|
Kailis 16.09.2008 11:31:12 | |
---|
Pidin enämpi noista kahdesta vanhemmasta. Kivaa soittoa ja mielenkiintoisia pop-sovituksia. Jotenkin laulu pruukaa jäämään jalkoihin, olisko ihan miksaustekninen juttu? |
seinä-joe 17.09.2008 11:18:08 | |
---|
Soittimet laitoin (itse muut paitti rummut) jotakuinkii ykkösellä purkkiin sen kummempia miettimättä, ajanpuutteen vuoksi. Noilla nauhoituksilla on tarkoitus vedota korkeampiin tahoihin sävellyksen ja sanoituksen osalta, sen kummempaa kuuntelunautintoa tässä vaiheessa tuottamatta. Itsestänikin tuntuu että laulu sais tulla selkeemmin, mut eihän sitä "studiossa" hyvistä äänentoistolaitteista kuunneltuna huomaa. Enpäs tajunnu että tällä saitilla ihmiset tosiaan saattaa kiinnittää huomiota tuollaisiin seikkoihin. iik. |
Kailis 17.09.2008 11:21:50 | |
---|
No hyvin vedät, lahjakkuutta ilmassa. Kukas drummornat vetää, ei kai kones? |
seinä-joe 17.09.2008 11:29:45 | |
---|
Moonday-yhtyeen rumpali(jonka nimeä en uskalla ilman lupaa paljastaa,tokkopa sillä tekisit mitään), joka suoritti myös äänitykset,miksaukset yms. Lähinnähän minä toivon kommenttia noista itse biiseistä, kun tuohon saundi/soittopuoleen ei kuitenkaan käytetty paljoa vaivaa. |
Kailis 17.09.2008 16:45:41 | |
---|
Joo nihkeästi tulee kommenttia täällä. Tulikohan mun edellisiin yks per proggis. Että voi myös peiliin katsoa ne jotka tänne lähettelee demojaan =D |