Aihe: Tarvitseeko tanssimuusikon aina hymyillä:=)
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17
okabass
16.09.2008 23:33:03
No katsos kun toiset soittimet vaan kerta kaikkiaan ovat sellaisia että sen bassottelun voi tehdä. Miksi maksaa esim. bassottelusta jollekin kun sen itsekin voi tehdä.
Miksi palkata viisi lapiomiestä kaivontekoon kun saman voi tehdä bobkätillä nopeasti ja tehokkaasti.

MOI

Hyvin sanottu. Miksi palkata joku ketorin-mies lavalle suhnaamaan, kun siellä voisi olla oikea bändikin?
Ainakin niissä orkanpumpuissa, joissa olen saanut soittaa, on ajatus ollut tämä: oikeat, somasti juopottelevat ja väärin soittavat, soitolle haisevat pelimannit lauteille. Ei mitään posetiivia. Sellainen kuuluu saapasmaahan, Vesiviuksen kujille, ei härmäläisen suon laitaan.

PS. Poikkea kahveille.
okabass
16.09.2008 23:33:04
No katsos kun toiset soittimet vaan kerta kaikkiaan ovat sellaisia että sen bassottelun voi tehdä. Miksi maksaa esim. bassottelusta jollekin kun sen itsekin voi tehdä.
Miksi palkata viisi lapiomiestä kaivontekoon kun saman voi tehdä bobkätillä nopeasti ja tehokkaasti.

MOI

Hyvin sanottu. Miksi palkata joku ketorin-mies lavalle suhnaamaan, kun siellä voisi olla oikea bändikin?
Ainakin niissä orkanpumpuissa, joissa olen saanut soittaa, on ajatus ollut tämä: oikeat, somasti juopottelevat ja väärin soittavat, soitolle haisevat pelimannit lauteille. Ei mitään posetiivia. Sellainen kuuluu saapasmaahan, Vesiviuksen kujille, ei härmäläisen suon laitaan.

PS. Poikkea kahveille.
okabass
16.09.2008 23:33:05

MOI

PS. Poikkea kahveille.
Yön siivet
16.09.2008 23:34:09
Itsensä myyminen/prostituutio/hymy tietää helposti myös alistamista ja pakottamista ostajan tarpeisiin. Murjottakaamme!
(Ps. Kun aivan pieni ollessain se oli täysin kiellettyä.Itsensä MYYMINEN.)
Soitellaan vaan, ja kuulijat päättää ihan korvillaan kenet ottaa.

Ei ooo totta! Mun kohta 80 vuotias isä suhtautuu 'itsensä myymiseen' tuolla lailla. Se on ymmärrettävää hänen ikänsä takia. Mutta 2000-luvulla elävän ihmisen täytyy tietää / käsittää mitä sillä tahdotaan sanoa: sinä tarjoat omaa ammattitaitoasi, omaa persoonaasi ja kaikkea mitä osaat, sillä, miten käyttäydyt ...

By the way: mun sivutyö on parempi kuin Restel ... :-)
baron
16.09.2008 23:34:40 (muokattu 16.09.2008 23:38:13)

No mitä ne näkee?

Tieteskin tyylikkään ja kalliin näköisen tanssibändin. Oon nyt poistanut omista kuvistani mutta siellähän niitä on ollut.

Edit: Oon joskus hääkeikalla tauolla sattunut vierestä kuulemaan, että kuinka noilla persaukisilla on ollut varaa ottaa noin kallis bändi.
Ei me olla kalliita, me ollaan vaan kalliin näköisiä!
jape2
16.09.2008 23:51:13
Myykää ja hymyilkää rusetit kaulassa niin paljon kuin haluatte.
Tollasten ostaminen esim. Ruotsissa olis rikos!
isojussi
17.09.2008 00:01:39
MOI

PS. Poikkea kahveille.

Kyllä me kerrastakin uskotaan, että sun mielestä määrä korvaa laadun. Ilmankos oottekin palkkuopassa Liimataisten talutushihnassa.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
jape2
17.09.2008 00:10:48
Ei hätää, meillä on pohjoismaiseen lainsäädäntöön perehtynyt juristi.
"Jus Nordicum"

No sitten ei hätää! Tosin tuskin hymykilpailussa pärjäätte esim. Flamingokvintetten orkesterille, jonka lämppärissä vetelen aina välillä ja hymyilen nin pärkkelesti.
baron
17.09.2008 00:16:07

No sitten ei hätää! Tosin tuskin hymykilpailussa pärjäätte esim. Flamingokvintetten orkesterille, jonka lämppärissä vetelen aina välillä ja hymyilen nin pärkkelesti.

Mun ymmärtääkseni Ruotsi on kehä III:n ulkopuolella eli ollaan eri reviirillä.
jape2
17.09.2008 00:25:46
Mun ymmärtääkseni Ruotsi on kehä III:n ulkopuolella eli ollaan eri reviirillä.

Ei välttämättä. Tyylikkälle ja kalliin näköiselle kansainväliselle bändille
(just like you) ei oo mitään valtakunnan saati kehäkolmosrajoja.
Ja loput hoitaa ilmeisesti jus nordicum.
pekkajau
17.09.2008 00:26:59 (muokattu 17.09.2008 00:28:18)
Aina jotain muka lakimiehiä. Niitä en ole nähnyt yhtään yhdelläkään keikalla pitämässä kenenkään soittajan puolia!i Sikailupuolella kyllä näitä lainoppineita porsaita on ollut ihan tarpeeksi!
-Osaatko soittaa hanuria? -En tiedä...en ole koskaan kokeillut!
baron
17.09.2008 00:34:17

Aina jotain muka lakimiehiä. Niitä en ole nähnyt yhtään yhdelläkään keikalla pitämässä kenenkään soittajan puolia!i Sikailupuolella kyllä näitä lainoppineita porsaita on ollut ihan tarpeeksi!

"Eikä ole ihme jos köyhien lapsista tulee juomareita,
eikä ole ihme jos köyhien lapsista tulee juomareita.
Tuleehan noista rikkaitten lapsista juoppoja tuomareita,
hei, tuleehan noista rikkaitten lapsista juoppoja tuomareita"

(Sävel Isotalon Antti ja Rannanjärvi)
okabass
17.09.2008 00:37:44 (muokattu 17.09.2008 00:50:51)
Kyllä me kerrastakin uskotaan, että sun mielestä määrä korvaa laadun.

Mistä kerrasta, jos saan kysyä?
Niinhän se todellisuudessa korvasi esimerkiksi Talvisodassa.

Ilmankos oottekin palkkuopassa Liimataisten talutushihnassa.

Ei se kvantitatiivistä aspektista johdu.
pekkajau
17.09.2008 00:56:37
Kaveri piti aikoinaan autopajaa (nyrkkisellaista). Nautittiin grillimakkarat ja väkijuomaa siinä pajan pihassa kerran lauantai-iltapäivänä muun musiikillisen kivan ohella. Kaveri tippui rasvamonttuun tarkistellessaan omia ohjauskulmiaan. Tuumi siihen pokkana:"Putosin palkkakuoppaan!"
-Osaatko soittaa hanuria? -En tiedä...en ole koskaan kokeillut!
isojussi
17.09.2008 01:41:47
Mistä kerrasta, jos saan kysyä? ...

No ensimmäisestä - ei tarvi kolmee kertaa postata.
okabass
17.09.2008 02:03:54
No ensimmäisestä - ei tarvi kolmee kertaa postata.

Aha. Se lienee näitä tietotekniikan hienouksia.
EP
17.09.2008 04:09:22
Kyllä me kerrastakin uskotaan, että sun mielestä määrä korvaa laadun..

Kyllä oikia orkku on ain oikia, vain pakottavassa tarpeessa käy korvike!

..Ilmankos oottekin palkkuopassa Liimataisten talutushihnassa.

Toi on ilkeästi sanottu!
..toi on asia jolle ei kauheesti ainakaan nyky systeemillä voi! :(
isojussi
17.09.2008 10:36:15
Toi on ilkeästi sanottu!

Ei ainakaan tolla asenteella.
KoskPaavo
17.09.2008 10:45:49
Kyllä oikia orkku on ain oikia, vain pakottavassa tarpeessa käy korvike!

Toi on ilkeästi sanottu!

Entäpäs jos tulee ketorintausta ja oikialla haetarpelillä vejän tikotikon? Hirvipeijaisissa ovat ihan onnessaan.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)