Aihe: Miten perustaa pändi tyhjästä?
1
progeny
13.02.2004 11:45:56

Hyviä ehdotuksia?
"Something we still need to know is buried too far away out there, from our minds to realize what we're really doing here" -Knossos
PomppoK
13.02.2004 11:51:34

Hyviä ehdotuksia?

Tee albumillinen musiikkia äänihuulien, mikrofonin ja jonkinlaisen efektihärpäkän voimin.
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
progeny
13.02.2004 11:59:31

Pistä tuonne muusikoiden.netin wanted-palstalle ilimootus.

Tuhoon tuomittu ajatus hakea basistia, rumpalia, laulajaa, ja treenikämppää! ...mut yritetään=)
"Something we still need to know is buried too far away out there, from our minds to realize what we're really doing here" -Knossos
Härski
13.02.2004 12:05:20
Tuhoon tuomittu ajatus hakea basistia, rumpalia, laulajaa, ja treenikämppää! ...mut yritetään=)

Joo, aika aivokuolleelta vaikuttaa jo syntyessään... et oo ajatellu liittyväs johonkin bändiin?
miän vain
13.02.2004 12:06:42

No hommaa alkuun joku noista soittajista. Sitten teette parit biisit, tai treenaatte coverita. Kummasti helpottuu noiden muiden tyyppien haaliminen sitten. Ei kaikkea voi heti saada.
PomppoK
13.02.2004 12:29:09

Itse löysin laulajan laitettuani nettiin omia demotuksia. Joku tykkäsi ja ehdotin, josko hän haluaisi laulella. Harvoin kaikkea kerralla löytää, ellei ole kyse kaveriporukasta. Kannattaa alkuun löytää tosiaan edes yksi mukaan itsensä lisäksi... hän saattaa tietää lisää soittajia, jotka voisivat tulla mukaan... ja sitä rataa.
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Tietäjä
14.02.2004 18:39:32
Idols :P
MattiAuer
14.02.2004 18:53:42 (muokattu 14.02.2004 18:54:10)

No hommaa alkuun joku noista soittajista. Sitten teette parit biisit, tai treenaatte coverita. Kummasti helpottuu noiden muiden tyyppien haaliminen sitten. Ei kaikkea voi heti saada.

Näin. Etsit jonkun soittokaverin, jonka kanssa toimii kemiat ja soitannolliset ambiittiot hyvin. Sitten soittelette, otatte bändihommat puheeksi kaikkien musaihmisten kanssa ja kyselette, tietäisikö joku hyvää / asiallista rumpali-basisti-laulaja-hanuristia.

Muusikoiden.net Wanted ei ole toiminut ainakaan minulle. Johtuneeko sitten siitä, että olen paska jätkä ja teen paskoja biisejä.

Nimim.
"Nyk. bändini kasattu em. metodilla. Toimii ihan hyvin. Siis siinä mielessä että on hauskaa ja tuntuu hyvältä. Kuulostaa ihan paskalta."
Väkivalta lopettaa vittuilun.
lindo
15.02.2004 12:13:36
Muusikoiden.net Wanted ei ole toiminut ainakaan minulle. Johtuneeko sitten siitä, että olen paska jätkä ja teen paskoja biisejä.

.... Kuulostaa ihan paskalta."

Me löydettiin Wanted palstalta paras rumpali joka on meidän bändissä ollut!!! eli vika ei siis ole palstassa,... kauan se kyllä kesti eli ei ensimmäinen joka otti yhteyttä toiminut..

Jos kuullostaa paskalta niin mieti mikä se on mikä ei kuullosta hyvältä ja poista se.
I don't belive anything, if i don't see it first
MattiAuer
15.02.2004 18:12:20

Oftopikkiä.

Jos kuullostaa paskalta niin mieti mikä se on mikä ei kuullosta hyvältä ja poista se.

Niin, mukavahan se on hiljaisuuttakin kuunnella ajoittain.

Ja eikös tuo verbi ole "kuulostaa"? En tarkoita tässä vinoilla, mutta tuo kuullostaa-muodon runsas viljely pistää silmään useilla keskustelupalstoilla. Onko se virhe vai joku pakollinen murrepiirre foneettisesti ilmaistuna?
Väkivalta lopettaa vittuilun.
Torniojaws
15.02.2004 18:14:45

Tee albumillinen musiikkia äänihuulien, mikrofonin ja jonkinlaisen efektihärpäkän voimin.

Pattonin Mike teki tuommoista jo tuossa 1996.
coffeemaker
15.02.2004 18:39:37
joo ja pistää muutenkin sanaa eteenpäin kavereiden kautta.
'I am too lazy to live and too afraid to die'
Fortune
16.02.2004 00:18:24

Yksi kerrallaan onnistuu ja kärsivällisyyttä vaaditaan.

Kokemusta on, nyt on bändi ja treenikämppäkin.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Fortune
16.02.2004 00:19:30
Joo, aika aivokuolleelta vaikuttaa jo syntyessään... et oo ajatellu liittyväs johonkin bändiin?

En minä ainakaan valmiiseen bändiin menisi, koskapa haluan soittaa omia biisejäni. Se on toisten reviirille puskemista, ei kiva.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)