bedlam 20.09.2008 16:03:39 (muokattu 20.09.2008 16:06:47) | |
---|
Voih, jospa itse keksisin edes yhden saman tasoisen riffin kun death magneticilla....*huoh* Onko tämä nyt ihan totinen heitto? Edit: sarkasmisuotimeni oli vissiin aamuruosteessa. Ei aina voi onnistua! "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Kerpele 20.09.2008 16:04:45 | |
---|
Onko tämä nyt ihan totinen heitto? Veikkaan että kyseinen herra heitti kommentin vitsillä. |
Jotenkin ärsyttää suunnattomasti tällainen vouhotus. "Kyllä se on oikeasti vitun kova levy, miksaus vaan kusi! Venatkaas, pistetääs uusiks.. Noin! Ai onko vieläki paska? No venatkaa.." Mitä vitun järkeä yrittää pelastaa tämäkin jöötti tällaisella menettelyllä? Ketä ihan _oikeasti_ kiinnostaa tämä levy musiikillisesti? Riffit ovat kuluneita ja laimeita ja kokonaisuudessakin käsittämättömän vaisu tapaus. Imo, mutta silti. Jos se musa ei sulle iske, niin miksi edes odottaisit miksauksen/masteroinnin tekevän jotain asialle? Järki käteen, hyvä mies. Ne, jotka levystä nauttivat harmittelevat ihan aiheestakin. Siellä kun on pientä digitaalisäröä mukana, joka haittaa sitä kuuntelunautintoa. Paremminkin voisi olla. Aika naurettavaa tulla avautumaan "vittu tää on niin paskaa, että ei perkele tuota miksauksellakaan pelasteta jumalauta. Tää on niin syvältä aanuksesta!!1 byhyhyy". Levystä avautuminen on hieman eri asia, kuin tulla arvostelemaan toisten mielipiteitä ja mietteitä tämän AIHEEN tiimoilta, joka ei muuten sinänsä kosketa levyn sisältöä musiikillisesti. |
Röntgen-Jeesus 20.09.2008 16:19:00 (muokattu 20.09.2008 16:19:11) | |
---|
Ketä ihan _oikeasti_ kiinnostaa tämä levy musiikillisesti? 60 000 suomalaista? viikset |
Thet 20.09.2008 16:29:14 | |
---|
Ketä ihan _oikeasti_ kiinnostaa tämä levy musiikillisesti? Minua. Riffit ovat kuluneita ja laimeita ja kokonaisuudessakin käsittämättömän vaisu tapaus. Imo, mutta silti. Onhan ne jo aika kuluneita ku jo melkeen viikon saanu kuunnella. Ootko sä ylipäätään kuunnellu metallicaa. Sillä jos olet, niin sitten vuoden -91 tää ei todellakaan ole mikään vaisu tapaus. Latasin noi GH pätkät, ihan yhtä hyvin voin kuunnella levyä, mutta mp3:ssa nää menee varmaan paremmin.
"Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
Ziggy Bubba 20.09.2008 19:31:29 | |
---|
Ei riittänyt Kanelille provoilu Slipknot ketjussa, tartti tähänkin ketjuun tulla räyhäämään... No Metallican jamppojen seksuaalista suuntausta et sentään ole vielä asetettanu kyseenalaiseksi :P Metallican jamppojen kommentteja miksauksesta ja masteroinnista odotellessa... |
DaKiller 20.09.2008 19:40:37 | |
---|
Ei riittänyt Kanelille provoilu Slipknot ketjussa, tartti tähänkin ketjuun tulla räyhäämään... No Metallican jamppojen seksuaalista suuntausta et sentään ole vielä asetettanu kyseenalaiseksi :P Metallican jamppojen kommentteja miksauksesta ja masteroinnista odotellessa... Taisi käydä muuallakin provoamassa. Itsekin odottelen lähinnä tuota bändin kommenttia asian tiimoilta... |
Kaake 20.09.2008 19:45:17 | |
---|
Taisi käydä muuallakin provoamassa. Itsekin odottelen lähinnä tuota bändin kommenttia asian tiimoilta... Uskoisin että halusivat sen kuulostavan juuri tuolta ja ovat ihmeissään palautteesta. Tai oikeastaan kommentoivat varmaan että teki mitä tahansa niin aina valitetaan, tais James sen jo sanoa jossain uudessa kommentissa. Eli eivät ainakaan itse ole sitä mieltä että toi kusis. No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
Rakoni 20.09.2008 20:08:39 | |
---|
En tiedä minkälaisilla korvilla te levyä kuuntelette, mutta ainakaan itse en yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan muutamaa biisiä enempää. Korvat alkaa väsyä ja vituttaa. Kiitos Saatanalle GH-versiosta. Eipä DM vieläkään mikään äärettömän hieno levy ole. Kaljapäissään tätä tulee varmaan eniten fiilisteltyä. Komppia asdasdasdasdasdasdasdasd tarpeeksi monta merkkiä? Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
Disposable 20.09.2008 20:22:03 | |
---|
Mitä vitun järkeä yrittää pelastaa tämäkin jöötti tällaisella menettelyllä? Ketä ihan _oikeasti_ kiinnostaa tämä levy musiikillisesti? Riffit ovat kuluneita ja laimeita ja kokonaisuudessakin käsittämättömän vaisu tapaus. Imo, mutta silti. ÖRRRRÖLÖÖÖ! Jos ette osaa edes provota niin ehkä olisi parempi lähteä vaikka nakkikiskalle haastamaan riittaa isompienne kanssa. Miten täällä voi yrittää keskustella kun tulee tämmöisiä silmiinkusevia mukaviisaita kommentteineen. Vittu että vituttaa. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Vesihiisi 20.09.2008 20:57:07 (muokattu 20.09.2008 21:10:16) | |
---|
|
Megakorkko 20.09.2008 21:21:42 | |
---|
Nyt on ilmeisesti joku saanut käsiinsä alkuperäiset raidat, joten eiköhän sieltä kohta tule kunnolla remixattu ja tasapainoisempi versio. Ja luonnollisestihan ilmoitat tänne heti kun ulos tulee kunnolla remixattu/tasapainotettu versio. |
mongoloidi 20.09.2008 21:56:42 | |
---|
60 000 suomalaista? Tai ainakin Anttilaa, Prismaa ja Citymarketia. |
Kaake 20.09.2008 22:07:21 | |
---|
Tai ainakin Anttilaa, Prismaa ja Citymarketia. Wrong. Tais olla ihan oikeasti ostettuja levyjä noi. No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
Flash 21.09.2008 14:12:58 | |
---|
Jokos tästä levystä on vinyyliversio ulkona? Se olisi mielenkiintoista kuulla. Sitä ei nimittäin ole voitu kompressoida (käsittääkseni) ihan noin ruvelle, koska neulahan siinä alkaa hyppimään... Live Music Is Better! |
Mohla 21.09.2008 20:05:47 | |
---|
Jos viittaat tuohon pikku skenaariooni, niin se liittyy aivan yhtä paljon tähän ketjuun kuin mies lihatiskillä tilaamassa jauhelihaa. Niin, siis tuo lihatiski vertaus on varsin simppeli, joka vain havainnollisisti miten systeemi tomii: Asiakas = tuotteen tilaaja Jauheliha = Masteri Lihatiskin setä = Masteroija Jos asiakas tilaa vaikka 300 g jauhelihaa, mutta saakin 370 g. Siinä tapauksessa asiakas sitten sanoo, että "eikun anna vaan se 300 g", ja saa sitten mitä tilasikin. Jos tilaaja tilaa tietynlaisen masteroinnin, ja saakin jotain muuta, niin sitten tilaaja sanoo, että "ei, tämä ei ole se mitä tilattiin, tee siitä semmonen mitä pyydettiin", ja saa sitten mitä tilasikin. Tuo pitäs mun mielestä olla mitenkään kaukaa haettua, pari sanaa vaan vaihtaa ja homma toimii samalla tavalla. Sen sijaan, jos joku tilaiskin masterin "yllätä minut" systeemillä, sitä ei oo pakko päästää läpi jos siitä ei pidä. Mut joo, tää nyt on muutenkin semmosella tasolla, että oikeestaan mitäs mä tänne ees kirjotan. Pikku-Britannia tulee töllöstä, se on viihdyttävämpi. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
DaKiller 21.09.2008 21:17:34 | |
---|
Olisko kenelläkään heittää kuvalinkkiä tähän väliin volatasoista? Sitten voitaisiin palata taas jauhelihan tilaamiseen. Mä voisin tällä kertaa olla vaikka myyjä ja joku toinen sitten ostaja. Käydään vuorosanat sitten yhdessä läpi. |
Mohla 21.09.2008 22:20:41 | |
---|
Olisko kenelläkään heittää kuvalinkkiä tähän väliin volatasoista? Sitten voitaisiin palata taas jauhelihan tilaamiseen. Mä voisin tällä kertaa olla vaikka myyjä ja joku toinen sitten ostaja. Käydään vuorosanat sitten yhdessä läpi. Se lihatiskivertaus ei edelleenkään ole siinä mielessä irrelevantti, että systeemi toimii samalla tavalla ihan missä tahansa tilanteessa, jossä on tilaaja ja myyjä. Joillekin se on sitten näköjään ehkä vaikea hahmottaa. Asia ei silti muutu mihinkään. Noista kuvalinkeistä oon kyllä samaa mieltä. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
jannu 21.09.2008 22:32:27 | |
---|
Jokos tästä levystä on vinyyliversio ulkona? Se olisi mielenkiintoista kuulla. Sitä ei nimittäin ole voitu kompressoida (käsittääkseni) ihan noin ruvelle, koska neulahan siinä alkaa hyppimään... Onko muuten käynyt mielessä että se särö ei välttämättä tai edes kovinkaan todennäköisesti ole kompressoimalla tehty? "Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |
virtalahde 22.09.2008 07:47:49 | |
---|
Kuvalinkeistä tuli muuten mieleen, että mä masteroin kerran joululevyn, joka huomaamattani livahti kaiken kaikkiaan lujemmalle kuin eräs rokkiprojekti - eikä mun tarvinnut edes tehdä muuta kuin nostaa volaa sen verran että piikit vähän käyvät limitteriä vasten. Rokkiprojekti taas oli enemmän liiskattu, sen verran kuin sitä kehtasi ilman että se meni rikki. Jos mä laittaisin kuvat tähän molemmista, kumpi mahtaisi olla parempi? Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |