Aihe: The Wildhearts Tavastialle!
1 2
stickyfinger
26.07.2008 12:09:05
Jipppppiiiiiiiiiiiiiiii. Tätä olen odottanut perkele vuosikaudet!

Gingerin vetämä, maailman hienoin rock-orkesteri - The Wildhearts, saapuu Tavastialle 19.9. Liput 16€.

Kun jäi aikanaan surullisen kuuluisa Ilosaaren katastrofi näkemättä, niin nyt on aika vihdoinkin päästä todistamaan bändiä elävänä.

Ketään lähdössä?
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Artist
26.07.2008 12:10:48 (muokattu 26.07.2008 12:11:12)
Mitä mitä? Tottakai pitää mennä. :)

En ole tosin uusinta kamaa kuullut, mutta täytyy toivoa, että soittavat vanhempaakin tuotantoa.
"I got first class taste in second class town"
stickyfinger
26.07.2008 13:32:48
Mitä mitä? Tottakai pitää mennä. :)

En ole tosin uusinta kamaa kuullut, mutta täytyy toivoa, että soittavat vanhempaakin tuotantoa.

Uusin lätty on kova, niinkuin kauttaaltaan koko tuotanto tietty.

Wildheartsit ovat vähän sellaisia, että ei välttämättä tiedä minkälaistabiisilistaa tulee. Joskus tulee hyvinkin "hittipainotteista" settiä, joskus taas pitkälti obskyyrimpaa b-puolikamaa (jota bändillä kyllä riittää miltei yhtä paljon kuin levyraitojakin, ellei jopa enemmän).

Vaan itse kyllä räjäytän tajuntani, soittivat sitten mitä tahansa.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Tapio79
26.07.2008 18:28:42
Tämäpäs oli sellainen uutinen, että täytyi lopettaa pitkäaikainen pelkästään palstan sivusta seurailu, ja kirjoittaa tänne miten täpinöissäni olen. The Wildhearts on itselleni yksi maailman parhaita bändejä ja erottuu omassa genressään kirkkaasti edukseen siihen pystyynkuolleeseen shaibaan nähden mitä tuolla saralla nykyisin niin paljon tehdään.

Täytyy sanoa teinimäisesti että "mä oon niin tuolla", korkata olut, laittaa Earth vs. The Wildhearts soimaan ja alkaa kyttäämään lippuja Tavastialle. THE WILDHEARTS JUMALAUTA!!!
Rock hard, ride free.
RjW
28.07.2008 22:51:56
Tämäpäs oli sellainen uutinen, että täytyi lopettaa pitkäaikainen pelkästään palstan sivusta seurailu, ja kirjoittaa tänne miten täpinöissäni olen. The Wildhearts on itselleni yksi maailman parhaita bändejä ja erottuu omassa genressään kirkkaasti edukseen siihen pystyynkuolleeseen shaibaan nähden mitä tuolla saralla nykyisin niin paljon tehdään.

Sama homma mulla. Liput piti hommata samantien ja tämän uutisen huomattuani innostus nousi entisestään:

http://blog.myspace.com/index.cfm?f … ndID=177845570&blogID=418597707

Earth Vs kokonaan, eipä haittaa!
stickyfinger
28.07.2008 23:32:01
Sama homma mulla. Liput piti hommata samantien ja tämän uutisen huomattuani innostus nousi entisestään:

http://blog.myspace.com/index.cfm?f … ndID=177845570&blogID=418597707

Earth Vs kokonaan, eipä haittaa!

Joo! Ekstaasi taattu, UIJUIJUIJUIJUIJUIJUIJUIJUIJUIJUIJUIJUIJUI!
Waldemar O Toy
24.08.2008 19:06:33
Olisin kyllä halunnut kuulla hieman tuota tuoreinta levyäkin. Ehkä sitä sitten tulee, ehkä ei. Hyvä näinkin, odotukset on pirun korkealla. Ja lippu on siis jo onnellisesti taskussa, tai oikeastaan kaverin taskussa.
"Syömisessä parasta on syömisen jälkeinen masennus."
stickyfinger
27.08.2008 18:07:20
Olisin kyllä halunnut kuulla hieman tuota tuoreinta levyäkin. Ehkä sitä sitten tulee, ehkä ei. Hyvä näinkin, odotukset on pirun korkealla. Ja lippu on siis jo onnellisesti taskussa, tai oikeastaan kaverin taskussa.

Kinkerin sanoista olen ymmärtänyt että tuolla keikalla kuullaan ainoastaan debyyttiä + mahdollisesti ko.albumin "b-puolia".

Ei sillä, kieltämättä itsekin olisin mieluusti kyllä kuulla muiltakin levyiltä materiaalia, nyt kun viimein pääsee bändiä ensimmäistä kertaa todistamaan.

Mutta en valita, en todellakaan!
chachi
16.09.2008 16:04:41

Jepjep, tuollapa nähdään!
http://www.qstock.org/
mipi
16.09.2008 16:57:57
Sinne menossa. Valitettavaa vaan, etten ole pahemmin tuota ensimmäistä levyä kuunnellut kun ei ole oikein mistään löytynyt sitä...
"Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe
digitaalimies
17.09.2008 09:11:37
Vihdoinkin! Piti kai viimeksi tulla The Darknessin lämppärinä, mutta suomeen tultaessa lämppärit tippuu aina kyydistä.

Jos en ihan väärin muista, niin tuolloin homma kaatui nimenomaan siihen, että Darkness perui oman Tavastian-shöynsä jonkun typerän palkintogaalan vuoksi. Saattoipa vielä olla ainoa keikka, joka tuolta kiertueelta peruttiin.

Wildheartsilla kun ei tuollaisia ongelmia ollut, niin jäivät sitten Tukholmaan ylimääräiseksi päiväksi ja vetivät siellä käytännössä ilmaisen keikan. Lämppärinä oli (muistaakseni) muuan Silver Ginger 5.

Ylihuomenna tosiaan, ei meinaa vieläkään uskoa.
Kirjoitus virhe
18.09.2008 15:25:11 (muokattu 18.09.2008 15:25:23)
Kavereita menee ja minä jään rannalle juomaan kaljaa. Hyvää keikkaa.
Devin Townsendin projekteihin tutustumisen jälkeen kaikki muu musiikki on kuulostanut aika puuhastelulta.
stickyfinger
19.09.2008 00:06:24
Tänään sitten olisi ollut Loosessa Warm Up - party huomisen keikkaa varten, Ginger soittamassa levyjä ja sitä rataa...Vittu.

Näin maininnan liian myöhään, jos olisin vaikka eilen tästä tiennyt olisin päässyt paikalle. Oikeasti en ollut törmännyt mihinkään mainoksiin tästä "warm upista"missään yhteydessä.

No, onneks näkee sentään bändin huomenna sitten livenä, vaikka olisi ihan pirun hienoa ollut tavata Ginger.
koera
19.09.2008 12:02:38
Tonight's the night.
I'm on seafood diet: I see food, I eat it.
-Mickill-
19.09.2008 13:44:35
Jeaah, puolen tunnin päästä lähtee auto kohti helsinkiä. Ei muuta ku eka lätty soimaan ja kalja auki, tavastialla nähdään!
There's nothing left to say but fuck you anyway.
stickyfinger
20.09.2008 08:48:24
Oli vitun kova!!!!

Päivällä olin juuri kuunnellut asiakseni noita b-puolia, niin meinasi onnenkyyneltä pukata kun setin toisessa osuudessa niitä alkoi tippumaan; "Dangerlust", "Girlfriends Clothers", "Beautiful Thing You" ja lopussa mahtava "29 X The Pain"!!!!

Huh huh, on ne vaan niin mahtavia ettei perkele mitään rajaa.
Artist
20.09.2008 12:39:24
Jäin himaan nukkumaan flunssaa pois ja kuuntelin Wildheartsia levyltä, tyytyväisenä siitä, että suosikkibiisini "29 X The Pain" ei ole Earth vs. The Wildhearts levyllä...kuinka ollakaan muistinkin aamulla sen olevan jonkun singlen b-puolena ja aloin aavistella pahaa....

"29 X The Pain"!!!!

No niinpä niin. Ihan pelkästään tämän biisin takia olisi voinut raahautua Tavastialle, mutta laiskuudesta kärsii. :(
"I think I fucked your girlfriend once, maybe twice, I don't remember"
Kirjoitus virhe
21.09.2008 01:08:28
Menin sittenkin kattelemaan. Ei kyllä vakuuttanut. Jotain jäi uupumaan.
Devin Townsendin projekteihin tutustumisen jälkeen kaikki muu musiikki on kuulostanut aika puuhastelulta.
digitaalimies
21.09.2008 11:23:30
Tykkäsin kovasti. Johtuu varmaan siitä, että veivatuista b-puolistakin ainakin puolet on kovin rakkaita tekeleitä. Tietty tiukasta settilistalinjasta olisi voinut lipsua encoren verran, kun kerran tänne asti pääsivät. Jostain syystä olin varma, että tulisi vielä pari biisiä extraa, viimeinen niistä olisi Carmelita ja silloin viimeistään lähtisi järki. Ei tullut, mutta järki lähti jo aiemmin.

Vilimasin pätkänkin. Suosikkibiisini. Taattua fanitasoa, suosittelen 'watch in high qualitya':

http://www.youtube.com/watch?v=HtF7ziIUEiE
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)