Aihe: Viikset!!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Nidhöggr
13.08.2008 17:30:08
Piti ihan kuvakin ottaa: http://nikopee.com/misc/viikset130808.jpg

Minulle tulee ihan mieleen merirosvo.
"Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina
kid ego
13.08.2008 18:11:07
Minulle tulee ihan mieleen merirosvo.

Olen Karibianmeren pelätyin puujalka.
Lord of the strings
15.08.2008 00:34:15
Omakuvasta löytyy tämänhetkinen tilanne. Pari viikkoa pensseleitä jättänyt ajamatta. Naista tulee kohta.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
kid ego
15.08.2008 00:54:55
Omakuvasta löytyy tämänhetkinen tilanne. Pari viikkoa pensseleitä jättänyt ajamatta. Naista tulee kohta.

Saletisti! Voin veikata että römpsän litinä kuuluu ulko-ovenkin läpi.
zodoff
15.08.2008 20:56:51
Tyttöystävä _pakottaa_ minut kasvattamaan viiksiä.

(Ja ennen kuin joku puujalkainen vääräleuka ehtii huomauttaa, niin kyllä, omakuvassa näkyy todellakin tämänhetkinen tilanne, heh heh. ...ttu että teillä on huonot jutut, menkää jo itseenne.)
Shit happens, sanoi koprofiili.
Manaatti
15.08.2008 21:48:00
Tyttöystävä _pakottaa_ minut kasvattamaan viiksiä.

(Ja ennen kuin joku puujalkainen vääräleuka ehtii huomauttaa, niin kyllä, omakuvassa näkyy todellakin tämänhetkinen tilanne, heh heh. ...ttu että teillä on huonot jutut, menkää jo itseenne.)

Viikset yleensä kasvatetaan nenän alle, ei rintaan. sääh rölölöl jne.
I consider myself a road man for the lords of karma.
zodoff
17.08.2008 14:14:35
Viikset yleensä kasvatetaan nenän alle, ei rintaan. sääh rölölöl jne.

Viiksillä tarkoitetaan yleensä kuonosta puskevia karvaulokkeita, ei rinnassa esiintyviä vastaavanlaisia härpäkkeitä. hernenenään sarkasmisokeus itsetuntopönkitysvittuilu rautalankavääntäminen jne. (tämä kaava perustuu hyvin vankasti m.netin keskustelujen etenemiseen ja on aina vakio, huomannut oon ma.)

Jatkakaa viiksistä.
Shit happens, sanoi koprofiili.
BassLass
27.08.2008 14:07:37
Nonii. Nyt on kaverin kanssa skaba että kumpi uskaltaa kasvattaa viiksiä pidempään. Panoksena huikeat 5egee.

Jeps, meille kummallekkaan ei sovi viikset ja heti muut huomauttaa että ois aika leikata.
Karipiirto
02.09.2008 00:53:52

Äitee aina nurisoo tosta parta/viiksi sadosta mutta tänään mun täti sanoi että ei saa ajaa pois niin että HAH vain äiteelle. Eli tossahan nuo taas rehottaa. Saa nähä kuinka kauan tälläkertaa jaksan. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Varaani
02.09.2008 10:08:09
Kaveri näki minut viiksineni ensimäistä kertaa ja totesi: "Olenko tullut keskelle Miami Viceä?"
Olin otettu.
kassper
07.09.2008 22:14:56

Viiksentaimet alullaan ja koristeena pahat pulisongit. Pitänee ottaa kuva tässä lähiaikoina.

Viiksien kanssa olo on jotenkin... kokonainen. Kuin olisi palannut kotiin.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Seba
08.09.2008 01:06:28

Kaveri näki minut viiksineni ensimäistä kertaa ja totesi: "Olenko tullut keskelle Miami Viceä?"
Olin otettu.

Tuo on muuten erittäin kauniisti sanottu :)
jarkkkk
08.09.2008 02:28:00
olen päättänyt uhmata emännän sanaa ja kasvattaa viikset. ei varmaan amiskarvoja parempaa kasva, mut koitetaan.
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla.
gasser
13.09.2008 23:02:56
Hei te kaikki, jotka aloitatte tätä hienoa harrastusta. Laji on helppo, kunhan muistatte myös hommata tuttipullon, mikäli haluatte kulkea ylähuuli ja sätkät kuivina. Normiflindan kanssa ns. pyyhkäisyn unohtuessa jää tuohon nenän alle taktisesti holleille muutama tippa kosteutta, joka osuu salakavalasti sätkän taitekohtaan. Pahimmillaan tämä tarkoittaa sitä, että pitää rullata uusi smarttipötkylä. Mutta ei niin pahaa ettei hyvääkin. Nimittäin taitojen kasvaessa nämä takaiskut vähenevät ja tuopistakin juominen alkaa sujua, jonka myötä voi palata taas ihmisten pariin puhumaan uraihiipistä, kuten muutkin lajimme valioyksilöt.
-?-
Dushead
09.10.2008 14:58:15

ois kiva antaa viikset kasvaa, mutta näyttää aika pahalta mulla viikset :o ja melkein joka toinen päivä pitää leikata viikset pois
Keep On Rocking!
Mr. Speed
11.10.2008 15:06:07
Yks kesä olin kuukauden ajelematta naamaani. Menin ja ajoin kaiken muun paitsi viikset pois, ja pelästytin naiseni ^^ Oli kyllä todella komeat!
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Henko
11.10.2008 19:23:29

mutta näyttää aika pahalta mulla viikset

Kuka nyt hyvältä haluaa näyttääkään?
Volvo on voimarauta
Dushead
16.10.2008 17:49:19

Kuka nyt hyvältä haluaa näyttääkään?

No empä minä pysty edes näyttämään hyvältä
Keep On Rocking!
Nidhöggr
16.10.2008 18:00:36
No empä minä pysty edes näyttämään hyvältä

Joten viikset naamaan ja kitinä pois.
"Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)