SILMÄNKÄÄNTÖTEMPPUJA DOLLYLLE (22.8.08) Tanssi mun rytmiin, tanssi ihana Dolly, tanssi (kaunis) tuot hieman ongelmia ne ei oo pieniä, vaan pilven kokoisia tanssit kadun yli ja miehet kävelevät päin kohtaloaan mutta Dolly tietää, minä osaan taikoa jänis hyppää silinteriin, ja pois Dollyn hameen helmalle silloin Dolly naurahtaa silmänkään- kään-tö- tempulle vesi nousee helmoihin ja minä hieman änkytän ja hän riisuu, riisuu, riisuu paljastaa itseään mutta Dolly tietää, minä osaan taikoa silloin Dolly naurahtaa silmänkään- kään- tö-tempulle vesi nousee helmoihin ja minä hieman änkytän ja hän riisuu, riisuu, riisuu paljastaa itseään mutta Dolly tietää, minä osaan taikoa -merja ritala |
Kiitti, aika jännä huomio tuo Ritva Oksanen. Olin jo unohtanut jo, että hän todella hyvä laulujen tulkitseja, vois sanoa vaikka naisten Loiri. Ja monnet näyttelijät saavat kappaleet kuulostmaan hyviltä, vaikka kaikki eivät lauluteknisesti olekaan aivan priima laulajia, kuten esim. Mari Rantasila, jonka lauluista kuitenkin pidän. Kaija Kärkisellä on taasen mahtava ääni. Eikä muuten Tauno Palokaan ollut ehkä lauluteknisesti mikään huippu, mutta sitä tunnetta löytyy hänenkin lauluistaan ja hyvä äänen väri. Mutta onhan sekin kuultu, ettei kaikista klassisen musiikin laulajista tule kevyen musiikin laulajia. Matti Salminen esittää kevyttäkin musiikkia hyvin. Ja jotkut pop-laulajat ovat yrittäneet laulaa klassista ja joiltakin se on käynyt, useammalta ei. |