saastara 15.09.2008 23:04:50 | |
---|
Terveeks. Palacasteria olen kasailemassa ja uudelta mantereelta löysin kelpo vaihtoehdon kaulaksi itselle ideaalispekseillä hyvään hintaan.. mutta.. Rakentajadude ilmoitti, että hän ei käsittele kaulojaan laisinkaan lakalla vaan suosii öljyämistä (mistä itsekin tuntuman kannalta digaan kyllä enemmän). Tässä sitten pohdiskelinkin kauhuskenaarioita, että kun kaula on niin rungoltaan kuin otelaudaltaan vaahteraa, ettei vaan saapuisi jenkkilässä duunattu lakkaamaton skeban tänne kylmään ja märkään härmälään propellilla tahi sitten nauhat rumasti törröttäen.. Itse en mikään rakentamisen saati eri puiden ominaisuuksien asiantuntija ole joten jelppiä päätin kysellä.. Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima. |
varakeef 16.09.2008 10:41:21 | |
---|
Muistaakseni Warmoth kertoo kyllä ymmärtävänsä hingun lakkaamattomiin kauloihin tuntuman vuoksi, mutta tähdentää kaulan olevan silloin ns. kulutustavaraa. Takuuta eivät tuolloin anna. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Eipä se Ameriikan ilmasto niin ihmeellinen ole meikäläiseen verrattuna. Suomen talven ja kesän kosteusvaihtelu on melko ääripäiden välillä joka tapauksessa. Kaulassa on kosteuden vaihtelua varten kaularauta ja nauhanpäät on helppo hioa jos ne talvella liiaksi tuntuvat. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
jenrg 16.09.2008 10:56:03 | |
---|
Lieneekö tästä apua, mutta minulle tuli juuri ameriikasta käsittelemätöntä loimuvaahteralautaa ja tulivat aivan suorana perille. |
tender.insanity 16.09.2008 11:18:02 | |
---|
Mä ainakin hion lakat aina pois kauloista. Tuntuma on vain NIIN paljon parempi. Kädet ei tahmaa kiinni ja muutenkin parempi fiilis. Ei liian pehmeä vaan sopivan karhea. |
tapio75 18.09.2008 11:34:09 | |
---|
Lieneekö tästä apua, mutta minulle tuli juuri ameriikasta käsittelemätöntä loimuvaahteralautaa ja tulivat aivan suorana perille. Menee vähän aiheen vierestä, mutta voitko kertoa tarkemmin tuosta loimuvaahteran tilauksesta? |