Sälski 20.09.2008 22:52:24 | |
---|
Mitä helvettiä siellä nyt tapahtuu?? Tipui vähän kärryiltä, selkeesti joku hirvee säätö.. Joku viisas sanoikin että älyllinen keskustelu kreationistin kanssa on kuin shakin pelaaminen pulun kanssa. Se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja luulee vielä voittaneensa ja lentää kertomaan parvelleen. :D |
Dunga 20.09.2008 22:57:12 | |
---|
Miten on onnistuttu löytämään tollasia ihmishirviöitä tonne? Maria on kyllä niin jäätävä rohmu, että oksat pois. Interstellar overdrive. |
Meadow 20.09.2008 22:58:54 | |
---|
Ei helevetti mitä porukkaa tuolla on. 34-vuotias akka juoruilee 19-vuotiaan teiniprinsessan kanssa, puhuu kaikista paskaa selän takana ja julistaa koko ajan kuinka aikoo puhua suoraan tästä eteenpäin. Tuo Andreaskin on yks rotta mieheksi. Harri tuntuu olevan ainoa järkevä tyyppi tuolla. |
Lego 20.09.2008 23:03:20 | |
---|
Itsehän leikittelin ajatuksella että hakisin rahantoivossa tonne pelleilemään. Nyt tuntuu kovinkin hyvältä ajatukselta etten edes yrittänyt toteuttaa ajatusleikkiäni sillä nuo kaikki olisivat luultavasti hyvinkin pian kalmistossa koska voi jesuskristus nuo ihmiset on tyhmiä, mulla ei olis riittänyt kärsivällisyys tuossa paska-akka-homolaumassa alkuunkaan. Ja miksi helvetissä mä edes tiedän tuosta ulosteesta mitään, jaa'a... |
Johnny Buzz 20.09.2008 23:07:49 | |
---|
Hirveetä ihmissuhdekitinää oli koko tän päivän jakso. Eihän tollasta jaksaa kukaan kattoa. Eikö voi vaan ottaa chillisti ja lopettaa stressaaminen? Etenkin se Marianna (vai -ne) oli todella rasittava valittamisensa kanssa. |
TKT 20.09.2008 23:12:30 | |
---|
Hoho mitä tykitystä! Jos oisin ite tuolla niin tuo juoruämmäporukka vois olla melko äkkiä lahdattuna. Onneksi huomenna saa nauraa Mantalle, kun se astelee talosta ulos. Toivottavasti yleisö buuaa ja lujaa. Never forgive, never forget. |
Meadow 20.09.2008 23:21:39 | |
---|
Käsitinkö oikein, vai sanoiko Maria haastavansa Johanin oikeuteen, koska tämä oli kertonut Tuulille menevänsä taloon? |
TKT 20.09.2008 23:23:21 | |
---|
Käsitinkö oikein, vai sanoiko Maria haastavansa Johanin oikeuteen, koska tämä oli kertonut Tuulille menevänsä taloon? Meikäläisen mielestä se oli haastamassa Big Brotherin oikeuteen, jos Johanin rikkeestä ei tulisi seurauksia. Never forgive, never forget. |
Lego 20.09.2008 23:32:05 | |
---|
Ei jumalauta..... Paska-akka vauhdissa, luultavasti Homo-nikon ohella vastenmielisimpiä ihmisiä joiden sekoilua olen joutunut todistamaan. |
_Petri_ 21.09.2008 00:13:49 | |
---|
Ei jumalauta..... Paska-akka vauhdissa, luultavasti Homo-nikon ohella vastenmielisimpiä ihmisiä joiden sekoilua olen joutunut todistamaan. Helposti. Onkohan rikos epäillä jotakuta mielisairaaksi. BD. |
Sälski 21.09.2008 00:16:12 | |
---|
Helposti. Onkohan rikos epäillä jotakuta mielisairaaksi. BD. Mun mielestä semmonen on aika raakaa peliä. Saattaisit olla heikoilla hangilla.. Joku viisas sanoikin että älyllinen keskustelu kreationistin kanssa on kuin shakin pelaaminen pulun kanssa. Se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja luulee vielä voittaneensa ja lentää kertomaan parvelleen. :D |
Joees 21.09.2008 00:17:10 | |
---|
Hirveetä ihmissuhdekitinää oli koko tän päivän jakso. Eihän tollasta jaksaa kukaan kattoa. Eikö voi vaan ottaa chillisti ja lopettaa stressaaminen? Etenkin se Marianna (vai -ne) oli todella rasittava valittamisensa kanssa. Mä kans ihmettelin jotta miksei voi relata. Parhaimmillaan 3 kuukauden(?) loma ja täysihoito ja päälle vielä voittofyrkkaa. Vähän heikommalla sama ilman voittofyrkkia. Ja kehtaavat vielä kitistä. No, ehkä tuolla talossa on sit niin vitun tylsää että pienimmästäkin on käytävä inittämään. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox |
DJKaaos 21.09.2008 10:21:43 | |
---|
Ei jumalauta..... Paska-akka vauhdissa On siinä naisella lempinimi :D Ei vaan, sopii kyllä kantajalleen erittäin hyvin. Vastenmielisin henkilö talossa. Juopposoundi ja rääväsuinen....hyi saah... :S Minä olen minä. |
Meadow 21.09.2008 16:46:55 | |
---|
Maria tunnetaan varmaan putoamisensa jälkeen mediassa nimellä Paska-Maria. |
TKT 21.09.2008 16:57:32 (muokattu 21.09.2008 16:58:00) | |
---|
Sinne on kuulemma menossa Pakkotoistolta porukkaa yleisöön. Ilmeisesti ovat kehittelemässä jonkunnäköistä kylttiä Paskahousulle. Saa nähdä Marian reaktion. "VOI SAATANA!" Never forgive, never forget. |
KooAa 21.09.2008 18:51:35 | |
---|
|
Jormaz 21.09.2008 18:54:51 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Taitaa tuo Paska-akka olla se, joka tänään lähtä? "Mää varmasti sanon kaikille suoraan päin naamaa tossa ovella jos mää joudun lähtee täältä sunnuntaina". Tuskin sanoo yhtään mitään. Minä olen minä. |
Musiikkimasiina 21.09.2008 19:12:31 | |
---|
Maria tunnetaan varmaan putoamisensa jälkeen mediassa nimellä Paska-Maria. Itse tiedän erään henkilön, jonka nimeen liitetään aina sana paska etuliitteeksi erään hänelle sattuneen tapahtuman johdosta. |
Alpha 21.09.2008 19:46:28 | |
---|
|