ANtTIKRISTUS 20.09.2008 08:25:14 | |
---|
Eiköhän tästä ilmesty jossain vaiheessa se uudelleen miksattu/masteroitu versio ja kerätä näin viimeisetkin ropot. Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta. |
washburn21 20.09.2008 09:20:47 | |
---|
Eiköhän tästä ilmesty jossain vaiheessa se uudelleen miksattu/masteroitu versio ja kerätä näin viimeisetkin ropot. Arvasin! Nyt sitä vaaditaan re-masteroitua versiota, mutta sitten kun sellainen tulee niin se on rahankiskontaa. Ei sua varmaan kukaan pakota sitä ostamaan? Vai? The slave becomes the master! |
ANtTIKRISTUS 20.09.2008 09:26:55 | |
---|
Arvasin! Arvasin myös sun kommenttisi. Nyt sitä vaaditaan re-masteroitua versiota En ole vaatinut. mutta sitten kun sellainen tulee niin se on rahankiskontaa. En ole puhunut kiskonnasta. Ei sua varmaan kukaan pakota sitä ostamaan? Vai? Ei niin, enkä osta. Ottakaa huomioon, että Metallica on yksi maailman suurimmista hevibändeistä ja sen ympärillä pyörii melkoinen markkinointikoneisto. Vaikka mä en sitä levyä ostaisikaan, niin miljoonat muut sen tekevät joka tapauksessa. Se on bisnestä. Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta. |
washburn21 20.09.2008 09:29:41 | |
---|
Vaikka mä en sitä levyä ostaisikaan, niin miljoonat muut sen tekevät joka tapauksessa. Se on bisnestä. Mitä se on sulta pois? Ei sitä kenenkään ole pakko ostaa. The slave becomes the master! |
ANtTIKRISTUS 20.09.2008 09:43:49 | |
---|
Mitä se on sulta pois? Ei sitä kenenkään ole pakko ostaa. Missä kohdin mä ole väittänyt, että se vituttaa mua tai se on jotenkin multa pois? Missä, näytä mulle. Älä ala laittaan sanoja mun suuhun, mutta se nyt ei Metallica faneille mitään uutta ole. Mä uskon, että se moka on tapahtunut vahingossa ja masteroinnissa sille ei enää mitään mahtanut. Nyt ku asiasta nousee tällöinen häly, niin olisi suorastaan hulluutta olla julkaisematta levyn korjattua versiota. Se olisi hulluutta, koska fanit ja ihan muutkin varmasti ostaa sitä versiota. Ja kukapa ei rahaa haluaisi? Metallica on kaupallinen bändi, ja sen markkinakoneiston tehtävänä on kerätä rahaa. Jokainen tehköön omilla rahoillaan mitä haluaa, ei se ole multa pois. Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta. |
DaKiller 20.09.2008 09:45:12 | |
---|
Älä ala laittaan sanoja mun suuhun, mutta se nyt ei Metallica faneille mitään uutta ole. Aika kiva yleistys. Juurikin tämänkaltaisten kommenttien takia näiden ketjujen taso laskee kuin lehmän häntä. |
ANtTIKRISTUS 20.09.2008 09:50:42 (muokattu 20.09.2008 09:51:19) | |
---|
Aika kiva yleistys. Juurikin tämänkaltaisten kommenttien takia näiden ketjujen taso laskee kuin lehmän häntä. Näiden ketjujen taso laskee, koska ihmiset eivät osaa perustella kantojaan ja menevät henkilökohtaisuuksiin. Kirjoitin tuon yleistyksen, koska kirjoitushetkellä sattui ärsyttämään tuommoinen meikäläiseen kohdistuva perättömyyksien viljely, pahoittelut. Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta. |
washburn21 20.09.2008 10:16:29 | |
---|
Tarkoitus ei ollut mennä henkilökohtaisiin asiohin ja sori jos niin ymmärsit, mutta lähinnä sitä tässä puolustelin että Metallican jätkiä ei enää kiinnosta paljonko rahaa he tienaavat (luulisi ainakin ettei siitä ole pulaa) vaan se on Warner joka sitä tahtoo. Hyvä vaihtoehto olisi, että veisi lähimpään musiikkikauppaan levyn ja saisi re-masteroidun tilalle. No ihan sama. Jatkakaa! The slave becomes the master! |
ubik 20.09.2008 11:26:44 | |
---|
öh onkoha kukaan tehnyt vertalua cd-julkaisujen välil? ku ainaki tosta DMstä on tullu varmaankin viis erikois super hyber versiota, on paitaa on taraa ja näi päin poies :P |
washburn21 20.09.2008 11:53:57 | |
---|
The slave becomes the master! |
Kerpele 20.09.2008 11:56:37 | |
---|
|
Niklodeus 20.09.2008 12:04:51 (muokattu 20.09.2008 12:05:00) | |
---|
Wanna-be tr0lli. |
jra 20.09.2008 12:13:18 | |
---|
Ihan hyvältä kuullostaa. Vähän Youtube kyllä pilaa. Metallica teki sitten Radioheadit? Mestariteos oli kryptattuna sinne kihinän ja pihinän sekaan. Lisää! - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Megakorkko 20.09.2008 13:02:44 | |
---|
Ei, ei tämä GHIII versio vaan toimi. Alan jo ymmärtää miksi Rubin päätti yli-kompressoida (watevööö) koska se todellakin kuulosti paremmalta. Kyllähän tämäkin puhtaudessaan ja erityisesti rumpujen osalta on ok, muttakun volumen taso heittelee ja desibelejä niin vähän että saa ruuvata ihan kunnolla volumenappia ylös. Eikä tämä tunnu enää lähellekkään niin potkivalle kuin se "rätinä" versio. |
DaKiller 20.09.2008 14:19:37 | |
---|
Ei, ei tämä GHIII versio vaan toimi. Alan jo ymmärtää miksi Rubin päätti yli-kompressoida (watevööö) koska se todellakin kuulosti paremmalta. Kyllähän tämäkin puhtaudessaan ja erityisesti rumpujen osalta on ok, muttakun volumen taso heittelee ja desibelejä niin vähän että saa ruuvata ihan kunnolla volumenappia ylös. Eikä tämä tunnu enää lähellekkään niin potkivalle kuin se "rätinä" versio. Samaa mieltä. Kun vain saisi sellaisen kultaisen keskitien ja ritinättömän niin avot. Muutoin tuo levyversio kyllä kuulostaa paremmalta. |
Ei, ei tämä GHIII versio vaan toimi. Alan jo ymmärtää miksi Rubin päätti yli-kompressoida (watevööö) koska se todellakin kuulosti paremmalta. Kyllähän tämäkin puhtaudessaan ja erityisesti rumpujen osalta on ok, muttakun volumen taso heittelee ja desibelejä niin vähän että saa ruuvata ihan kunnolla volumenappia ylös. Eikä tämä tunnu enää lähellekkään niin potkivalle kuin se "rätinä" versio. On mahdollista tehä levy jossa volumetaso on aivan sama kuin Death Magneticissä - mutta ilman klippaamista. Se klippaaminen on siellä tarkoituksella. |
Manuel Pyrhullo 20.09.2008 15:26:17 | |
---|
Metallica on yksi maailman suurimmista hevibändeistä Vai olisikohan maailman suurin bändi? Ainakin tuon hevi etuliitteen voi puottaa tuosta lauseesta pois. |
Tiluttaja 20.09.2008 15:39:53 (muokattu 20.09.2008 15:47:42) | |
---|
|
Kaneli 20.09.2008 15:48:12 | |
---|
Jotenkin ärsyttää suunnattomasti tällainen vouhotus. "Kyllä se on oikeasti vitun kova levy, miksaus vaan kusi! Venatkaas, pistetääs uusiks.. Noin! Ai onko vieläki paska? No venatkaa.." Mitä vitun järkeä yrittää pelastaa tämäkin jöötti tällaisella menettelyllä? Ketä ihan _oikeasti_ kiinnostaa tämä levy musiikillisesti? Riffit ovat kuluneita ja laimeita ja kokonaisuudessakin käsittämättömän vaisu tapaus. Imo, mutta silti. |
mongoloidi 20.09.2008 15:56:13 | |
---|
äijät jaksaa itkee vaikka levy on täynnä vitun tiukkoja riffejä Jep, itekää en tajua tätä. Oikeesti vitun tiukkoja riffejä ja mielenkiintosia koukkuja täynnä jokainen biisi, eikä Jamesin laulukaan kuulosta laiskalta keski-ikäseltä mieheltä, joka epäonnistuu täysin yrittäessään olla rankka. Voih, jospa itse keksisin edes yhden saman tasoisen riffin kun death magneticilla....*huoh* |