Aihe: Kitaraklubi
1
hjukke
16.09.2008 21:01:49 (muokattu 16.09.2008 21:52:31)

Katsoiko joku Maxilta ekan jakson? Itse pääsin vasta puolessavälissä mukaan. Hienoja vehkeitä oli T. Wäinolällä huhhuh. Sopivasti huumoria loppujameissa.. ihan hyvä meininki ja ohjelmana ainut lajissaan Suomessa.
KooAa
16.09.2008 21:18:25
Perkle, pitikin unohtaa. No, asiaan liittyvää remonttia tein kuitenkin.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off uusi demo kuunneltavissa
h.e.k.a
16.09.2008 21:18:52
Jeh, aluksi tosin oli mielestäni aika turhaa löpinää (tai lähinnä siis televisio-ohjelman kannalta "turhaa", tuollaiset asiat sopii paremmin johonkin lehtihaastatteluun), mutta puolivälin jälkeen päästiin kunnolla asiaan, kitara- ja kamaesittelyt olivat todella mielenkiintoisia...
"I don't want you to play me a riff that's going to impress Joe Satriani; give me a riff that makes a kid want to go out and buy a guitar and learn to play" -Ozzy Osbourne
bubu
16.09.2008 22:10:55
Odotin ohjelmalta paljon vaikka ennakkotietoja ei ollut paljoa. Ohjelma täytti odotukset ja ylitti ne. Hieno asia että asiat käsitellään kielellä jota kitaristit/muusikot ymmärtää, eikä käydä asioita läpi kuin yläasteen musiikkitunnilla. Ohjelma on selvästi segmentoitu omalle kohdeyleisölle. Ainoana harmina on että se tulee maksulliselta Maxilta (jonka tilaus mulla meni juuri sunnuntaina umpeen, faijalle kiitokset oman tilauksen ottamisesta), jota ei moni pääse katsomaan. Ohjelma on sopivan pituinen ja tulee hyvään aikaan, tästä taisi tulla vakkariohjelma.

Eikö bassossa pitänyt olla Harri Rantanen? Basisti näytti enemmän Puppe Strandbergiltä.. Akille propsit tunnistamisesta web-chatin videon perusteella :D
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
lukethesis
17.09.2008 15:00:02
Hieno asia että asiat käsitellään kielellä jota kitaristit/muusikot ymmärtää, eikä käydä asioita läpi kuin yläasteen musiikkitunnilla.

Heh, mä oon muusikko enkä mä tajunnut Väinölän sepostuksista mitään. Ehkä vaan kitaristit sitten.

Eikö bassossa pitänyt olla Harri Rantanen?

Oli se, on Rantasella vähän vaan lookki muuttunut. :)
Fuzzy Boner
17.09.2008 15:45:14 (muokattu 17.09.2008 15:55:55)
Mahtavaa katella vaik en ookaan kitaristi. Just tsekkailen boxilta tätä. Töyhtö on mahtijäbä

Joo. Katoin loppuun. todella hyvä ohjelma. Tai siis ainakin mun makuun. Musaa ja höpötystä hyvässä suhteessa. Aion tsekata joka jakson. Tällästä tv:tä lisää.

Joo. Emmett "Doc" Brown on Harri.
Hannu H.
17.09.2008 17:22:01

Hyvää settiä oli. Marzi tuntui vähän jäykältä alkuun, mutta jakson edetessä se alko toimimaan jollain kierolla tavalla.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
Bluesmies
17.09.2008 20:14:23
...tuntui vähän jäykältä alkuun, mutta jakson edetessä se alko toimimaan jollain kierolla tavalla.

Ööö... puhutkohan sä nyt kitaraklubista?
Hannu H.
19.09.2008 22:47:25

Tuli muuten tossa nauhalta uudestaan katsoessa mieleen, et miks hitossa marzilla oli alkuinsertissä viikset mut sit varsinaisen haastattelun aikaan sillä ei ollu viiksiä? :)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
Wahi
19.09.2008 23:11:47 (muokattu 19.09.2008 23:12:06)
Tuli muuten tossa nauhalta uudestaan katsoessa mieleen, et miks hitossa marzilla oli alkuinsertissä viikset mut sit varsinaisen haastattelun aikaan sillä ei ollu viiksiä? :)

Aijjai mikä klaffari!

Hoho. Jaa-a, eipä tuo nyt niin vakavaa ole.

E: Huomasin itsekin tuon silloin.
Shine on you crazy diamond
Fuzzy Boner
20.09.2008 07:54:14 (muokattu 20.09.2008 07:56:50)

Klaffi Nyman. Veikkaan että alku on kuvattu joskus loppukesästä/alkusyksystä ja Töyhtö-osio alkukesästä. Villi arvaus..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)