Korggari 13.09.2008 23:12:49 | |
---|
Joo joo, tiedän! Eiku oikeesti: Kiva ku jengi viittii kuunnella ja kommentoida. Ja pilke silmäkulmassa ja hymy suupielessä pidetään jatkossakin. Kaikki soittajat on mun käsityksen mukaan sitten kuitenkin melko paljon semmosia ns " taiteilijoita" ja melko herkkiä kaikelle arvostelulle, tiedän sen kokemuksesta,,, |
digi 13.09.2008 23:21:30 (muokattu 14.09.2008 10:59:39) | |
---|
Olen yksi niistä njet on line seuraajista linjoillanne, ja keskusteluissanne. En voi muuta kuin ihailla Teitä kaikkia ja nostaa olematonta hattuani Teille jokaiselle. Syy, miksi näin teen: OLEN KATEELLINEN TEILLE JOKAISELLE TEIDÄN SOITTOTAIDOISTANNE JOKAISESSA KISASSA JA SUUNNATTOMASTA AMMATTITAIDOSTANNE !!!!!!!!!!!!! Olette ihania persoonia jokainen ja toivon Teille kaikille mitä parhainta tulevaisuutta musiikin parissa, oli se sitten jazz, rootS , rock tai mikä muu laji/tyyli tahansa.. Ihan kuin tuntisin Teidät kaikki, ja uskokaa tai älkää jokaisesta saa oman kuvan, kun juttujanne seuraa. Yksi Teistä on kuitenkin ylitse muiden, ja hän jääköön arvoitukseksi. Häntä arvostan ja kunnioitan musiikillisesti ja ihmisenä ylitse muiden. Mahtavaa jatkoa Teille kaikille jatkossakin!!! "Tarkkailen Teitä Hyvällä!!" Täällä rannalla tuulee valtavan kovaa !!!!!!!!!! |
Hei, oliks´toi mun "tunkeutuminen" linjoillenne kaikkine kirjoitusvirheineen tosi paha juttu, niin ei ollut tarkoitus!!!!??? Mulla on koira jonka nimi on Digi (labbis ja toinenkin labbis löytyy ja sen nimi on Hemppa) ja siitä "merkkini", ja ikääkin on yli sallitun, ja kuulun siihen ikäluokkaan joka kävi katsomassa Korson lavalla Lollipopseja (ruutuinen kaulaliina laulassa, joskus 60-luvulla) ihaili Lenny & Leevinsejä ja Pexi & Exoduksia. Mut kaikesta huolimatta olen yrittänyt pysyä mukana, vaikka koville se joskus ottaa............. Antakaa mulle anteeksi!!!!!!! Mut mul on haitari ja viulu (isän peruja), ja diggaan Teittii.... olkoon Koskenkorvallakin jotain osuutta, sillä isävainaa asui joskus siellä..... |
rheinone 13.09.2008 23:58:59 (muokattu 14.09.2008 00:02:10) | |
---|
Antakaa mulle anteeksi!!!!!!! Mut mul on haitari ja viulu (isän peruja), ja diggaan Teittii.... olkoon Koskenkorvallakin jotain osuutta, sillä isävainaa asui joskus siellä..... Mitämitämitä? Ihan kiva ku heitit läppää väliin. Jengillä meni vaa akuutisti jauhot suuhun, kato... |
BigPapa 13.09.2008 23:59:45 (muokattu 14.09.2008 00:01:48) | |
---|
Mitämitämitä? Ihan kiva ku heitit läppää väliin. Jengillä meni vaa jauhot suuhun... Mikkä jauhot? Anni-Helenat? Jotain vehnäjauhoo kuitenki.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
rheinone 14.09.2008 00:03:33 | |
---|
Mikkä jauhot? Anni-Helenat? Jotain vehnäjauhoo kuitenki.... Just kävin editoimassa ett akuutisti meni rypsijauhot väärään kurkkuun. |
BigPapa 14.09.2008 00:04:37 | |
---|
Just kävin editoimassa ett akuutisti meni rypsijauhot väärään kurkkuun. Hoho....mulla taitaa mennä noi ohrat...pirtelön muodossa ihan väärään keuhkoon... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
rheinone 14.09.2008 00:11:24 | |
---|
Hoho....mulla taitaa mennä noi ohrat...pirtelön muodossa ihan väärään keuhkoon... Sällit heitti hienon dueton Manetin kanssa. Ihan pysty kuvittelemaan että piditte toisianne kädestä kiinni samalla ku veditte. Haha! Mahtavaa! Onks Manetilla vielä niitä kuttaperkka-Reverendejä vino pino? Usko tai älä, oon ostanu Manetilta BASSON kerran. Mahtaakohan tuo muistaakaan. |
BigPapa 14.09.2008 00:14:13 | |
---|
Sällit heitti hienon dueton Manetin kanssa. Ihan pysty kuvittelemaan että piditte toisianne kädestä kiinni samalla ku veditte. Haha! Mahtavaa! Onks Manetilla vielä niitä kuttaperkka-Reverendejä vino pino? Usko tai älä, oon ostanu Manetilta BASSON kerran. Mahtaakohan tuo muistaakaan. Manetilla on 2 toudella hienoa Ruokangasta. Manetilta ostettiin koira viime loppuvuodesta. Nyt käytiin tänään kylässä ja siellä oli meiän Chilin isä ja äitee ja sisaruksia ja muuta sukua...hoho...samalla veettiin toi kerta ottoina purkkiin... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
digi 14.09.2008 02:34:48 (muokattu 14.09.2008 10:50:59) | |
---|
Huh, kun helpotti, kun sain tekstin poistettua, sorry. |
Manetti 14.09.2008 11:01:15 (muokattu 14.09.2008 11:43:05) | |
---|
Onks Manetilla vielä niitä kuttaperkka-Reverendejä vino pino? Usko tai älä, oon ostanu Manetilta BASSON kerran. Mahtaakohan tuo muistaakaan. Ei ole kun valokuvat jäljellä Reveistä. Osan osti takaisin niitä aikanaan Suomeen tuonut maahantuoja, osan myin muualle: www.manetti.info/revet.jpgwww.manetti.info/paja2.jpg ....Niin ja kylhä mie muistan ku sie kävit Yamahan ostamassa, eikös se ollu suht hyvä basso, muistan kun ostin itse sen, niin sain F musiikilla valita parhaan yksilön 5 basson joukosta. http://www.youtube.com/watch?v=GGLmZCZ1sXY&feature=related |
stratomaster 14.09.2008 11:53:34 | |
---|
Täytyy vielä erikseen mainita tuo BigPapan ja Manetin duoveto. Loistavaa soittoa, äijät! |
rheinone 14.09.2008 12:02:34 | |
---|
Ei ole kun valokuvat jäljellä Reveistä. Osan osti takaisin niitä aikanaan Suomeen tuonut maahantuoja, osan myin muualle: www.manetti.info/revet.jpg www.manetti.info/paja2.jpg Veikeitä pelejä ovat nuo. Mihinkäs innostus katos, silloinhan olit niin vihkiytynyt noihin? ....Niin ja kylhä mie muistan ku sie kävit Yamahan ostamassa, eikös se ollu suht hyvä basso, muistan kun ostin itse sen, niin sain F musiikilla valita parhaan yksilön 5 basson joukosta. Jamaha ei pamaha. Kyllä ne BB-bassot on ihan laadukkaita pelejä. Meitin bändin basisti vetää sillä edelleen. |
Manetti 14.09.2008 12:39:35 (muokattu 14.09.2008 13:24:12) | |
---|
Veikeitä pelejä ovat nuo. Mihinkäs innostus katos, silloinhan olit niin vihkiytynyt noihin? No...aikansa kutakin...tällä hetkellä ei ole varaa tuollaiseen keräilyharrastukseen, hyviä kitaroita ne olivat, niinkuin Ruokankaatkin joilla nykyään soitan. http://www.youtube.com/watch?v=GGLmZCZ1sXY&feature=related |
stratomaster 14.09.2008 19:44:16 | |
---|
stratomaster: Rutiini kohdillaan, aivan kuin Mattillakin, teissä on jotain samaa Lopultakin se tuli ilmi: me ollaan Masan kanssa veljeksiä. :-) |
BigPapa 14.09.2008 20:16:09 (muokattu 14.09.2008 20:17:15) | |
---|
BigPapa Aika kamala soundi ja aika kamala soitto Eipä sulta juuri muunlaista voinut odottaakaan....ihmettelen....olkoonkin vaikka onkin makuasioista kyse.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
BigPapa 14.09.2008 21:01:25 | |
---|
Onnittelu sille, kuka ikinä voittakin, mä vähän luulen, että annan näiden muutamien "Heikkien" pitää tukkinsa. Hauskaahan tää oli niinkauan kuin sitä kesti. Ilmeisesti ei ole suotavaa, että skaban perustaja on mukana näissä skaboissa. Hei Hei.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
nipatzki 14.09.2008 21:02:07 | |
---|
no ei näit kannata kovin tosissaan ottaa.. ois siistii jos järjestettäis joskus jotku roots-jamit. :D onkohan ihan mahdoton ajatus Ride On Mules. |
Hank Hill 14.09.2008 21:13:33 | |
---|
no ei näit kannata kovin tosissaan ottaa.. ois siistii jos järjestettäis joskus jotku roots-jamit. :D onkohan ihan mahdoton ajatus Roots-skaba 47:an voittaja isännöi rootslivespesiaaliskaban ,sanotaan vaikka...finlandia-talossa.Sovittu Jazz on parrasta |
jtalvi 14.09.2008 21:22:29 | |
---|
Tää roots-osasto on itselleni vähän vieraampaa menoa, mutta maukasta kuitenkin. Otin tuossa eilen sellaisen blues-lickki maratonin, mutta ei meinannu soundit oikein löytyä. Ehkä joskus. Taidan osaltani jättää tämän skaban, kunnes oikeasti tulee soitettua edes jotain sinne päin. Taustojen päälle on kuitenkin mukava soitella, vaikkei skabaan osallistuisikaan. Hyviä ja autenttisia vetoja! Kohteen saatte valita itse. |