Aihe: Pääseekö soittaja taivaaseen?
1 2 3 4 519 20 21 22 23
half
20.09.2008 16:59:41 (muokattu 20.09.2008 17:00:15)
Vaikka oikeeasti (heh) upseeriksi pitäisi laskea vasta kersantista alkaen.
Ja nyt hunppahaalari niskaan ja menoksi.

Muistaakseni vänrikistä alkaen upseereita. Alikersantista sotilasmestariin aliupseereita. Korpraalit / ylimatruusit miehistöä.

Näin se meni ainakin silloin joskus muinoin.
COVS jäsen N:o 5
Yön siivet
20.09.2008 18:51:00 (muokattu 20.09.2008 18:54:37)
Hyvät pääsee taivaaseen ja huonot joutuu muualle, eikös se perusajatus mene näin?

Eikä! Vaan: "kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat ihan mihin vain".

Ma olen taivaspaikkani jo tienannut. Nyt haluan vielä sinne joka paikkaan muualle. Sixi vissiin yritän kaaaheeesti tännekin ... Kiäh-kiäh-kiäh ... :-)
EP
20.09.2008 19:02:15
Ma olen taivaspaikkani jo tienannut. Nyt haluan vielä sinne joka paikkaan muualle. Sixi vissiin yritän kaaaheeesti tännekin ... Kiäh-kiäh-kiäh ... :-)

Noi kolme "kiäh" -sanaa osoittaa, että sovellut tänne erinomaisesti! HOHO! :D
Yön siivet
20.09.2008 19:13:25
Mutta ihan oikeasti. Musiikkihan on yksi parhaita terapiamuotoja, aukaisee kaikenlaisia 'patoja' ja estoja / esteitä. Puhdistaa mieltä ja sielua ja saa aikaiseksi hyvää hyrinää sisällä. On siis taivaallista!

Oletteko kuulleet, että äänellä voi parantaa? Olen joskus osallistunut ihan mielenkiinnosta luovan meditatiivisen laulun kurssille. Jos hörhöilijöiden annetaan olla, kun heitä kuuluu joka porukkaan, niin oli helppoa ymmärtää ääni- ja hengitysharjoituksia tehdessä, miksi kaikenlaisten ääntelyiden yms. päästelyllä on parantava vaikutus.

Niitten tarkoitus on - ja sen ne myös tekevät - avata kaikenlaiset 'röörit'; niin poski-, nenä-, otsa-, keuhko- kuin mielenkin ontelot. Ja kun ihminen ei ole tukossa, niin on terve ...

Kokeilkaa vaikka :-)
Yön siivet
20.09.2008 19:15:42
Noi kolme "kiäh" -sanaa osoittaa, että sovellut tänne erinomaisesti! HOHO! :D

Kiva, tosi hyvä, jihuu ... Mut mix? Osoittaako ne tahtia ... :-)
EP
20.09.2008 19:19:22 (muokattu 20.09.2008 19:20:20)
Kiva, tosi hyvä, jihuu ... Mut mix? Osoittaako ne tahtia ... :-)

Ei ku just päinvastoin, täälä ei oo aina niin "tahdikasta" meno!

http://www.internetix.fi/opinnot/op … agmatiikka/kohtelia.html#Tahdikkuus

..eli, ei kannata aina ottaa ihan todesta kaikkee :D
MrShaft
20.09.2008 20:18:01
- - No puuratit nyt olivat kuitenkin edessä, kuten normaalisti... ;)

Ps. 68:25 (68:26) Laulajat kulkevat edellä, jäljessä soittajat, keskellä kulkevat neidot rumpua lyöden.

Pakko lupsauttaa lussa. putosin penkiltä... :-D

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
pekkajau
20.09.2008 22:00:30 (muokattu 20.09.2008 22:06:11)
Aikoinaan humpparumpali eksyi semmoiseeen johonkin hihulien hurmahenkiseen aikuiskastejuhlaan vapaapäivänään seurahuoneelta hirmuhumalassa jollekin paikalliselle purolle. No Johannes (ra)kastaja kyseli että haluatko sinä syntinen rytmin luoja ottaa Jeesuksen nyt heti vastaan ja rumpali tuumi että mikäshhhh shiinä! No kastaja upotti kymmenen kertaa rumpalin jokeeen yöpaita päällä ja kysyi joka kerta tempoessaan juopuineen rumpalin pinnalle että:"Näitkö nyt Jeesuksen...Näitkö nyt Jeesuksen...Näitkö nyt Jeesuksen...? Lopulta rumpali tuumi kastajalle ihan henkihieverissäään:"Perkele! Ei se shhhhinun Jeeeeeshuuuus ole tainnut hukkuakkaan tähän jokkeen!"
-Osaatko soittaa hanuria? -En tiedä...en ole koskaan kokeillut!
Ukko
21.09.2008 01:48:17

Meillä on vasta roudaus, jonka voi tehdä retkuissa. Illalla sitten pistetään haalari.

Mä olen niin laiska että vedän haalarit niskaan jo valmiiksi kun en viitsi toista vaatekertaa raahata mukana.
COVS jäsen nro 6
Ukko
21.09.2008 01:52:25

Muistaakseni vänrikistä alkaen upseereita. Alikersantista sotilasmestariin aliupseereita. Korpraalit / ylimatruusit miehistöä.

Näin se meni ainakin silloin joskus muinoin.

Noi arvokysymykset ovat mullistuneet viimeisen kymmenen vuoden aikana yhtä monta kertaa. Uudistusta uudistuksen perään. Huoli painaa kuinka käy COVS jäsenyyden kun ei tullut juuri mokailtua illan soitteluissa. Lupaan kuitenkin parantaa/pahentaa tapani.
COVS jäsen nro 6
baron
21.09.2008 01:54:06

Mä olen niin laiska että vedän haalarit niskaan jo valmiiksi kun en viitsi toista vaatekertaa raahata mukana.

Mukana? Mä tulin himaan vaihtamaan. Kyllä sitä mieluummin 15 minuuttia ajaa himaan kuin 4 tuntia notkuu keikkapaikalla.
Ukko
21.09.2008 01:55:42

Mukana? Mä tulin himaan vaihtamaan. Kyllä sitä mieluummin 15 minuuttia ajaa himaan kuin 4 tuntia notkuu keikkapaikalla.

Notkuu ? Kamat kasaan ja soitto melkein heti päälle.
COVS jäsen nro 6
baron
21.09.2008 01:58:41

Notkuu ? Kamat kasaan ja soitto melkein heti päälle.

No joo, meidän diiliin kuului roudaus ja sound-check klo 15 ja illallinen vasta klo 20. Kyllä liksakin oli sen mukainen.
Ukko
21.09.2008 02:03:20

No joo, meidän diiliin kuului roudaus ja sound-check klo 15 ja illallinen vasta klo 20. Kyllä liksakin oli sen mukainen.

Sound-check ? Me vedettiin vaan volat sunmuut suunnillen kohdilleen ja alettiin soittamaan. Pa-kamatkin olivat broidilta läheltä keikkapaikkaa lainassa.
COVS jäsen nro 6
baron
21.09.2008 02:18:34 (muokattu 21.09.2008 02:19:24)

Sound-check ? Me vedettiin vaan volat sunmuut suunnillen kohdilleen ja alettiin soittamaan. Pa-kamatkin olivat broidilta läheltä keikkapaikkaa lainassa.

Musta on tärkeää tsekata että mun pianosta lähtee ääntä. Edellisellä keikalla olin unohtanut muuntajan kotiin ja digipiano ei inahtanutkaan.
Voi olla että yleisö olisi tyytyväisempää jos mä soittaisin "ilmapianoa" mutta mä itse haluan että siitä edes jotain ääntä kuuluu.
R.Syke
21.09.2008 09:53:32 (muokattu 21.09.2008 09:56:38)
v o o v o o v o.... mikähän ois hyvä rumpumerkki ? v o v o o v v o....

Onpas hankala monivalinta. Hmh.

vov ovo vov ovo vov ovo vov ovo tsih

Ite pääsen. Soittajat ei, koska ne viettää huonoa elämää.
half
21.09.2008 17:23:10 (muokattu 21.09.2008 18:35:21)
Noi arvokysymykset ovat mullistuneet viimeisen kymmenen vuoden aikana yhtä monta kertaa. Uudistusta uudistuksen perään. Huoli painaa kuinka käy COVS jäsenyyden kun ei tullut juuri mokailtua illan soitteluissa. Lupaan kuitenkin parantaa/pahentaa tapani.

Äänitteemme on loppusuoralla, joten kehissä pysyn varmasti.
Olisiko " Without specialguests " hyvä nimi?
COVS jäsen N:o 5
julkunen
22.09.2008 22:54:05

jaa mä luulin että olen päässyt taivaan esikartanolle, kun saan teidän kanssa keskustella näin ylevistä , aiheistakin. mihis näin hauskasta sakista lähtis, tää on varmana parempi kun se taivainen torvisoittokunta.
Yön siivet
23.09.2008 08:35:51

jaa mä luulin että olen päässyt taivaan esikartanolle, kun saan teidän kanssa keskustella näin ylevistä , aiheistakin. mihis näin hauskasta sakista lähtis, tää on varmana parempi kun se taivainen torvisoittokunta.

Tervetuloa! Jos ma nyt voin toivottaa kun ei muakaan ole toivotettu.

Aika sisäänlämpiäviä näää muusikoitten jutut tuntuu olevan. Sisäpiirin juttuja, joihin muita ei päästetä mukaan. Mutta sehän on vanha viisaus; kaikki uusi on vähän (tai paljon) pelottavaa.

Sun kuvaus on hyvä: kirjoittaminen on kivaa ! Melkein yhtä kivaa kuin laulaminen ... :-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)