Aihe: Julkinen anteeksipyyntö ja selvitys tapahtuneesta
1 2 3 4 5
jimiboy6
21.09.2008 17:08:51
Tein tunnukset tänne jo perjantaina ennen kuin lähdin vähän lataamaan akkuja ja nyt pääsin koneelle vasta selvittämään asiaa.
Ensinnäkin minulla on juuri havaittu vakaviamieliala ongelmia joita olen tainnut sairastaa jo kauan mutta jostain syystä ne ovat jääneet huomaamatta.
olen itse todella pihalla tällä hetkellä ja on vaikeaa käsittää mitä on tapahtunut.Kärsin vakavista muistikatkoista joten en edes ole tietoinen mitä kaikkea on tapahtunut.Kirjoitan nyt tänne koska haluan saada asiat selvitettyä mahdollisimman nopeasti , itse en ole täysin kykenevä selvittämään asiaa joten minulla on tukihenkilöitä jotka auttavat asiassa jotta jokainen saa omansa pois mahd pian.
Sen myös haluan tehdä selväksi että en ikinä tekisi mitään tälläista täysissä järjissä , niinkuin joku on jo maininnutkin niin olen itse muusikko ja levyttäneessä bändissä toiminut joten en ikinä haluaisi pilata nimeäni saati tulevaisuuttani tälläisen takia ja jos haluaisin rikoksilla rahaa tehdä niin tekisin sen varmasti aivan muilla keinoilla kun tämän kaltaisilla asioilla joista vielä jää takuuvarmasti kiinni. Mulla on ollu päässä jonkun lainen toinen persoonallisuus josta ei vielä ihan täysin olla selvillä koska olen aloittanut terapiat ja mieliala lääkityksen vasta nyt.Harmi homma että asia on huomattu vasta näin myöhään ja olen suunnatoman pahoillani kaikille joille olen aiheuttanut harmia.
Tällä viestillä en todellakaan odota saavani ymmärystä tai sääliä asiaan koska jos itse olisin teidän housuissanne olisin varmasti todella vihainen ja haluaisin saada omani vain pois.
Asian laajuudesta ei ole tosissaan tietoa vielä koska asiaa on alettu vasta selvittämään mutta laitan tämän viestin loppuun maili osoitteen jonne jos voitte ystävällisesti laittaa summia ja muita tietoja tapahtuneesta jolloin asia saadaan nopeammin hoidettua pois .Toivon ettei kukaan maailmassa joutuisi ikinä kokemaan mitään tälläista , on kuin olsi pahassa unessa ja ei oikein tiedä mikä on totta mikä ei , kuinka kaus muistaa muistoja jotka on totta tai valhetta.Painotan tässä nyt että jokainen saa rahansa pois mahd nopeasti ja kotijoukot on jo aloittaneet yhteyden otot osalle teistä ja jokunen juttu on jo hoidettu poiskin eli jokainnen saa varmasti omansa pois se on 100% varmaa.
Teille joilta on jonkin sortin uhkailua tullut voin myöskin sanoa että ymmärän täysin ja itsekkin varmasti tekisin samoin mutta uhkailut ei tässä nyt auta asiaan yhtään ja toivon että niitä ei tulisi lisää sillä ne voivat vain pitkittää asiaa.Laitan myös näihin foorumeihin lisää infoa aina kun asiaa selviää enemmän..Toivon että tämä viesti auttaa teitä tajuamaan että haluan asiat hoitaa kuntoon ja selvittää asian.Koska jos en niin haluaisi tehdä niin varmaankin lähtisin maasta tai tappaisin itseni mutta näin ei asia ollenkaan ole.
Tulen kantamaan täysin vastuuni asiasta vaikka sairas olenkin ja toivon että tämä helvetti on joku päivä ohitse.Anteeksi vielä kerran .

terv. Jimi Lindström

tässä emaili osoite jonne voi laittaa viestiä ja yhteystietoja

jimfromfin@hotmail.com

Jos postasin väärään paikkaan niin mielellään siirtäkää.
Palailen parin päästä tänne nettiin kertomaan lisää asiasta ja selvittämään.
valtse
21.09.2008 17:30:36 (muokattu 21.09.2008 17:33:54)
Mistäköhän mahtaa nyt varsinaisesti olla edes kyse? Viestin perusteella on aika vaikea sanoa mistään mitään, en ymmärtänyt kahden lukukerran jälkeenkään varmaan puoliakaan...
Life is a clay urn on the mantle.
Röntgen-Jeesus
21.09.2008 17:35:34

Nyt olen tainnut missata jotain? Et saa silti anteeksi.
viikset
Seba
21.09.2008 17:39:23

Ilmeisesti joistain torihuijauksista tai vastaavista on nyt kyse?

Tietenkin helpottaisi selvittämistä jos selvitettäisiin syy jotta tulisi selvaksi mitä asioita on selvitettävänä :)

Selkiskö :)

Nimen perusteella varmaan asianosaiset tietää mitä asia koskee, mutta muilla on vähän harmaana..
Kukkis 77
21.09.2008 17:40:36

Odottelen Megatheriumin ja JPQ:n kommenttia asiaan.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Seba
21.09.2008 17:40:37

No joo, jäljillä olin. Pikagoogletus tuotti tulosta:

http://www.google.fi/search?client= … %B6m&meta=&btnG=Google-haku
69
21.09.2008 17:48:41

No joo, jäljillä olin. Pikagoogletus tuotti tulosta:

http://www.google.fi/search?client= … %B6m&meta=&btnG=Google-haku

Ja on täällä m.netissäkin sählännyt... esim. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=264029
SirElwood
21.09.2008 17:55:41 (muokattu 21.09.2008 17:55:54)
En usko sanaakaan.

T: Kyyninen paska

Odottelen Megatheriumin ja JPQ:n kommenttia asiaan.

Tämä voisi toki olla mielenkiintoinen (ja sinällään toivottava) käänne.
valtse
21.09.2008 18:49:27 (muokattu 21.09.2008 18:49:59)
Ja mitä toi "tein tunnukset perjantaina" tarkoittaa?

http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?p=716667

Tuonne näköjään rekannut perjantaina, ja vain pastennut tuolta samat lätinät suoraan sitten tännekin.
Life is a clay urn on the mantle.
d-iivil
21.09.2008 20:19:09
Harmi kun tää foorumi ei tue img-tageja.. mutta tämmöinen fiilis mulla lähinnä tuli:
http://doctorbulldog.files.wordpres … /2008/02/worlds-smallest-violin.jpg
hapan
21.09.2008 20:29:51
Harmi kun tää foorumi ei tue img-tageja.. mutta tämmöinen fiilis mulla lähinnä tuli:
http://doctorbulldog.files.wordpres … /2008/02/worlds-smallest-violin.jpg

Jostain syystä repesin holtittomasti. Olette hieno mies.
Simo78
22.09.2008 12:09:16
Saattaa olla yritys rauhoittaa huijattuja ja yritys estää jatkotoimenpiteitä. Mutta ilmoitelkaa heti jos alkaa herralta putoomaan tilille rahoja. Sehän se ainoastaan ratkaisee, ei kauniit sanat. Ja syytteen nostaisin anyways.
Ja mitä toi "tein tunnukset perjantaina" tarkoittaa?

Samaa mieltä, haiskahtaa haluan päästä "kuin koira veräjästä"-yritykseltä!! Ihan sama vaikka katuu/on muita ongelmia, mutta jos oikeasti haluaa selvittää asiansa, niin kärsiköön sitten tuomionsa myös lain edessä. Ja tämä vaikka maksaisikin rahat takaisin...
Cimble
22.09.2008 12:33:16
haiskahtaa haluan päästä "kuin koira veräjästä"-yritykseltä!! Ihan sama vaikka katuu/on muita ongelmia, mutta jos oikeasti haluaa selvittää asiansa, niin kärsiköön sitten tuomionsa myös lain edessä. Ja tämä vaikka maksaisikin rahat takaisin...

Aivan. Jostain syystä en usko hirveästi tuota sekavaa sepustusta. Ainoa asia minkä voin uskoa on tuo mielenterveysongelma, eikä sekään mene välttämättä niin kuin yrittää selittää. Ongelmia joka tapauksessa. Tuo ulosantikaan ei vaikuta kovin terävälle ja rosvohuijari mikä rosvohuijari. Oisko poika hitusen pelästyny jos velkojat on uhkaillu ja nyt sitten yritetään rauhoitella porukkaa ja suunnata syy muka kaikennäköisten mielenterveysongelmien aiheuttamaksi.
Ei Venäjästä selviä hengissä...
Atomic Cafe
22.09.2008 18:55:20 (muokattu 22.09.2008 23:35:18)
Hepusta kirjoitellaan runsaasti muillakin palstoilla, kaikesta päätellen puhutaan isosta rahasummasta.
Niklodeus
22.09.2008 21:04:15 (muokattu 22.09.2008 21:04:30)

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=617778
Tuolla keskustelua henkilöstä myös.
Jos oikeasti on mielenterveydellisistä ongelmista nämä huijaukset kyse, toivon pikaista paranemista.
Wanna-be tr0lli.
Cimble
23.09.2008 12:00:08
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=617778
Tuolla keskustelua henkilöstä myös.
Jos oikeasti on mielenterveydellisistä ongelmista nämä huijaukset kyse, toivon pikaista paranemista.

Rikoksia tekevillä on monesti myös mielenterveysongelmia, mutta ne eivät suoranaisesti aiheuta rikoksien tehtailua. On vain kyse vääristyneestä tavasta yrittää selvitä säälittävästä elämäntyylistään. Mielestäni kyseessä on siis toisin sanoen vaan rikollisuuteenkin ja alatyyliseen elämään totuttautunut huijari, jonka on saatava rahaa jotenkin. Ja aika kovia lupauksia oli noiden takaisinmaksujen kanssa. Veikkaanpa ettei kyseisellä henkilöllä tule juuri olemaan varoja maksaa takas. Joku joka on saanut rahansa takaisin voi korjata, jos olen väärässä.

Ainakin melkoinen suunnittelun ja järjen puute pistää silmään näissä huijauksissa, koska kaverin henkilöllisyys on helpohkosti saatavissa muutamalla foorumilla ja bändin kautta. Mutta niin kauan kuin ihmiset laittavat rahaa tuntemattomien tileille ennakkoon, niin kauan juuri näitä huijauksia esiintyy.
Bee-äf
23.09.2008 12:47:49
Mulla on ollu päässä jonkun lainen toinen persoonallisuus josta ei vielä ihan täysin olla selvillä koska olen aloittanut terapiat ja mieliala lääkityksen vasta nyt.Harmi homma että asia on huomattu vasta näin myöhään ja olen suunnatoman pahoillani kaikille joille olen aiheuttanut harmia.

Vaikken ole lääkäri, sanoisin melkoisella varmuudella, että sivupersoonallisuudet ja pitkälliset muistikatkot ovat niin vakavia oireita, että niitä ei pelkillä terapioilla ja mielialalääkkeillä hoideta.
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
Cimble
23.09.2008 14:40:24 (muokattu 23.09.2008 14:41:39)
Vaikken ole lääkäri, sanoisin melkoisella varmuudella, että sivupersoonallisuudet ja pitkälliset muistikatkot ovat niin vakavia oireita, että niitä ei pelkillä terapioilla ja mielialalääkkeillä hoideta.

Elähän nyt... ;) Kaikki huijatut saa varmasti rahansa takaisin tuplana kunhan tämä tyyppi on saanut lääkkeet ja jutellut vähän terapiassa. Tämä mies on syytön. Vain tuo salakavala toinen persoonallisuus muistikatkoineen on syyllinen. Se persoona myy tavarat ja unohtaa rahat saatuaan vaan lähettää ne ostajalle. Eikä muista jälkeenpäin edes koko kauppoja. Muuta kuin niitä joita se sitten selittää ties millä jutuilla, että jätti vahingossa postiin ilman osoitetta yms... Melkoinen Einstein kun vaivautuu edes selittämään luullen että ne puppupuheet mitään auttaa.

Kritiikkiä tulee, mutta en nää mitään säälinpaikkaa tuommoisten suhteen.
jimiboy6
23.09.2008 23:50:19
Paljon on tullut näköään kritiikkiä ja hyvä niin . Kuitenkin muutama asia joihin haluan sanoa vähän mielipidettä.Ensinäkin tutkimukset on vasta alussa , tuo toinen persoonallisuus on vain yksi vaihtoehto jota on epäilty.Nyt alkuun sain mieliala lääkkeet ja nyt tulevina aikoina tulee paljon käyntejä lääkärissä jotta saadaan enemmän tietoa asiasta.Toiseksi, miksi tämä foorumille tekemäni postaus olisi jokin keino päästä kuin koira veräjästä tai muka pitkittää asiaa? kun siksi juuri tein tämän threadin jotta voin suoraan julkisesti kertoa asiasta ja yrittää selvittää asiaa nopeammin . Ja mikä ihmeen korvaukset tuplana? Itse en ainakaan ole niin sanonut.
en alunperinkään ole halunnut tällä hakea sääliä tai ymmärystä vaan puhtaasti pyytää anteeksi ja kertoa suoraan mikä on homman nimi ja myös nopeutta asian selvittämistä.Edelleen painotan että jokainen tulee saamaan rahansa takaisin niin pian kuin mahdollista.Itse en tällä hetkellä voi asiaa tehdä koska en itsekkään luota itseeni joten perheessäni on henkilöitä jotka hoitavat asiaa niin nopeasti kuin vain pystyvät.Joku jostain rangaistuksista puhui niin tulen kantamaan vastuuni täysin asiassa ja sittenkun rangaistuksia tulee niin niitä tulee ja sille ei enää mitään voi.
Ja joku sanoi että miten tyhmästi on nuo hommat suunniteltu.Juurikin tästä laitoin jo aikaisemmin että jos haluaisin rikoksilla rahaa tehdä niin en varmaan tämän tyyppisillä keinoilla sitä tekisi.Heti kun asiasta selviää enemmän niin tulen rehellisesti siitä tännekin kertomaan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)