Kailis 10.09.2008 20:04:47 (muokattu 10.09.2008 20:08:13) | |
---|
Kaikki sopii kaikkeen. Sinä lainasit paskaa ja kukaan ei oikein noteeraa drop-clutchia. Isäs tarjos ku sua teki ja äitis lukittu Tiettyyn asentoon. |
Neurosaur 15.09.2008 20:46:59 (muokattu 15.09.2008 20:48:53) | |
---|
|
Ruutikallo 15.09.2008 20:56:10 (muokattu 15.09.2008 20:57:46) | |
---|
Eli sitä tarvitaan ennestään hiukan ontuvan grooven täydelliseen teurastukseen tuplabasareilla. Mahtava vekotin! Ah.... Tulihan se vastaus lopulta. Eli se on just mun vekotin. Eikä tässä vielä kaikki... Kun tilaat 30 pvän sisällä... Saat vielä ultimate drop clutch oppaan hintaan 0€ Ksittelee kaikki mahdolliset drop clutchin käyttöohjeet/miten käytän jalokiveäni. Miksi tuhrata aikaa moiseen HH:n kiertelyyn, kun kerran voit hoitaa sen drop clutchilla. Tätä mullistavaa uutta keksintöä on käytetty jo 70-luvulta lähtien. Mm. Chuch Norris käytti pahimpia vihollisiaan vastaa. Kun tilaat nyt... Saat oppaan, voiteluaineen, sekä Chuck Norrisin contemporary drop clutch DVD:n GET YOURS NOW........ "Bilemetallijeejeemättö!!!" -IJarro- |
Point 15.09.2008 21:00:19 | |
---|
Eli sitä tarvitaan ennestään hiukan ontuvan grooven täydelliseen teurastukseen tuplabasareilla. Mahtava vekotin! Hahha, pistän plussan=) + Mutta oikeasti, onko tuo Gibraltarin versio aiheesta toimiva? Semmoista olisin ostamassa. |
Youni 16.09.2008 14:43:40 | |
---|
Mutta oikeasti, onko tuo Gibraltarin versio aiheesta toimiva? Semmoista olisin ostamassa. Mulla on toiminut hyvin. Omassa versiossa on muovinen mutteri alapuolella ja ne alumiiniset yläpuolella. Voi siis säätää kuinka löysäksi tahtoo, eikä löysty soittaessa ollenkaan. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Point 16.09.2008 20:08:03 (muokattu 16.09.2008 21:58:16) | |
---|
Mulla on toiminut hyvin. Omassa versiossa on muovinen mutteri alapuolella ja ne alumiiniset yläpuolella. Voi siis säätää kuinka löysäksi tahtoo, eikä löysty soittaessa ollenkaan. Hyvä juttu, ja kiitoksia infosta. Pistän tilaukseen.. E: Kailikselle plussaa..: ) |
Kailis 17.09.2008 01:09:37 | |
---|
Kailikselle plussaa. Protestoin! |
Point 17.09.2008 14:16:51 | |
---|
|
markkuliini 17.09.2008 14:22:18 (muokattu 17.09.2008 14:22:58) | |
---|
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Soitinlaineelta tilaaminen tulee halvemmaksi. Music123 ei toimita ulkomaille joten hinnaksi tulee se vajaa 10$ tuotteelle, noin 5$ postimaksuun ja edestakainen lentolippu jenkkeihin noutamaan laite. Muuten, tämän tiedon hakuun meni aikaa alle minuutti. Tsekatkaa FAQ-osiosta firmojen nettisivuilta toimittavatko ulkomaille, niin ei tarvitse murehtia päätään puhki muutaman hassun euron säästöä. Kiitos tiedosta, ja kyllähän mie noita olen kattellut, mutta niistä mitään sitten ymmärrä, palikka kun olen. Heihei. |
markkuliini 17.09.2008 14:32:47 | |
---|
Kiitos tiedosta, ja kyllähän mie noita olen kattellut, mutta niistä mitään sitten ymmärrä, palikka kun olen. Heihei. Kielikylvyn paikka: Mikä seuraavista vastaa tätä lausetta "We are not able to ship International at this time" parhaiten: 1) Tuplabassarit on kivoja ja hevimusiikki on kanssa kivaa. 2) Dollarin kurssi on nousussa suhteessa Euroon, tavallaan hyvä mutta tavallaan huono juttu. Munsta. 3) Tällä hetkellä emme postita ulkomaille. Emme pysty tai jotain muuta epämääräistä. 4) 12 raajapari-harjoituksesta pitäisi tehdä 20-raajapari harjoitus, jos tiedätte mitä tarkoitan, eh eh, vink vink, nudge nudge. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
OPJ1974 17.09.2008 16:32:05 | |
---|
Kielikylvyn paikka: Mikä seuraavista vastaa tätä lausetta "We are not able to ship International at this time" parhaiten: 1) Tuplabassarit on kivoja ja hevimusiikki on kanssa kivaa. 2) Dollarin kurssi on nousussa suhteessa Euroon, tavallaan hyvä mutta tavallaan huono juttu. Munsta. 3) Tällä hetkellä emme postita ulkomaille. Emme pysty tai jotain muuta epämääräistä. 4) 12 raajapari-harjoituksesta pitäisi tehdä 20-raajapari harjoitus, jos tiedätte mitä tarkoitan, eh eh, vink vink, nudge nudge. "Canada!" Virhe! Klisheinen tai kummelimainen kirjoitus! lakjsdf. hö laoalal! kskdoaosk. prkl. |
Kailis 17.09.2008 16:57:57 | |
---|
"We are not able to ship International at this time" Emme ole kykeneviä miehittämään kansainvälisesti tällä hetkellä. Huojentava tieto. |
hollmi-5 17.09.2008 22:04:53 (muokattu 17.09.2008 22:07:16) | |
---|
Mikä seuraavista vastaa tätä lausetta "We are not able to ship International at this time" parhaiten: Myö ei pystytä kykennemmään laivaamaan Internationaalin tarktorija just nyt! Emme ole kykeneväisiä kansainvälisiä laivoja parastaikaa. Me olemme emme kykenevä laivaamaan kansainvälinen tässä ajassa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
RstoU 21.09.2008 18:07:37 | |
---|
Myö ei pystytä kykennemmään laivaamaan Internationaalin tarktorija just nyt! Huojentava tieto. Punainen saartaja saartaa kirkon, vie kellot, tuo valtavan pimpparaudan. |