sub zero 01.09.2008 18:08:01 | |
---|
Paskin ehkä koskaan oli 90-luvulla Pirkka First Choice Cola mainokset Hävetti ihan vtusti kun ajatteli, että joku ulkomaalainen näkee sen. Siinä joku vammasen näkönen jätkä räppäs jotain huonoa englantia ja sit se talonmies jotain siellä sekoilemassa. EI HELVETTI!!! Itse First Choice Cola tölkeissä muuten luki "The Original Taste of America" huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
R2 01.09.2008 18:22:20 | |
---|
Siinä joku vammasen näkönen jätkä räppäs jotain huonoa englantia ja sit se talonmies jotain siellä sekoilemassa. EI HELVETTI!!! Itse First Choice Cola tölkeissä muuten luki "The Original Taste of America" Dibudabudididdii juu kattu ket joorself Jano ku talkkarilla "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
bedlam 01.09.2008 18:26:35 | |
---|
Jano ku talkkarilla Mää en tätä tajunnu koskaan. Että mua ärsytti nää. "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Bassballs 17.09.2008 18:14:03 | |
---|
Oikeastaan kaikki TV-mainokset ovat jo useamman vuoden olleet aivan naurettavan paskoja ja ärsyttäviä. Elisan mainokset etenkin, mutta Elisa on muutenkin SUOMEN HUONOIN OPERAATTORI!! Älkää koskaan erehtykö mihinkään sopimuksiin sen kanssa! Olen idiootti, olen huijari! |
Mohla 18.09.2008 08:31:34 | |
---|
On muuten taas danone-perheen mainos ärsyttäny pitkään. Se missä on se mies ja nainen grillailemassa. "Kesällä nää ruuat on vähän... no, tälläsiä." "Tää Danone on OIKEESTI HYVÄÄ, eikä mitään tavallista jugurttia." "Vatsa on taas *outo virnistys* oma hyvä itsensä." Voi ny vittu miten rasittavaa oikeesti! Mitä sä grillaat jos ne ruuat on sun mielestä "vähän no tälläsiä". Ainakin saa sen käsityksen, että ne ruuat on jotenkin helvetin pahoja sen äijän mielestä. Pakottaako se nainen syömään väkisin jotain mistä se äijä ei tykkää, vai mikä tossa on se ongelma? Eikai niitä oo pakko tehä kesällä jos ei tykkää. Vittu mitä vinkumista taas saatana. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Kitaranraiskaaja 18.09.2008 08:35:31 | |
---|
Voi ny vittu miten rasittavaa oikeesti! Mitä sä grillaat jos ne ruuat on sun mielestä "vähän no tälläsiä". Ainakin saa sen käsityksen, että ne ruuat on jotenkin helvetin pahoja sen äijän mielestä. Pakottaako se nainen syömään väkisin jotain mistä se äijä ei tykkää, vai mikä tossa on se ongelma? Eikai niitä oo pakko tehä kesällä jos ei tykkää. Vittu mitä vinkumista taas saatana. Eiköhän se meinaa, että ne ruuat on rasvaisia, raskaita ja ei niin terveellisiä. Tai näin mä sen oon käsittänyt, mutta paska mainos enivei. -Mä |
Mohla 18.09.2008 08:45:34 | |
---|
Eiköhän se meinaa, että ne ruuat on rasvaisia, raskaita ja ei niin terveellisiä. Tai näin mä sen oon käsittänyt, mutta paska mainos enivei. Luultavasti juurikin näin. Se vaan ilmasee sen asian jotenkin ärsyttävästi. Huomatkaa muuten miten tän ketjun kirjotukset toimii parhaiten, kun laittaa kunnolla tunnetta peliin ;D Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
tsugaru 18.09.2008 09:29:36 | |
---|
Oikeastaan kaikki TV-mainokset ovat jo useamman vuoden olleet aivan naurettavan paskoja ja ärsyttäviä. Automainokset ovat kyllä yhtä juhlaa. Kun ei itse tarvitse valita autoa. Mainoskatko on aina pelastus surkeilta ohjelmilta. Kuuletko, kuinka madot yskii, köh köh? |
xulu 18.09.2008 09:41:37 | |
---|
Vituttaa voita uusi MÄKBYK, lähetä viesti BYK numeroon. Ja VEEVEEVEE PISTE VIF the purity of German electronic music |
Mohla 18.09.2008 10:38:21 | |
---|
VEEVEEVEE PISTE VIF Tämä. Kyllä se Mietokin sen verran suomee osaa, että ton osais oikein sanoa. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
jp8000 18.09.2008 10:55:02 | |
---|
Se gsm-suomen mainos on niin huono, että se on jo melkein hyvä (siis "yhdellä kiinteällä kk-maksulla.....jne) Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Mikko_-Procyon- 18.09.2008 11:18:28 | |
---|
Tällä hetkellä vituttaa yli kaiken se elisan tähtiin tähtiin TÄHTIIN kiljuminen. Istu siinä koneella ja tee vaikka sitä propilkkiä, kun taustalta telkkarista kiljuu joku helvetin kotiooppera-tähti tuota aina vartin välein. VITTU! Oikeesti menee hermot. Silver dollar forger |
R2 18.09.2008 11:21:01 | |
---|
Taas yksi niistä danonen mainoksista, jossa soi se säälittävä ska musiikki ja pariskunta on venereissulla koirineen. Samalla sekunnilla kun mainoksessa sanotaan "suolistossa" näkyy vain ja ainoastaan sen sanan kohdalla vaalean koiran pää. Koirat kun tiedetään, niin minulle ainakin morbidina miehenä tulee mielikuva sanan suolisto ja samaan aikaan näytetyn koiranpään yhdistelmänä visio, jossa tuo kyseinen koira syö innoissaan sen pariskunnan raatojen suolia karvat verestä punaisina. "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
kokovartalomäysti 19.09.2008 06:58:42 | |
---|
Se gsm-suomen mainos on niin huono, että se on jo melkein hyvä (siis "yhdellä kiinteällä kk-maksulla.....jne) Joo, tämä on rasittava. Se on nyt tullut joka ilta ainakin 800 kertaa! Helvetin ruma äijä myy kusetusbisnestä ja hymyilee. Eikö jollain Suomen Diilin kilpailijoista ollut ihan samanlainen yritys, joka toimi pari vuotta ja sit kaikki katos maan alle (Thaimaaseen)? Asiakkaille jäi kuitenkin kuukausimaksu, koska firma oli ottanut asiakkaille pankista lainan. |
NHR 19.09.2008 12:49:14 | |
---|
(Thaimaaseen) Äh! Maahan! ThaiMAAHAN! Ei nää silti tähänkään varmaan vielä lopu, että ei millään pahalla taas... ;) "It's really something other than else!" |
Booombox 19.09.2008 14:11:11 | |
---|
Muhku uutiset vituttaa aika kiitettävästi :D "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
lisätään listaan vielä Hanna Saren ja Lambin mainokset En tiedä, miksi mainokset jossa kuiskataan, ärsyttää kovasti Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
R2 19.09.2008 14:59:29 | |
---|
Lievähkö OT: Seiska lehdellä oli aikoinaan se halvalla tehty mainoskampanja, jossa oli Loiri keulakuvana. Paras niistä mainoksista oli ehdottomasti se, jossa Loiri käveli ruutuun krapulaisen näköisenä ja röhisi "Seiska on vitun hyvä lehti" ja käveli pois. "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
Ottoko 19.09.2008 15:12:18 | |
---|
Muhku uutiset vituttaa aika kiitettävästi :D On kyllä paskoin ja ärsyttävin mainos vuosiin. Eisss... Behold bastard son.
I am the evil one. |
R2 19.09.2008 15:13:59 | |
---|
Muhku uutiset vituttaa aika kiitettävästi :D sanooko se tyhmä lihava poika siinä lopussa "mummolan sähkö"? "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |