JuSu 12.09.2008 10:37:49 | |
---|
oikeasti on kyllä ihan perkeleen hyvä. mutta ei tuo telen malli noin ihan muuten vaan mun kouraani istu :/ Hittolainen, kun tuo sopisikin mun arsenaaliin noin ulkoisesti tosi hyvin. Mä kun soitan vaan valkoisilla tai mustilla kitaroilla... =) JuSu |
PuNkKi 12.09.2008 10:41:02 | |
---|
Hittolainen, kun tuo sopisikin mun arsenaaliin noin ulkoisesti tosi hyvin. Mä kun soitan vaan valkoisilla tai mustilla kitaroilla... =) JuSu siitä sitten hyvä skitta :) lisää kuvia pystyn lähettämään vaikka s.postitse jos kiinnostusta on. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
JuSu 12.09.2008 11:01:21 | |
---|
siitä sitten hyvä skitta :) lisää kuvia pystyn lähettämään vaikka s.postitse jos kiinnostusta on. Nooooh... =) Täytyyp' ny vähä laittaa jäitä hattuun, kun just sain ton räkin kasattua. Emäntä vähän alkoi katsella kieroon, kun joka toinen päivä posti toi jotain uutta palikkaa... =) Mut toisaalta, nyt alkaa kamakierto ulospäinkin. Voishan sitä teleä nyt ainakin harkita. Palio? Laita vaikka pikaviestillä. JuSu |
jussimus 12.09.2008 11:32:54 | |
---|
Emäntä vähän alkoi katsella kieroon, kun joka toinen päivä posti toi jotain uutta palikkaa... =) Vedät vaan klassikon kehiin eli sanot että nää kamat toimii samalla niinku sisustuselementteinä, kaikki on suunniteltua. :) |
oiva tumpeloinen 12.09.2008 13:21:39 | |
---|
Nooooh... =) Täytyyp' ny vähä laittaa jäitä hattuun, kun just sain ton räkin kasattua. Emäntä vähän alkoi katsella kieroon, kun joka toinen päivä posti toi jotain uutta palikkaa... =) Etkö sä ole vieläkään oppinut, että ne kamat tilataan joko kaverin luo tai sitten pidetään huoli, että ollaan itse kollaamassa saapumisilmoitukset ensimmäisenä??? Minähän en moista tee, mutta kavereilta oon kuullut. |
author 12.09.2008 21:17:50 | |
---|
Tänään tuli investoitua Ibanezin AD-80:een. Delay on kyllä kiva :) "These go to eleven." |
HeavyMachinery 13.09.2008 01:08:24 | |
---|
Etkö sä ole vieläkään oppinut, että ne kamat tilataan joko kaverin luo tai sitten pidetään huoli, että ollaan itse kollaamassa saapumisilmoitukset ensimmäisenä??? Minähän en moista tee, mutta kavereilta oon kuullut. Amatöörit ! Käyttäkää matkahuoltoa sieltä tulee vain tekstiviesti :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Kivijalka 13.09.2008 02:15:51 | |
---|
Voi röh kun ostin Schecter C-1 Blackjackinkin laukkuineen ja hiluineen tuossa 400 dollarilla. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Tympee Huttunen 13.09.2008 07:50:05 | |
---|
Itse tilasin juuri Digitechin Jamman-loopperin. Maininnan arvoisena asiana on myös juuri saapuneet Brass Master-komponentit. Piirilevy tulikin kimppa-GGG-tilauksessa. Pedaalin soundi on ilmeisesti aika...karu:) http://www.moosapotamus.net/THINGS/brassmaster.htm Toivottavasti kokoaminen sujuu moitteetta. Tilauksen mukana saapui myös yksi Phase Shifterin osa, joka testivaiheessa räjähti. Ehkä siis tuo phaserkin tulee kohta kuntoon. |
JuSu 13.09.2008 08:59:03 | |
---|
Amatöörit ! Käyttäkää matkahuoltoa sieltä tulee vain tekstiviesti :D Totta! Mutta se on vaan tollasissa kitaraa pienemmissä kapineissa kalliimpi ku posti... =( |
npk 13.09.2008 12:11:10 | |
---|
Mad Professor Deep Blue Delay. "Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash." |
HeavyMachinery 13.09.2008 21:10:34 | |
---|
Totta! Mutta se on vaan tollasissa kitaraa pienemmissä kapineissa kalliimpi ku posti... =( Rahtipussi on aina halvempi kuin postin 15E maksava maksikirje. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
JuSu 13.09.2008 21:12:58 | |
---|
Rahtipussi on aina halvempi kuin postin 15E maksava maksikirje. Max. 2 kg taisi olla? No miten vaan, mutta taitaapi esim. perus 1 U räkkiviipaleet kulkea postissa halvemmalla. |
HeavyMachinery 13.09.2008 21:34:13 | |
---|
Max. 2 kg taisi olla? No miten vaan, mutta taitaapi esim. perus 1 U räkkiviipaleet kulkea postissa halvemmalla. Jotenkin kuulostaa oudolta. Tarvinneen tarkastaa kun on taas verstaalla. Muistaakseni rahtipussiin saa tunkea sen minkä mahtuu ja hinta on sama. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
arppah8 13.09.2008 21:41:13 | |
---|
Jenkeistä lähti tilaukseen Charvelin tallaan uudet tallan kielilukkoruuvit sekä ankkuritolpat. Schallerin kampi pitää hankkia myös. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Umas 13.09.2008 21:56:40 | |
---|
Taisin tilata ittelleni vintagen lessukopion, laitetaan siihen sit emg:t Luuletko osaavasi soittee kitaraa? http://www.youtube.com/watch?v=uNw9YaXemlM&feature=related |
Swan 13.09.2008 21:58:07 | |
---|
Taisin tilata ittelleni vintagen lessukopion, laitetaan siihen sit emg:t Etkä laita ku Duncanin aktiivit. Dilly dally, shilly shally >-)))> #26 S.M.A.K. |
Umas 13.09.2008 21:59:50 | |
---|
Etkä laita ku Duncanin aktiivit. Elä kinaa. EMG:t on jo ostettu.. ja nyt sain idean että pitää ostaa kitara niitä varten... saas nähä mitä eukko sanoo... no syytän kaljaa... Luuletko osaavasi soittee kitaraa? http://www.youtube.com/watch?v=uNw9YaXemlM&feature=related |
Swan 13.09.2008 22:01:53 | |
---|
Elä kinaa. EMG:t on jo ostettu.. ja nyt sain idean että pitää ostaa kitara niitä varten... saas nähä mitä eukko sanoo... no syytän kaljaa... Epäonnistunut mainosyritys tuo oli, kun näköjään olit mikit jo ostanut. Dilly dally, shilly shally >-)))> #26 S.M.A.K. |
Epäonnistunut mainosyritys tuo oli, kun näköjään olit mikit jo ostanut. Eittämättä... harmi et ne emg:t jo hankin, muuten ois ehkä napannutki. Luuletko osaavasi soittee kitaraa? http://www.youtube.com/watch?v=uNw9YaXemlM&feature=related |