan Digitech Whammy-pedaalin, 7-alueinen EQ(Boss,ibanez,danelectro)
Niskamies
13.02.2004 20:13:19
Oon itse ajatellu ihan samaa kepukkaa, ameriikan maalla tais olla 599$ tjsp. Euroissa jotain 500+ tullit, verot ym. tuleepi jotain 750? rahteineen päivineen.. kaunis kitara ei voi muuta sanoa...

699 oli jenkeissä. Itse ajattelin pyytää kaveria tuomaan kesällä, mutta soundatan hinta ei ole kuin 80 euroa enemmän, ja siihen hintaan saan säädöt ja takuun. Kaunis kitara toi on, mielestäni toi sunburst on kaikista hienoin väri. Se sininen ei oo livenä niin siisti kun kuvissa, trust me. Siinä on vaan vakiona jotkut paskat kasisarjan kielet, että pitää suoraan pistää jotkut oikeat kielet siihen.
bubi
13.02.2004 21:25:10
mä katoin soundatasta et toi Schecter C-1 classic olis 1250€.
ollaankohan me samas kitaras ollenkaan.. =)
http://www.soundata.fi/hinnastot/index.html
Ostan Digitech Whammy-pedaalin, 7-alueinen EQ(Boss,ibanez,danelectro)
Niskamies
13.02.2004 22:13:43
mä katoin soundatasta et toi Schecter C-1 classic olis 1250?.
ollaankohan me samas kitaras ollenkaan.. =)
http://www.soundata.fi/hinnastot/index.html

On se 1250 siellä, mutta aika paljon on ilmassa hintaa, veikkaisin 40 prosenttia. Itse onnistuin tinkimään 36.6 prosenttia. Jenkeissä toi on sikamaisen halpa 699.
Olli S.
13.02.2004 22:20:05

On se 1250 siellä, mutta aika paljon on ilmassa hintaa, veikkaisin 40 prosenttia. Itse onnistuin tinkimään 36.6 prosenttia. Jenkeissä toi on sikamaisen halpa 699.

Oliko tuttu myyjä, kun tuommoisiin prosenttilukuihin pääsit? Vai sisältyykö tuohon jo se ALVin poisto?
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
Niskamies
13.02.2004 22:31:58
Oliko tuttu myyjä, kun tuommoisiin prosenttilukuihin pääsit? Vai sisältyykö tuohon jo se ALVin poisto?

Tohon eka sisältyy se eka kysymys "paljon tossa on ilmaa". Se pudotti hintaa parisataa. Pitää vain uskaltaa kysyä. Toinen asia oli että myyjä oli ollut duunissa yhen mun faijan kaverin liikeessä, ja sit niillä oli puolentunnin ajan jotain höpistävää. Pitää luoda suhde myyjään. Nyt saa alea aina kun menee puhumaan tutun myyjän kanssa. Alvit sitten menee vielä ton lisäks, eli päästään lähelle jenkkilän hintoja.
Olli S.
13.02.2004 22:58:15

Tohon eka sisältyy se eka kysymys "paljon tossa on ilmaa". Se pudotti hintaa parisataa. Pitää vain uskaltaa kysyä. Toinen asia oli että myyjä oli ollut duunissa yhen mun faijan kaverin liikeessä, ja sit niillä oli puolentunnin ajan jotain höpistävää. Pitää luoda suhde myyjään. Nyt saa alea aina kun menee puhumaan tutun myyjän kanssa. Alvit sitten menee vielä ton lisäks, eli päästään lähelle jenkkilän hintoja.

On kyllä kieltämättä hyvä alennus. Itsekin pyrin aina mahdollisimman hyvään tinkimiseen ja tähän mennessä paras on ollut lähes kolmannes pois vahvistimen hinnasta, mutta noihin lukuihin olisi kyllä mukava joskus päästä.
Niskamies
13.02.2004 23:00:47
On kyllä kieltämättä hyvä alennus. Itsekin pyrin aina mahdollisimman hyvään tinkimiseen ja tähän mennessä paras on ollut lähes kolmannes pois vahvistimen hinnasta, mutta noihin lukuihin olisi kyllä mukava joskus päästä.

Emmä ite noihin lukuihin ois päässy, mutta faija avusti aika paljon. Myyjillä on enemmän rispektiä "vanhoihin" ihmisiin kuin joihinkin kakskymppisiin opiskelijoihin.
Olli S.
13.02.2004 23:03:14

Emmä ite noihin lukuihin ois päässy, mutta faija avusti aika paljon. Myyjillä on enemmän rispektiä "vanhoihin" ihmisiin kuin joihinkin kakskymppisiin opiskelijoihin.

Niinhän se taitaa olla. Onneksi isä on mukana kaupanteossa. Tarjouskyselyissäkin tuntuvat olevan aika nuivia, kun kysyjänä on alaikäinen.
marok
16.02.2004 10:15:23 (muokattu 16.02.2004 11:46:38)
Tuo Schecter C-1 Classic on kyllä kieltämättä hieno. Tuollaista voisi harkitakin jos sen ~800 euroon saisi.

EDIT: eipä sittenkään. kiinteä talla ei kelpaa tällä kertaa. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)