Aihe: Dawn Delayed : Beauty (psykedeliarokkia)
1
NHR
14.02.2004 01:48:29

Tässähän päästiin nopeasti asiaan ilman tyylilajille ominaisia pitkiä introja, mikä olikin oikein hyvä, mutta lopussa oli sitten se pari minuuttia turhaa tavaraa. Tai eihän siinä lopun tavarassakaan sinänsä mitään vikaa ollut, mutta minulle olisi riittänyt nuo ekat kolme minuuttia, tai ehkä yksi ylimääräinen kertsi vielä siihen perään. Kertosäkeessä muuten olisi voinut olla hiukan enemmänkin meteliä säkeistöön verrattuna, tai sitten säkeistössä vähemmän. Mutta kyllähän tämä ihan hyvä oli näinkin.
Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight?
superfly
08.04.2004 17:11:21
A-osassa oli hieno tunnelma. Fiilis meni mulla täysin lattiaan kun kertosäkeeseen pärähti särökitara päälle. Ei jotenkin istunut tuohon A-osaan tuo kertosäkeen kitarametelöinti. Edellinen kirjoittaja moitti liian pitkästä lopusta, mutta mun mielestä se toimi ihan noinkin. Ehkä just se kertosäe kitarasoolon jälkeen vielä tekisi terää. Kitarasoolossa oli hienoja juttuja ja makoisat saundit. Alakulo uppoaa mulle aina :) Liian vähälle huomoille tämä biisi on jäänyt.
Harppu on alaston piano
Vilhelmus
10.04.2004 09:46:23

Vähän on tunkkanen soundi, mutta se lienee psykedeliaa? :)

Yleensä tällanen meininki on vähän liiankin "taidetta" meikäläisen makuun, mutta tässä on mukaansa tempaava tunnelma kyllä ja kertsi lähtee rämisemään mukavasti.

Loppusooloilu oli vähän diipadaapa, mutta meni taustalla mukavasti.

Ei paha.
Säröä ja meisinkiä. Muu on turhaa.
Burning Winter The Coveralls
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt