humppahanuristi 04.09.2008 15:22:49 | |
---|
Mä joudun skippaamaan. Mut on pakotettu llähtemään perheen kera juuri tuolloin thaimaaseen pariksi viikkoa. Voi harmi, ihan pakolla vievät ThaiMAAHAN. Kyllä sitä itsekin voisi pakotettuna johonkin lämpimään lähteä talvella. Keksisi vaan, mistä rahat. Sitä jos koko porukalla lähtee meidänkin perhe, niin useampi tuhat euroa hujahtaa äkkiä. Pikkujouluihin en lupaa tälläkään kertaa tulla. Humpasta rautalankaan... |
ÄM 10.09.2008 23:43:13 | |
---|
No voi... paljos sillä oli metrejä takanaan? Ei muuta kun uus Demoni hankintaan ... itselläni on jo kolmas Mondeo menossa ... tämä nykyinen ollut nyt mulla reilun kolme kuukautta, ja 24tkm on sinä aikana menty eteenpäin... Sori offtopic... :) Niin, ja tosiaankin, itse olen myöskin juhliin tulossa. Kalustoa löytyy tarpeen mukaan kiipparit, kitara- ja bassokamat sekä rummut. Mutta varmaan kannattaa tuota kamapolitiikkaa sommitella tarkemmin sitten lähempänä ajankohtaa... Eihän siinä ollut ku 250 000 lasissa, joku siitä korjaa itselleen hyvän kiesin. Meikä taitaa pistää uuden Golfin, sillä bensapihillä koneella ja DSG-automaatilla. Tuloo vaan uus malli justiin, eikä sitä vielä saa edes tilata. Vanhan mallin suhteen on kanssa jono täys. No meikähän ei neuvottomaks jää; ostin -90 Nissan Sunnyn, väliaikaisratkaisuksi, leimaa huhtikuulle, hinta 370e. Rummutkin mahtuu kyytiin, eli homma hanskassa, pikkujoulujen suhteen. Hah sainhan runnottua tänkin, lopulta topiciin. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
isojussi 14.09.2008 13:06:06 | |
---|
Mesta eilen koeajettu. Ihan jees. Ohan se vähän syrjässä, mut oikein viihtyisä ja navigaattorilla löytää perille - ainakin Omankodintien 36, Hausjärvi toi Tom-tomilla ihan nappiin. Varmaan tarkenee, kun lämmitystä on joka lähtöön ja oikein vesivessatkin. Näyttämön aukko on vähän kapee ja matala - eli ei korkeita kaiuttimenjalkoja. Kohtuullinen keittiökin iltapalan värkkäämistä vartenkin näytti löytyvän. Kiva mesta pikkujouluilemiseen. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
ÄM 15.09.2008 18:10:37 | |
---|
Mesta eilen koeajettu. Ihan jees. Ohan se vähän syrjässä, mut oikein viihtyisä ja navigaattorilla löytää perille - ainakin Omankodintien 36, Hausjärvi toi Tom-tomilla ihan nappiin. Varmaan tarkenee, kun lämmitystä on joka lähtöön ja oikein vesivessatkin. Näyttämön aukko on vähän kapee ja matala - eli ei korkeita kaiuttimenjalkoja. Kohtuullinen keittiökin iltapalan värkkäämistä vartenkin näytti löytyvän. Kiva mesta pikkujouluilemiseen. Ai, no mä olin varmaan lauantaina myös aika lähellä, oltiin siinä Hausjärvellä kanssa, joku Maisala, vai mikä se oli. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
En minäkään innostu talvisin liikaa matkusteleen, pikkujouluihin ja muihin tapaamisiin/tilaisuuksiin, mutta kesällä voi olla toisin, edellyttäen lyhyttä matkaa. |
mack the knife 18.09.2008 17:00:08 | |
---|
Päivä on kiinni. COVS n:o 1. |
isojussi 18.09.2008 19:11:53 | |
---|
KokoPäivän on pelti kiinni. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
isojussi 28.10.2008 08:05:44 | |
---|
Nostetaas tätä... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Rokkimamma75 28.10.2008 08:12:34 | |
---|
No woi persus, taas taitaa jäädä väliin kun samalla viikolla ollaan lähdössä Puerto ricoon jälleen.... Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
manjaana 28.10.2008 09:12:56 | |
---|
No woi persus, taas taitaa jäädä väliin kun samalla viikolla ollaan lähdössä Puerto ricoon jälleen.... Niin jää minultakin, niitä aikoja puukotettavana 8( -Sama pää- |
Johannes kurkunkastaja 28.10.2008 16:35:48 | |
---|
Joulun olen kotona ja mihinkään pikkujouihin en ole innokas osallistumaan, en edes muusikoiden. Muutoinkaan en ole mikään joulufani, joista jotkut aloittavat pikkujouluilemisen jo lokakuun puolella. |
EP 28.10.2008 16:41:24 | |
---|
Niin jää minultakin, niitä aikoja puukotettavana 8( Onnea täältä sinne myös! Otahan heti ohjat kässiin ja luulot pois! ..ei vaan leikkiähän mie :D |
manjaana 28.10.2008 16:54:01 | |
---|
Onnea täältä sinne myös! Otahan heti ohjat kässiin ja luulot pois! ..ei vaan leikkiähän mie :D :oO Ai niinko gastrokirurgilta vai mitäs sie meinaat? Kun nyt ees tietäs et mitä reittiä meinaavat sörkkiä 8( Toisaal miuta ei hereillä leikata alhasten paineiden takia, että eipä ohjat taida pysyä... -Sama pää- |
isojussi 28.10.2008 22:06:43 | |
---|
Joulun olen kotona ja mihinkään pikkujouihin en ole innokas osallistumaan, en edes muusikoiden. Muutoinkaan en ole mikään joulufani, joista jotkut aloittavat pikkujouluilemisen jo lokakuun puolella. Tuolla ei taideta joulusta tietää mitään.... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
KoskPaavo 28.10.2008 23:55:22 | |
---|
Montakohan tuonne nyt sitten on tulossa? kovasti on " skippaajia", mä tulen jos oon hengissä ja bensarahaa löytyy " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Anonymous-jazz 29.10.2008 05:22:55 | |
---|
Tuolla ei taideta jalusta tietää mitään.... Ootko ihan varma :D "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Johannes kurkunkastaja 29.10.2008 06:20:03 (muokattu 29.10.2008 06:21:22) | |
---|
Tuolla ei taideta joulusta tietää mitään.... Koko jouluhysteria on perseestä tavarataloissa rynnistelevine ihmissopulilaumoineen. Sitten tuon kaiken järjettömän kaahailun ja pikkujoulusuman jälkeen pitäisi muka rauhoittua Joulun varsinaisen sanoman viettoon virsikirja sylissä. |
jjussila 29.10.2008 08:08:00 | |
---|
Koko jouluhysteria on perseestä tavarataloissa rynnistelevine ihmissopulilaumoineen. Sitten tuon kaiken järjettömän kaahailun ja pikkujoulusuman jälkeen pitäisi muka rauhoittua Joulun varsinaisen sanoman viettoon virsikirja sylissä. Totta töriset; toisaalta, eiköhän lienee kyseessä ole lasten juhla ja se heille suotakoon...ton tavaratalorumban voi todellakin työntää syvälle.... ..ei helev...olisko noin?..... |
isojussi 29.10.2008 08:53:11 | |
---|
Me on koitettu viettää joulut ilman tolkutonta hässäkkää. Vaimo ottaa joka vuosi jonkinmoisen terssin siitä, kun ei oo ehtinyt riittävää joulusiivoa. Mä veikkaan, että aikan monen erityislapsiperheen kotona on ihan yhtä siistiä. Lapslle perusjouluasiat. Kuusi ja vähän jouluvaloja ym -koristeita. Pieniä perinneasioita. Joulukalenteri on edelleen rrrrautaa. Ei liikaa lahjoja. Yks hyvä ja jotain pientä on parempi, kuin järjetön krääsämäärä. Perusjouluruoat - ei mitään ylitiöylenpalttisuuksia. Perusloorat, kinkku ja parit kalat. Niijja rosolli. Ja aattona KIIRE POIS. Mä en lähe sinä päivänä mihinkään kotoa. Pääasia, että saadaan olla yhdessä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jon lord 29.10.2008 09:56:10 | |
---|
Ja aattona KIIRE POIS. Mä en lähe sinä päivänä mihinkään kotoa. Pääasia, että saadaan olla yhdessä. Niin, minähän en ole töissä kuin 24, 25, 26, 28 pv. Että se siitä kiireestä joulunaikaan.
COVS jäsen N.o 3 |