Eki C 19.09.2008 11:08:19 | |
---|
Onko nyt niin, ettei Gibsonia voi tilata jenkeistä suoraan? Siis ainakaan uutena sikäläisiltä diilereiltä. Näin ainakin ilmoitetaan niiden myyjien sivuilla, jonne Gibsonin saitilta on linkki. |
Turder 19.09.2008 13:08:46 | |
---|
Useimmat ns. isoista liikeistä eivät saa myydä ulkomaille uusia soittimia. Haluavat kuulemma tukea paikallisia maahantuojia. Jotkut liikkeet myy myös käytettyjä ja niitä voi myydä Eurooppaan. |
flattopguitar 20.09.2008 12:21:26 | |
---|
Käytettynä voi ostaa, mutta uutena käsittääkseni ei, koska Gibson on juuri kieltänyt tämän. Haluaa maahantuojien USAn ulkopuolella hallitsevan myyntiä. Olen ostanut itse käyttäjäkuvissa olevan kitaran netin kautta käytettynä jenkkiläisestä musaliikkeestä. Näin kitaran listalla, laitoin mailia ja sovimme kaupat. Lähetin luottokortin tiedot sähköpostilla ja myyjä löi ne koneeseen ja lähetti kitaran minulle. |
Olen ostanut itse käyttäjäkuvissa olevan kitaran netin kautta käytettynä jenkkiläisestä musaliikkeestä. Näin kitaran listalla, laitoin mailia ja sovimme kaupat. Lähetin luottokortin tiedot sähköpostilla ja myyjä löi ne koneeseen ja lähetti kitaran minulle. Ilmeisesti luotettava liike. Voitko kertoa, minkä niminen? Ja muutkin, jos hyviä kokemuksia. ( tai huonoja). |
flattopguitar 20.09.2008 21:29:08 | |
---|
Ilmeisesti luotettava liike. Voitko kertoa, minkä niminen? Ei ollut enää liiikkeen nimeä tallessa, kun aikaa on jo kulunut niin pitkään ja vanhat mailit tuhottu. Kyseessä oli erittäin pieni yhden miehen liike, jossain keskilännessä, enkä tiedä onko se edes enää olemassa. Etsin googlella hakusanalla tuota Gibsonin mallia ja kyseisen liikkeen nettisivuilta tärppäsi. Varmaan luotettavia ovat suurinosa, ellei lähes kaikki isommista liikkeistä joilla on asiallisen näköiset nettisivut. |