![]() 11.09.2008 12:41:46 | |
---|---|
Ei ole tukahdutettu. Jos kuuluis vahingossa, että nyt saat valita, soitto tai minä, niin vastaus olis, että mene sitten helevettiin siitä naukumasta. Samoin, sullon mun luonto. Meillähän oli jotain muutakin yhdistävää, Mack. Perustetaanko bändi? :) | |
![]() 11.09.2008 12:45:37 | |
Samoin, sullon mun luonto. Meillähän oli jotain muutakin yhdistävää, Mack. Perustetaanko bändi? :) Niinpä tais olla... Emmie nyt kerkeä orkesteria perustaa, eikä mulla ole pakettiautoakaan. Eikä lauluvehkeitä. :) COVS n:o 1. | |
![]() 11.09.2008 13:00:33 (muokattu 11.09.2008 13:00:53) | |
Niinpä tais olla... Emmie nyt kerkeä orkesteria perustaa, eikä mulla ole pakettiautoakaan. Eikä lauluvehkeitä. :) Ei mullakaan keikka-autoa ole, mutta PA kyllä löytyy. Eikös bändissä ole yleensä basisti sen takia, että sillä on auto. :) | |
![]() 11.09.2008 13:46:19 | |
Niinpä tais olla... Emmie nyt kerkeä orkesteria perustaa, eikä mulla ole pakettiautoakaan. Eikä lauluvehkeitä. :) Osta multa koko setti. Pienet halavat laulukamat ja mersun paku.Ei ku humppa soimaan! | |
![]() 11.09.2008 18:28:48 (muokattu 11.09.2008 18:51:08) | |
Ei mullakaan keikka-autoa ole, mutta PA kyllä löytyy. Eikös bändissä ole yleensä basisti sen takia, että sillä on auto. :) Meill kyll toi pystö osti keikka-auton. Pa, pakettiauto ja treenikämppä kyllä löytyy multa kanssa...olenhan basisti Niijuu, eikä puoliso todellakaan ole jarruna urakehitykselle. Urakehityksen esteenä on pikemminkin oma lahjattomuus... Saadaanko ruoka?? | |
![]() 11.09.2008 19:44:04 | |
Mutta soittajillakin voi pillu mennä päähän viinan lailla, mikäs ihme tuo nyt on. Viinasta vaan pääsee helpommin ja halvemmalla eroon...=) En se mää ollu.....?!? | |
![]() 11.09.2008 23:48:16 | |
Ei todellakaan . Ymmärtää että jos ei keikkaa niin ei rahaakaan. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen 7? | |
![]() 12.09.2008 06:41:56 (muokattu 12.09.2008 06:42:10) | |
Viinasta vaan pääsee helpommin ja halvemmalla eroon...=) En ole täysin vakuuttunut tuosta. | |
![]() 12.09.2008 12:25:54 | |
Otin kerran asian esille ja Hjördis virkkoi, että eipä ole moitteitua kuulunut, kun hän lähtee aamua iltaa virkatehtäviin, niin ei tule moitteita sieltäkään päin. | |
![]() 12.09.2008 17:26:43 (muokattu 13.09.2008 17:24:16) | |
Mun mielestä kannattaa iskeä tai uida jonkun naispuolisen solistin liiveihin ja sitä kautta hänen säestävään bändiin vetämään,savustamalla ko. instru pihalle. Sen jälkeen ei muuta kuin bändiin todella lujaa ineen ja Elvistellä jätkille kuinka hyviä me ollaan tuon mun muijan kanssa wetämään ja te muut olette ihan paskoja... Tätä juttua jos saa jatkettua samalla ryhmällä n. vuoden ja jos tuntuu vieläkin siltä että ollaan me vain kokonaisuutenakin aika kärjessä tasavallan mittapuiden mukaan niin kandee ottaa joka keväälle ja syksylle kuukauden Lapinrundit niin eiköhän ala tulla valmista kauraa? Lisäksi kannattaa ottaa ainakin noille lapin reissuille ihan helvetisti väkiviinaa messiin. On se vaan niin saatanan hienoa ,kun bändi alkaa leiriytyä ja nää helvetin umpihölmöt rakastavaiset on niin vitun hyviä ja kaikkitietäväisiä. Näin yleensä,on joskus ollut (olen kuullut isoilta pojilta) joitakin toimivia tapauksia mutta yleensä ämmille NO! Naisen paikka on kotona,noin yleisesti. Se on luonnollisin paikka hänelle ja vähiten haittaa urakehitykselle. Milloin syödään? (Topi) | |
![]() 14.09.2008 10:19:15 | |
Mun mielestä kannattaa iskeä tai uida jonkun naispuolisen solistin liiveihin ja sitä kautta hänen säestävään bändiin vetämään,savustamalla ko. instru pihalle. Sen jälkeen ei muuta kuin bändiin todella lujaa ineen ja Elvistellä jätkille kuinka hyviä me ollaan tuon mun muijan kanssa wetämään ja te muut olette ihan paskoja... Tätä juttua jos saa jatkettua samalla ryhmällä n. vuoden ja jos tuntuu vieläkin siltä että ollaan me vain kokonaisuutenakin aika kärjessä tasavallan mittapuiden mukaan niin kandee ottaa joka keväälle ja syksylle kuukauden Lapinrundit niin eiköhän ala tulla valmista kauraa? Lisäksi kannattaa ottaa ainakin noille lapin reissuille ihan helvetisti väkiviinaa messiin. On se vaan niin saatanan hienoa ,kun bändi alkaa leiriytyä ja nää helvetin umpihölmöt rakastavaiset on niin vitun hyviä ja kaikkitietäväisiä. Näin yleensä,on joskus ollut (olen kuullut isoilta pojilta) joitakin toimivia tapauksia mutta yleensä ämmille NO! Naisen paikka on kotona,noin yleisesti. Se on luonnollisin paikka hänelle ja vähiten haittaa urakehitykselle. ISO plussa! Täyttä asiaa! | |
![]() 14.09.2008 14:39:24 (muokattu 14.09.2008 14:40:17) | |
Naisen paikka on kotona,noin yleisesti. Se on luonnollisin paikka hänelle ja vähiten haittaa urakehitykselle. Nyt Jake nostit kissan pöydälle. Tää on arka aihepiiri ja nykyään kun naiset on ajanu tasa-arvossa miesten edelle, niin entistä vaikeampi puhua siitä ilman julkista kastraatiota. Soittohommat on miesten hommia ja keikkarundi on miesten maailma. Joskus silloin tällöin törmää tapauksiin, joissa ämmät yrittää soluttautua kehiin olemalla nk. hyviä jätkiä. Mutta ei se pitemmän päälle toimi. Taannoin sattui jopa niin, että muusikkokolleegojen iltamissa joku otti koko illaksi oman muijansa mukaan. Mä päätin illan koollekutsujan ominaisuudessa tarjota alkuun oluet ja terävät osanottajille "tervetuliaismaljaksi", mutta sille eukolle jätin tarjoamatta.. olinko korni jätkä?? heh.. | |
![]() 14.09.2008 14:49:06 | |
... olinko korni jätkä?? heh.. No erittäin. Huonolla käytöksellä ei voita mitään. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner | |
![]() 15.09.2008 00:57:51 | |
Soittohommat on miesten hommia ja keikkarundi on miesten maailma. Joskus silloin tällöin törmää tapauksiin, joissa ämmät yrittää soluttautua kehiin olemalla nk. hyviä jätkiä. Mutta ei se pitemmän päälle toimi. Tarkoitatko tässä tapauksessa soittajien naisystäviä vai naispuolisia, keikkaa tekeviä soittajia? Kenen läsnäolo ei ole suotavaa keikoilla? | |
![]() 15.09.2008 13:16:27 | |
Tarkoitatko tässä tapauksessa soittajien naisystäviä vai naispuolisia, keikkaa tekeviä soittajia? Kenen läsnäolo ei ole suotavaa keikoilla? Sekä että. Lähinnä viittasin naispuolisiin muusikoihin, joita jonkin verran on. Tietty myös soittajien muijiin, joita on moneen lähtöön.. ;) Naissolistit saa mun puolesta olemassaolon oikeutuksen kunhan eivät rupee isotteleen... | |
![]() 15.09.2008 13:24:16 | |
Huonolla käytöksellä ei voita mitään. Mun mielestä likkakaverien raahaminen mihin tahansa äijien bileisiin KOKO ILLAKSI osoittaa kehnoa harkintakykyä. Mutta toki elämme vapaassa maassa, ettei sen puolesta. Oon toisaalta joskus aatellu niinkin, että monet soittajien muijat ei ees halua kuulla soittojuttuja, tai sit ne jutut tuntuu ylitylsältä p*skanjauhamiselta niitten mielestä. Tässä yhteydessä monelle tullee tarve kehua niitä nk. hyvä jätkä - muijia. Mutta mä voin kertoa, että sekin on pitemmän päälle feikkiä. | |
![]() 15.09.2008 13:39:43 (muokattu 15.09.2008 13:40:14) | |
Mun mielestä likkakaverien raahaminen mihin tahansa äijien bileisiin KOKO ILLAKSI osoittaa kehnoa harkintakykyä. Mutta toki elämme vapaassa maassa, ettei sen puolesta. Oon toisaalta joskus aatellu niinkin, että monet soittajien muijat ei ees halua kuulla soittojuttuja, tai sit ne jutut tuntuu ylitylsältä p*skanjauhamiselta niitten mielestä. Tässä yhteydessä monelle tullee tarve kehua niitä nk. hyvä jätkä - muijia. Mutta mä voin kertoa, että sekin on pitemmän päälle feikkiä. Aivan, juuri näin! Eukoilla on omat ompeluseuransa. | |
![]() 15.09.2008 13:50:27 | |
Samaa mieltä. Empä alkanut suu vaahdossa kertomaan lauantainakaan, kun pikku hiprakassa hiippailin kotiiin, kun oltiin keikan päätteeksi tempastu kunnon kännit. Jallupullokin vilahti huiviin, soiton jälkeen kuin tuhka tuuleen. Eukko sanoi, että päissäs oot, mainitsin, että joku kalja tossa matkalla ajankuluksi otettiin, ku oli pidempi keikkamatka. En siityä mainostellut, että mä sentään kävelin omin jaloin sisälle ja roudasin kamtakin. Samaa ei voinut sanoa kitaristista, jonka jalat eivät sensijaan kantaneet. Parempi vaan, että ei ollu mukana. Vaan, että kyllä hauskaakin oli. | |
![]() 15.09.2008 13:52:25 | |
Tässä yhteydessä monelle tullee tarve kehua niitä nk. hyvä jätkä - muijia. Mutta mä voin kertoa, että sekin on pitemmän päälle feikkiä. Kuinkahan pitkän ajan päästä se "feikki" ilmenee?? Mulla on puolison kanssa nyt yhteistä taivalta musahommissa kymmenkunta vuotta, niistä suurimman osan ajasta ollut yhteinen bändikuvio. (Puoliso pystö, minä basisti) Kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmaa muun bändin suhteen. Ja keikkareissuilla on kyllä sanottu aina asiat niinkuin ne on. Ja olen (sen olen kyllä todennut ennenkin) omituinen otus tämän porukan keskuudessa, sillä musta on todella hienoa että meillä on yhteinen harrastus. Ja tuo taloudellinen puolikin on otettava huomioon. Kun bändin keikkaliksasta paukahtaa 2/5 omaan talouteen, niin sillä makselee talon ylläpitokulut, laitteistopäivitykset jne. Niin tai näin, omalle puolisolleni kumarran syvään. Hän on meidän perheen Pro musahommissa, eikä se mun miehisyyttäni vähennä tippaakaan. Saadaanko ruoka?? | |
![]() 15.09.2008 16:12:10 | |
Kuinkahan pitkän ajan päästä se "feikki" ilmenee?? Mulla on puolison kanssa nyt yhteistä taivalta musahommissa kymmenkunta vuotta, niistä suurimman osan ajasta ollut yhteinen bändikuvio. (Puoliso pystö, minä basisti) Kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmaa muun bändin suhteen. Ja keikkareissuilla on kyllä sanottu aina asiat niinkuin ne on. Ja olen (sen olen kyllä todennut ennenkin) omituinen otus tämän porukan keskuudessa, sillä musta on todella hienoa että meillä on yhteinen harrastus. Ja tuo taloudellinen puolikin on otettava huomioon. Kun bändin keikkaliksasta paukahtaa 2/5 omaan talouteen, niin sillä makselee talon ylläpitokulut, laitteistopäivitykset jne. Niin tai näin, omalle puolisolleni kumarran syvään. Hän on meidän perheen Pro musahommissa, eikä se mun miehisyyttäni vähennä tippaakaan. Varmistan nyt vielä, että onhan puolisosi nainen? Painava, mutta kevytmielinen. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)