HaloOfFlies 26.08.2008 19:12:27 (muokattu 26.08.2008 19:27:40) | |
---|
CMX - Hyvä tahto Väärin: Ja he ovat tahto/Ja herra tahtoo/Ja helmat tahtoo Oikein: Ja hyvä tahto CMX - Musiikin ystävälliset kasvot Väärin: Lihakirvea! Oikein: Lihakirja! Metallica - Don't Tread On Me Väärin: Notre Dame! Oikein: Don't Tread On Me myöhemmin samassa biisissä väärin: so be it, friend no more oikein: so be it, threaten no more "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
trashjones 26.08.2008 21:21:24 (muokattu 26.08.2008 21:21:43) | |
---|
myöhemmin samassa biisissä väärin: so be it, friend no more oikein: so be it, threaten no more Nyt täytyy kyllä myöntää, että olen aina luullut että se on friend. Noh, aina oppii jtn uutta. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
jjarvinen 27.08.2008 11:31:23 | |
---|
Metallica - Don't Tread On Me väärin: soviet , friend no more oikein: so be it, threaten no more |
scarletmara 27.08.2008 13:03:52 | |
---|
En sitten kuuntele mitään Isto Hiltusta, mutta yksi kasetti tuli tutuksi n. 7-vuotiaana, kun isä kuunteli älyttömästi. No, siinä yhdessä Saavatko he toisensa -kappaleessa lauletaan jotain: "saavatko he joskus toisensa kuin Ansa ennen Taunonsa niin kuin kreivi Katariinansa mietin saavatko he toisensa" Kuulinpa sitten: "...kuin Ansa ennen kaunon saa" (tietysti ajattelin kaunoa naisena) "niin Kreivi Katariinan saa" (eli se Ansa, nainen tietysti, saakin Kreivi Katariinan. Miksiköhän Kreivi olisi sitten nainen, mutta en osannut ajatella) Tuotti hieman päänvaivaa. ja David Bowien Suffragette City on yksi. Oikein: "'Cause you ain't got time to check it You know my suffragette city" Kuulin: "'Cause you and I got time to suck it" ... ainakin ajattelin niin. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
Lauri0 30.08.2008 10:33:46 | |
---|
Black Sabbath - Iron Man Oikein; "Is he alive or dead? Has he thoughts within his head?" Kuulin; "Esilaivojen, has he thoughts within his head?" |
HaloOfFlies 30.08.2008 12:11:09 | |
---|
Dave Matthews Band - Tripping Billies Väärin Eat, drink and be married For tomorrow we die Oikein Eat, drink and be merry For tomorrow we die "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Lesko 30.08.2008 15:32:45 (muokattu 30.08.2008 20:59:46) | |
---|
Meidän orkesterimme kitaristi tuossa muutama päivä sitten kahvipöydässä kuuli Megadethin Symphony of destructionin kertosäkeen pikkasen vituiksi... Oikeinhan se menee: Just like the pied piper Led rats through the streets Ja väärin kuultuna: Just like the fireflies... Jälkeenpäin tuota mietinkin, että miten vitussa se on mahdollista, mutta kun siihen biisin ei niinkään keskitytty ja sitten kun se tuli puheeksi niin tuo tuli ilmi... varmaan on voinut vastaavan joku muukin kuulla :D |
burdon 30.08.2008 20:58:36 | |
---|
Nuorempana (ehkä 15 v) kun kuulin ekaa kertaa Sepulturan Chaos ADn niin kuulin lyriikat "chaos ad, takes off the sweets" ja pastesin viel frendille ircciin joka repes täysii :D oikeestihan tuo menee "chaos ad, tanks on the streets" eikä mitää "takes off the sweets" - ei se karkkeja ota pois :D 4-track 4 life ! |
muffe42 30.08.2008 21:03:19 (muokattu 30.08.2008 21:03:37) | |
---|
Meidän orkesterimme kitaristi tuossa muutama päivä sitten kahvipöydässä kuuli Megadethin Symphony of destructionin kertosäkeen pikkasen vituiksi... Oikeinhan se menee: Just like the pied piper Led rats through the streets Ja väärin kuultuna: Just like the fireflies... Jälkeenpäin tuota mietinkin, että miten vitussa se on mahdollista, mutta kun siihen biisin ei niinkään keskitytty ja sitten kun se tuli puheeksi niin tuo tuli ilmi... varmaan on voinut vastaavan joku muukin kuulla :D Itsekin kuulin tuon kappaleen: Just like the fireflies.. Rembrandt through the streets |
jonne.i 30.08.2008 21:04:25 | |
---|
Meidän orkesterimme kitaristi tuossa muutama päivä sitten kahvipöydässä kuuli Megadethin Symphony of destructionin kertosäkeen pikkasen vituiksi... Oikeinhan se menee: Just like the pied piper Led rats through the streets Ja väärin kuultuna:
Jälkeenpäin tuota mietinkin, että miten vitussa se on mahdollista, mutta kun siihen biisin ei niinkään keskitytty ja sitten kun se tuli puheeksi niin tuo tuli ilmi... varmaan on voinut vastaavan joku muukin kuulla :D mä taas kuulin ton "just like the flying diper " |
Sepsis 01.09.2008 01:05:21 | |
---|
Manilla Road: Lost in necropolis = lost in the kraaaapulaaaa http://www.youtube.com/watch?v=SOAC9kAFmaY Haha, just ehkä tunti sitte poikaystävä esitteli tämän mulle ja repesin krabulaaaaaa- huudolle. Emme näköjään ole ainoita. Joskus 13-14- vuotiaana hämmästyin kovasti kun Slipknotin The Shape- biisissä laulettiin sydäntäsärkevästi "I've lost my underwear". Onneksi Slipknotia vähän paremmin tunteva kaveri armollisesti opasti lyriikoiden menevän "I've lost my only one" tjsp ennen kuin ehdin kyseistä biisiä julkisesti hoilailla. Why is it that every time I think I know the answers, someone goes and changes the questions? |
Disciple_ 05.09.2008 14:51:46 | |
---|
Acceptin Fast As A Shark kertosäe: Fast as a shark hell cut out of the dark Mä kuulin: Fast as a shark kitaraa rämpytän :DD Get Stoned, Stay Stoned |
Lesko 05.09.2008 16:11:10 | |
---|
Acceptin Fast As A Shark kertosäe: Fast as a shark hell cut out of the dark Mä kuulin: Fast as a shark kitaraa rämpytän :DD Nii juu, joku muukin on tainnu joskus kuulla :D Vessassa saa kitaraa rämpytää Hes a killer, niin viinat jo on On, on meitä ganjoja coming back Kossukilo, on viäl tääl. |
Disciple_ 05.09.2008 21:33:08 | |
---|
Vessassa saa kitaraa rämpytää Hes a killer, niin viinat jo on On, on meitä ganjoja coming back Kossukilo, on viäl tääl. noit loppui mä en oo kyl ikinä kuullu :DD Get Stoned, Stay Stoned |
BassLass 13.09.2008 19:25:06 | |
---|
Helltrain - Rat pack Oikeesti oikein: So sound asleep you wish you were not on your own Minun mielestä oikein: Saunassa wikked wikked silti oon ihan owned. Ei taija musta mitään koskaan tulla. |
Kasiköötluvulla radiossa alkoi soimaan tämäkin poppirallatus jonka kertsi kuului; "Who ya gonna call? Those bastards!" Biisin viehätys minulle oli nimenomaan tuo kertsin tuoma kontrasti verrattuna muuten kepeään tunnelmaan. Pettymys oli luonnollisesti jonkinmoinen kun selvisi että kappale olikin Ray Parkerin Ghostbusters, ja kertosäe oikeasti tietenkin; "Who ya gonna call? Ghostbusters!" |
naitomae 14.09.2008 17:18:57 | |
---|
Misery Signals - The year summer ended in June and hide inside your loving arms kuulin: and hide inside your loving arse Että näin tupla pasari |
Mismatch error 15.09.2008 16:33:27 | |
---|
Soundissa Emma Salokoski ensemblen arvostelussa oli tullu kriitikolle kuulovirhe: Soundi: aukea tai aita Oikein: haukia tai haita La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins. |
Perro Stupido 15.09.2008 16:42:58 | |
---|
Me kaverin kanssa pitkän aikaa laulettiin Van Halenin Jumpia sanoin: Maxwell jump.. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Ellefson_88 20.09.2008 09:13:21 | |
---|
Metallica - All nightmare long: Alunperin: 'Cause we hunt you down without mercy Kuultu: 'Cause we hunt you down on your birthday Aattelin aluks, että jo on paskat sanat. |