Nyt kun on mahdollista hankkia putkivahvistin, niin oon jo tovin katellu tuota ja testannutkin pikaisesti sitä. Soundit kyllä miellyttää minua. Mitään kallonporaussäröjä en tarvi vaan sain ruuvattua kivat rokkisäröt siitä ja puhtaat oli minusta hyvät kans. Puhtaalle kaveriksi oon ajatellu esim. behringerin chorusta. Tuo vielä sopii minun budjetille niin pitäs vielä tietää, miten tuo käyttäytyy jos buustailen sitä esim. bossin sd-1:llä? Ja onko ollut vikoja paljon? Kasarirokkibändin kanssa käydään n. kerran vuodessa keikalla, että onko siitä keikkapeliksikin? ps. luin jo haun antamat topicit mutta haluaisin vielä lisää käyttökokemuksia. |
Henkka370 18.09.2008 19:02:14 | |
---|
miten tuo käyttäytyy jos buustailen sitä esim. bossin sd-1:llä? Ite käytin siihen bad monkeyta, hyvin toimi se ainakin. Ja onko ollut vikoja paljon? Mulla ei ollenkaan. Kasarirokkibändin kanssa käydään n. kerran vuodessa keikalla, että onko siitä keikkapeliksikin? Nimimerkillä muutaman keikan tuolla tehny ja hyvin on toiminut |
peezzi 29.06.2009 19:19:55 | |
---|
Nyt on sitte tehty putkimodaus Valvekunkkuun: Etuasteeseen V1:een(lähimpänä input-jackeja) TungSolin putki Päätteeseen JJ:t. Muutos oli kyllä huomattava verrattuna alkuperäisiin putkiin. Vaikka gainin vääntää täysillekin niin soundi pysyy murakkana ja erottelevana. Barresoinnutkin alko kuulostaan soinnuilta! Puhdaskin kanava nousi aivan eri laatutasolle. Suosittelen lämpimästi muillekin Valvekingin omistajille edellämainittuja muutoksia! |
Sakmongkol 29.06.2009 20:34:44 (muokattu 29.06.2009 20:45:18) | |
---|
Minä olen 100-wattista Valvekingiä buustaillut Ibanez TS-7:lla ja kyllä toimii. Omassa vähäisessä käytössä ei ole mitään vikoja ilmennyt, vaikka ostin jo käytettynä. En ole kylläkään alkuperäisillä putkilla kokenut vehjettä kun edellinen omistaja jo vaihtoi ne parempiin. Hänen mukaansa etenkin puhtaan kanavan soundi parani, ja uskon kyllä että alkuperäisillä putkilla soundi ei välttämättä kovin hyvä ole. -Mainospuhe editoitu pois- |
Antti1 29.06.2009 20:42:29 | |
---|
Sakmongkol: Pieni mainospuhe ketjun aloittajalle: edellämainittu vehjes on myynnissä torilla, osta pois jos 50 lisäwattia ei haittaa. =) Pieni mainospuhe sulle: aloitusviesti on jo melkein vuoden vanha, eiköhän jotain ratkaisuja ole jo ko. asian tiimoilta varmaankin tehty. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Sakmongkol 29.06.2009 20:44:48 | |
---|
Antti1: Pieni mainospuhe sulle: aloitusviesti on jo melkein vuoden vanha, eiköhän jotain ratkaisuja ole jo ko. asian tiimoilta varmaankin tehty. Kas, kiitoksia! Enpä odota turhaan että aloittaja ottaisi yhteyttä. =) |