Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rockway
1 2 3 4 5 6 7 8 9
aleksi-
25.06.2008 13:53:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep mullekin rimpautti
 
Juu mulle kans.. jonkinverran häiritsevää, kyseli viä jopa vanhempien numeroita
 
In God we trust
topi74
25.06.2008 20:48:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep mullekin rimpautti
 
Soitti sieltä kivan kuulonen täti mullekki ja kaupitteli kestotilausta. Ei toi enää hirveen kallista ois. Kuulemma jotain 15e kuukausi jos maksaa 6kk jaksoissa. (en nyt tarkkaan muista hintoja). Kyseli mielipiteitä palvelusta ja parannusehotuksia. Ainut ongelma mulla noiden videoitten kaa on ollut se videoiden puskurointi. Video tökkää pariksi sekunniksi paikalleen, puskuroi hetken ja sitte jatkuu. Varmaan vartti juteltiin sen tätin kaa (johttu kai siitä että olen kesälomalla ja olin pikkuhumalassa, niinku nytkin :D)
 
kahlaaja
20.09.2008 20:25:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan ihan simonaan saa sällit rahaa tällä. Tekasevat muutaman opetusvideon sillon tällön, ja matskua riittää alotteleville muusikoille vuosiksi. Tilanne alkaa alusta kun haluaa vaihtaa soitinta. Firman vaan tarttee pitää huolta siitä että serverien ja verkon kapasiteetti riittää kasvavalle käyttäjämäärälle ja eikun hitonmoinen mainostus päälle...
 
Ite ostin ensiksi päivän käyttöaikaa, mistä maksoin turhan paljon siihen nähden, kuinka kauan ehdin katsella videoita. Pakkohan sitä oli samalla ruveta treenaamaan :) Sit otin kestotilauksen 3 kuukauden maksujaksolla. Saas nähdä kuinka kauan siitä riittää... Tässä on ainakin se hyvä puoli ettei tartte miettiä millon soittelee ja katselee videoita kun sitä voi tehdä koska vaan.
 
Ja onhan nää videot hyviä ja soittajat vielä parempia, että toimiva konsepti.
 
Vaik en mä kyl tiä mistään mitään...
käsi
20.09.2008 20:56:02 (muokattu 20.09.2008 20:56:19)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ite pidän palvelusta. on kestotilauksella. nyt varsinkin hauskaa kun olen aloittanut basson soiton hetki sitten, on paljon opittavaa. Hyvä konsepti. toki selkeitä pikku ongelmia havaittavissa, videoidenlataaminen välillä kangertelee, mutta siltikin tutustumisen arvoinen juttu
 
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
Wahi
21.09.2008 12:08:36 (muokattu 21.09.2008 12:10:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis pitääkö tässä tehdä jotain että saa nuo näkyviin? Tänään kun piti olla ilmaisia nuo kaikki ja silti herjaa jotain kirjautumisikkunaa...
 
Edit: aah, siis ilmeisesti pitää rekisteröityä että saa näkyviin ilmaiset. No enpä tiedä jaksaako.
 
Shine on you crazy diamond
kimurantti1
21.09.2008 13:11:06 (muokattu 21.09.2008 13:14:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tsekkasin vähän että mitä tuolla on, mutta eihän noita nyt jaksa herranjumala katsoa kun videot tahmaa koko ajan ja todella paljon. Sama juttu silloin rasitustestissä, ei jaksanut katsoa videoita joista näkyy joka kymmenes frame. Mulla on 10 megan netti, ettei kai pitäisi olla siitä kiinni?
Coran
21.09.2008 13:40:22 (muokattu 21.09.2008 13:41:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tsekkasin vähän että mitä tuolla on, mutta eihän noita nyt jaksa herranjumala katsoa kun videot tahmaa koko ajan ja todella paljon. Sama juttu silloin rasitustestissä, ei jaksanut katsoa videoita joista näkyy joka kymmenes frame. Mulla on 10 megan netti, ettei kai pitäisi olla siitä kiinni?
 
Koita toisella selaimella, koita päivittää käyttis/kodekit kuntoon? Megasella netillä ja kuus vuotta vanhalla koneella toimii täällä mainiosti.
 
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
John Titor
21.09.2008 14:08:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tsekkasin vähän että mitä tuolla on, mutta eihän noita nyt jaksa herranjumala katsoa kun videot tahmaa koko ajan ja todella paljon. Sama juttu silloin rasitustestissä, ei jaksanut katsoa videoita joista näkyy joka kymmenes frame. Mulla on 10 megan netti, ettei kai pitäisi olla siitä kiinni?
 
Tsiigaan, sattuneesta syystä, tuolta videoita ihan helevetisti eikä mitään ongelmia. Kun tahmaa, painaa refreshiä tai F5:sta - selain tyhjentää puskurin ja avot, taas toimii.
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
ankkiz
21.09.2008 15:44:51 (muokattu 21.09.2008 15:46:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Titor ja muut vaikuttajat. Vihjailkaas johtotiimille/suunnittelutiimille, että olis mukavata jos videoita pystyis myös laittamaan pauselle. Mulla ainakin jumahtaa koko paska, jos pitää pausella pari minsaa. Soitin "unohtaa" missä oltiin ja pitää kattoo alusta -________-
 
MM. 2x ja 0,5x -soittonopeudet olisivat kanssa jees. Siten että ääni siis kuuluu edelleen.
Niin paljon tuttuahuttua seassa, että olisi mukava selata ne nopeammin ohi, ja 0,5nopeudella vois katella korvalla jutut mitä ei ole nuotinnettu.
 
Haussa:HALPA kakkos-/projektiskepa/-basso, sekä edulliset sähkörunput.
John Titor
21.09.2008 16:34:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin paljon tuttuahuttua seassa, että olisi mukava selata ne nopeammin ohi, ja 0,5nopeudella vois katella korvalla jutut mitä ei ole nuotinnettu.
 
Vois olla kaikki kama nuotinnettu jos johto haluais:)
 
No sviddu, pannaan ehdotusta.
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
ankkiz
21.09.2008 21:06:38 (muokattu 21.09.2008 21:11:39)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää vielä parivuotta ootella, että lähden vuodenpakettia tilailemaan.
a) 9h tänään soitellut ja varmaan jo 3osan kerkesin käymään kitaramateriaalista läpi, höhö :D
b) Maksaessa tätä tulis varmasti käytettyä vielä enemmän, pitäähän sitä koko rahan edestä seurata = katellaan sit uudestaan ku lukio on käyty.
 
Se on tottakai varmaa, että en tietenkään ole tuossa ajassa ehtinyt sisäistämään kaikkea, mutta tein muistioon muistiinpanoja highlighteista, ja tiedän mitä ruveta nyt harjoittelemaan. Seuraamalla loistomuusikoita sai myös aimoannoksen vaikutteita.
 
Haussa:HALPA kakkos-/projektiskepa/-basso, sekä edulliset sähkörunput.
Peku911
22.09.2008 09:25:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitti sieltä kivan kuulonen täti mullekki ja kaupitteli kestotilausta. Ei toi enää hirveen kallista ois. Kuulemma jotain 15e kuukausi jos maksaa 6kk jaksoissa. (en nyt tarkkaan muista hintoja). Kyseli mielipiteitä palvelusta ja parannusehotuksia. Ainut ongelma mulla noiden videoitten kaa on ollut se videoiden puskurointi. Video tökkää pariksi sekunniksi paikalleen, puskuroi hetken ja sitte jatkuu. Varmaan vartti juteltiin sen tätin kaa (johttu kai siitä että olen kesälomalla ja olin pikkuhumalassa, niinku nytkin :D)
 
paska netti!
 
John Titor
22.09.2008 09:53:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää vielä parivuotta ootella, että lähden vuodenpakettia tilailemaan.
a) 9h tänään soitellut ja varmaan jo 3osan kerkesin käymään kitaramateriaalista läpi, höhö :D
b) Maksaessa tätä tulis varmasti käytettyä vielä enemmän, pitäähän sitä koko rahan edestä seurata = katellaan sit uudestaan ku lukio on käyty.
 
Se on tottakai varmaa, että en tietenkään ole tuossa ajassa ehtinyt sisäistämään kaikkea, mutta tein muistioon muistiinpanoja highlighteista, ja tiedän mitä ruveta nyt harjoittelemaan. Seuraamalla loistomuusikoita sai myös aimoannoksen vaikutteita.

 
Kerrotaan nyt, että aika pienen määrän soittojuttuja sitä lopulta osaa kukaan, kysymys on siitä miten niistä osaa rakentaa musiikkia.
Juttu on siinä, että Rockwaynkin kautta pääsee kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan niitä hyviä soittajia - miltä niitten juttujen ihan oikeasti pitäisi saundata? Lisäksi pääsee uudestaan ja uudestaan kuuntelemaan demoja, esimerkkejä siitä miten niitä sinänsä helppoja juttuja voi käyttää. Ja sen oppimiseen edes teoriatasolla ei ihan yks iltapäivä sitten riitäkään;) Ei yhden kielen sahaaminen nyt kovin suurta mielikuvitusta sinänsä vaadi, mutta niin vaan siitä ideasta on uutettu maailman kovimpia riffejä.
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Topah
22.09.2008 12:37:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On lahjakortti käyttämättä tuonne ja ajattelin kyllä käydä katsastamassa tarjontaa. Ainakin nimilista on kova, eli hyviä soittajia. Täältä jumalan selän takaa tosin on tuskallista katsoa noita pätkiä, koska ilmeisesti nuo videot ei tallennu YouTuben tapaan "jemmaan" selaimelle.
 
www.tomipaldanius.com
Kasperi Tervonen
22.09.2008 21:53:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on tottakai varmaa, että en tietenkään ole tuossa ajassa ehtinyt sisäistämään kaikkea, mutta tein muistioon muistiinpanoja highlighteista, ja tiedän mitä ruveta nyt harjoittelemaan. Seuraamalla loistomuusikoita sai myös aimoannoksen vaikutteita.
 
Itekin kahlasin tuota rockwayta sunnuntaina minkä kerkisin, ja kyllähän tuolta tosiaan löytyi rutkasti uutta soitettavaa ja pureskeltavaa, ja ennen kaikkea uutta näkökulmaa treenaamiseen.
 
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Ianuarius
26.09.2008 20:27:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasinpa 30 päivää itelleni tuota Rockwayta ku noi ilmaset klipit vaikutti niin pirun hyviltä. Nyt ei muutaku kitara sylkkyyn ja nokka monitoriin kiinni. :)
 
"Hyvä instrumentin hallinta, korvan kehittäminen ja teoreettisen tiedon hankkiminen antaa mahdollisuuden päästä yhä lähemmäs täydellistä ilmaisun vapautta." -Kaj Backlund
Dunga
21.10.2008 14:17:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli muuten mieleen, onko joku jo saanut sitä ilmaista Guitar Fan -lehteä, joka luvattiin tuhannelle ekalle rekkaajalle taannoin ilmaispäivänä?
 
Interstellar overdrive.
juikkipuikki
21.10.2008 19:18:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli muuten mieleen, onko joku jo saanut sitä ilmaista Guitar Fan -lehteä, joka luvattiin tuhannelle ekalle rekkaajalle taannoin ilmaispäivänä?
 
Eipä oo näkyny...
 
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K.
--Tomppa--
24.10.2008 18:00:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli muuten mieleen, onko joku jo saanut sitä ilmaista Guitar Fan -lehteä, joka luvattiin tuhannelle ekalle rekkaajalle taannoin ilmaispäivänä?
 
Tänään ilmesty mun postilaatikkoon. Hyvää scheisseä on.
 
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
juikkipuikki
24.10.2008 21:24:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään ilmesty mun postilaatikkoon. Hyvää scheisseä on.
 
Tuli kans tänne. Loisto lehti. Sain myös käytettyjä ruuneperinlahjoja hyväkseni saaden vanhempani tilaamaan tuon lehden :P Loisto homma.
 
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «