Aihe: Big Brother 2008
1 2 3 4 532 33 34 35 3670 71 72 73 74
Kampela77
13.09.2008 02:59:59
Ei se rock oo mikään tyyli muiden joukossa, minkä voi vaan napata ylleen kun se nyt sattuu oleen hip-juttu. Tai ei ainakaan sais olla. Täytyy perhana vilpittömästi pitää siitä musiikista, niinäkin aikoina kun bestiksillä soi Nissanissa Pandorat ja farkkujen haarakiila lähentelee polvilumpioita. Laumasieluisuus ei kuulu rokkenrollispirittiin ja kaikenhan pitäis lähteä musiikista. Kyllä siitä musiikistakin tulis myös tietää jotain, edes semmosen Jack Blackin School of rockin oppimäärän verran. Oltais niinq aitoi, hei!

Mutta mikäs semmoinen ihminen on, joka pitää aidosti rock-tyylisestä musiikista, mutta ei tiedä biisien eikä esittäjien nimiä tai ainakin tuntemus on erittäin vajaa kunnon rokkarin tietovarastoon verrattuna. Se vasta niinq aito oliski.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
jassi
13.09.2008 07:28:58
Tuohan kuvastais välinpitämättömyytä. Ei se noin mene. Uskoisin, että haluat esim. jotain uutta maukasta ruokaa syötyäsi, tietää mitä se oli? Ei jostain asiasta aidosti pitävä ihminen sivuuta sitä olankohautuksella. Tulee sisäinen pakko tietää mistä on kysymys.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
jassi
13.09.2008 12:31:50
Tekniikkapuoli onkin asia erikseen. Nyt ei oo kysymys soittamisesta. Kai nyt helkkari pitää tietää rockbändejä ja artisteja ja kenties omistaa hippasen heidän tuotantoakin, jos itseään rokkariksi (sama kuin rockmusiikin ystävä)kutsuu. Se on niille kuteille yksv-tunhailee. Turhanpäiväset poseerajat ärsyttää. Kävellään vastaan joulukuusen näkösenä ja kysyttäessä suosikki bändejä, niin vastauksena tulee Radio Rockin top3 soitetuimmat. Muita ei sitten tiedetäkään, eikä vaivauduta ottamaan selvää/perehdytä asiaan millään muotoa.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Alpha
13.09.2008 14:18:06
Jaahas...tänään luvassa kilahtamisia/raivostumisia/avautumisia by Niko ja Mia...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Alpha
13.09.2008 22:57:14
Eipä nähty Mian raivoamista juuri ollenkaan. Haukkui suurinpiirtein kaikki tuolla.

Niko myös antoi Johanin kuulla kunniansa. Melkoinen ripitys oli se.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
DaKiller
13.09.2008 23:00:25

Eipä nähty Mian raivoamista juuri ollenkaan. Haukkui suurinpiirtein kaikki tuolla.

Niko myös antoi Johanin kuulla kunniansa. Melkoinen ripitys oli se.

Ihme kun kukaan ei antanut tuolle neidille takaisin. Taitaa olla niin säälittävä pelle, että ei sille viitsi edes avautua.
Alpha
13.09.2008 23:09:02
Ihme kun kukaan ei antanut tuolle neidille takaisin. Taitaa olla niin säälittävä pelle, että ei sille viitsi edes avautua.

Täytyy kyllä ihailla Johanin sietokykyä, ettei tuosta hermostunut ollenkaan...eikä antanut takaisin.
DaKiller
13.09.2008 23:15:40

Täytyy kyllä ihailla Johanin sietokykyä, ettei tuosta hermostunut ollenkaan...eikä antanut takaisin.

Ilmeestä päätellen tuo vuodatus tuli hänelle vähän puskien takaa. Ja onhan se aika raukkamaista jatkaa verbaalista hyökkäystään toisten nähden ja kuullen, kun toinen osapuoli ei aiokaan osallistua kinasteluun. Jos Johan aiemmin oli jotenkin puheillaan järkyttänyt neidin olemassaoloa, niin kyllä tässä vajottiin sitten ihan samalle tasolle ja vielä alemmaskin.

Miksi mä edes ruodin tätä. Stana. En seuraa. En.
Exhausted
13.09.2008 23:15:52 (muokattu 13.09.2008 23:24:06)

Hoho ihan parasta. Harri: "Coldplay on semmosta musaa jota kuuntelee miehet jotka itkee runkatessaan aamulla. Chris Martin vois oikeasti ampua..." *fade out*

Oon kyllä kuullut tuon kuvauksen Coldplaystä joskus aiemminkin.

Tuliskohan Johanna Tukiainen Big Brother-taloon?
Alpha
13.09.2008 23:24:07 (muokattu 13.09.2008 23:38:51)
.............................................................................
Meadow
14.09.2008 00:00:23
Ilmeestä päätellen tuo vuodatus tuli hänelle vähän puskien takaa. Ja onhan se aika raukkamaista jatkaa verbaalista hyökkäystään toisten nähden ja kuullen, kun toinen osapuoli ei aiokaan osallistua kinasteluun. Jos Johan aiemmin oli jotenkin puheillaan järkyttänyt neidin olemassaoloa, niin kyllä tässä vajottiin sitten ihan samalle tasolle ja vielä alemmaskin.

Miksi mä edes ruodin tätä. Stana. En seuraa. En.

Hyvin tuntui Johan kestävän tuota vikinää. Jos olisin itse ollut hänen asemassaan niin kyllä olis lätty lätissyt ennen pitkää.
Jormaz
14.09.2008 00:02:18
Hyvin tuntui Johan kestävän tuota vikinää. Jos olisin itse ollut hänen asemassaan niin kyllä olis lätty lätissyt ennen pitkää.

Lähinnä vituttaa tossa neitikerhossa se että kun aletaan avautumaan niin sitten nyyhkytetään myöhemmin että "yää kukaan ei tukenu mua sniff".
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
TKT
14.09.2008 00:02:42
Vittu sentään miten ärsyttävä ihminen tuo Niko on. Inhoan noita sen kommentteja. Se "voi että" on ehkä vittumaisinta mitä oon koskaan kuullut.

Oli muuten Big Brother leikellyt aika paljon hyvää matskua pois tämän päiväisestä. Jos haluat olla vaan koosteiden armoilla niin ei kannata tsekata.

http://www.bbplaza.net/kolumnit.php?id=154
Never forgive, never forget.
Dunga
14.09.2008 12:47:23
Vittu sentään miten ärsyttävä ihminen tuo Niko on. Inhoan noita sen kommentteja. Se "voi että" on ehkä vittumaisinta mitä oon koskaan kuullut.

Oli muuten Big Brother leikellyt aika paljon hyvää matskua pois tämän päiväisestä. Jos haluat olla vaan koosteiden armoilla niin ei kannata tsekata.

http://www.bbplaza.net/kolumnit.php?id=154

Vittu mitä keiloja. Onneksi en tunne yhtään edes vastaavaa ihmistä. Tulisi kirveelle hommia. Tero ja Marko nyt vaikuttaa kaikista järkevimmiltä yksilöiltä noiden vajakkien joukossa. Joku Marianna, Andreas ja Maria... hyi saatana.
Interstellar overdrive.
DaKiller
14.09.2008 12:49:13

Vittu mitä keiloja. Onneksi en tunne yhtään edes vastaavaa ihmistä. Tulisi kirveelle hommia. Tero ja Marko nyt vaikuttaa kaikista järkevimmiltä yksilöiltä noiden vajakkien joukossa. Joku Marianna, Andreas ja Maria... hyi saatana.

Onhan tuo Markokin melko erikoinen tapaus. Jokin siinä olemuksessa ärsyttää, vaikka tyyppi vaikuttaakin ihan mukavalta kaverilta.
jassi
14.09.2008 16:29:31
No kyllä se tosta "Mamesta"(kristus mikä lempinimi) jotain kertoo, jos mies kirjottelee jotain Kuinka nainen isketään-oppaita. Pinnallinen tollo, jolla on käyny muutamat kerrat Stadin yössä flaksi ja nyt ollaan sit siinä uskossa, että koko mieskunta tarvitsee hänen reseptejään pimpan saamiseksi. Kaverinhan pitäis olla jo aikuinen ihminen? ..ja eipä ainakaan noihin BB flikkoihin jannun charmi pure=) ei taida tulla bestselleriä...
heikkijarvinen
14.09.2008 17:10:12 (muokattu 14.09.2008 17:11:59)
Jokos alastonkuvat on vuotaneet nettiin? Linnkkejä kiitos...viime vuonnahan siitä tuli sanomista ja paljon kuvia jouduttiin ottamaan netistä pois.

E: Niin, ja mitä vittua sen markon rinta tatuoinnissa lukee? lukeeko siinä "kello"?
DJKaaos
14.09.2008 18:13:31

E: Niin, ja mitä vittua sen markon rinta tatuoinnissa lukee? lukeeko siinä "kello"?

Oon ihmetelly samaa. Tulin siihen tulokseen, että se on "Kell". Siis mitä vittua?!
Minä olen minä.
_Petri_
14.09.2008 18:15:11

Oon ihmetelly samaa. Tulin siihen tulokseen, että se on "Kell". Siis mitä vittua?!

Mä luulin, että siinä on vaan kirjaimet K ja M.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)