Antroid 11.09.2008 20:22:30 (muokattu 11.09.2008 20:23:23) | |
---|
Onkos nyttemmin käyttäjien kokemuksia? Onko muka niin hyvä kun jengi hehkuttaa? Myynkö sittenkin Buddan ja ostan multipaavon ja aktiivikaapit? Oikeasti kiinnostaisi, että kannattaisiko tuollainen ostaa efektilaitteeksi/äänityskäyttöön. Halpahan se ei varsinaisesti ole... |
JR 11.09.2008 22:48:30 | |
---|
On se ehottomasti paras / monipuolisin multiefektihässäkkä mitä oon käyttänyt. Boss GT-Pro lähti myyntiin ja tää tuli tilalle.. oisko se tossa puolisen vuotta ollut käytössä. Ei mitään ongelmia ollut. Mallinnoksetkin hyviä, itse en kyllä niitä juurikaan käytä kun on tottunut oman vahvarin soundiin ja mikään mallinnus ei sitä hakkaa.. vain efektejä siis. Milteinpä liian monipuolinen mulle, vain pintaa raapaissut ja äänityskäytössä ollut. Vielä en ole liveräkkii siksi ruuvannut, vaan g-major siellä vieläkin kököttää. Laiska mies. Mulla on reititettynä niin että kirara --> AxeFX -> egnater M4 -->AxeFX xlr out --> Emu1820m äänikortti ja / tai sitten 1/4 stereo piuhat VHT 2/50/2 --> kaappi. Eli käytän putkietusta ja efektit voi heittää vapaasti vahvarin eteen tai taakse jne. Uusia softapäivityksiä tulee kiitettävän usein. Kontrollointi helppoa ja laitteen ohjelmointi iisiä ilman editoriakin. Silti niitä parametrejä on ja on ja on, joten pitää olla luonnetta ruuvailuun jos tämän hankkii. "Milk can hurt you" |
HeavyMachinery 11.09.2008 23:50:51 | |
---|
Olen jo jonkin aikaa vakavasti harkinnut tuota multipaavoksi räkkiin. Mites tuossa toimii Exp-spedun kautta volumen ohjaus ja saiko tuossa splitattua singaalia ulos mitenkä eli saisikko sillä kätsysti W/D/W rigin ? Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Antroid 12.09.2008 16:58:40 | |
---|
Taitavat suomalaiset olla vähän jälkijunassa tässä, kun ei vielä kokemuksia ole. Gear Pagellakin on ainakin joka kolmas ukko myymässä putkikamojaan veke tämän laitteen hankittuaan. |
HeavyMachinery 12.09.2008 17:43:13 | |
---|
Taitavat suomalaiset olla vähän jälkijunassa tässä, kun ei vielä kokemuksia ole. Gear Pagellakin on ainakin joka kolmas ukko myymässä putkikamojaan veke tämän laitteen hankittuaan. Joo ja HRI:ssä on moni jo korvannut eclipsen tuolla. Itse olen kovasti sitä harkinnut mutten tiedä miksi en ole sitä sitten hommannut, ei se kummiskaan niin kallis ole. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
ReBeat 12.09.2008 20:22:18 | |
---|
Mistä löytyy parhaat ääninäytteet sellaista murisevaa/rouhivaa soundia tuosta laitteesta? |
svilo 12.09.2008 21:19:38 (muokattu 12.09.2008 21:20:12) | |
---|
Taitavat suomalaiset olla vähän jälkijunassa tässä, kun ei vielä kokemuksia ole. Gear Pagellakin on ainakin joka kolmas ukko myymässä putkikamojaan veke tämän laitteen hankittuaan. No höpö höpö ;) ...no, tai ehkä himanyplääjät. /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Onkos kellään käyttäjällä täällä antaa mitään neuvoa, että miten hyvin tuo toimii etuasteena? Harmony centralin arvosteluissa tuntui olevan vain ääripäitä. Joko laite on ylihypetetty sonta tai sitten sen saundi ja tatsi on jumalainen ja liikuttavan lähellä putkaria. Itsellehän riittäisi tuo liikuttavan lähellä, ja mietinkin, että pitäisikö ensi vuoden kesätyörahoilla ostaakkin Axe-Fx, joku kiva putkipäättäri, ja 2x12 kaappi sen tylsän nupin sijaan. |
thejmh 13.09.2008 11:38:26 | |
---|
|
msormune 13.09.2008 16:01:12 | |
---|
Taitavat suomalaiset olla vähän jälkijunassa tässä, kun ei vielä kokemuksia ole. Gear Pagellakin on ainakin joka kolmas ukko myymässä putkikamojaan veke tämän laitteen hankittuaan. Onneksi Gear Pagea ja muusikoiden.netin kitarakama-palstaa ei voi verrata keskenään. Siellä on niin korkit kiinni nenissä osalla porukalla, että ei mitään rajaa. Puhumattakaan siitä, että AXE-FX:n kovin ylistäjä taitaa olla itse admin, mikä hieman selittänee tuota näkyvää intoa... |
HeavyMachinery 13.09.2008 21:19:28 | |
---|
Onneksi Gear Pagea ja muusikoiden.netin kitarakama-palstaa ei voi verrata keskenään. Siellä on niin korkit kiinni nenissä osalla porukalla, että ei mitään rajaa. Puhumattakaan siitä, että AXE-FX:n kovin ylistäjä taitaa olla itse admin, mikä hieman selittänee tuota näkyvää intoa... No ei voikkaan täällä on kovinta hottia mallinuksen saralla microcube kun GP:ssä AXE-Fx :) Tuo AXE-Fx vaikuttaa kyllä hyvältä jos jaksaa Twiikata vaan. Monet All-a-round muusikot tuntuvat siihen ihastuneen. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
spacemonkeyevolution 13.09.2008 23:06:46 | |
---|
Kaipa tuosta irtoaa kunnon metallisounditkin kun kerran Meshuggahkin nykyään tuollaisia siirtyi käyttämään. Mielenkiintoinen laite on kyllä, mutta joutuu kyllä jäämään odottamaan hintojen laskua. Don't worry, be heavy |
HeavyMachinery 13.09.2008 23:32:50 | |
---|
Kaipa tuosta irtoaa kunnon metallisounditkin kun kerran Meshuggahkin nykyään tuollaisia siirtyi käyttämään. Mielenkiintoinen laite on kyllä, mutta joutuu kyllä jäämään odottamaan hintojen laskua. Tuohan on loppupelissä halpa jos vertaat vaikka niin että ostat hyvän pre-ampin ja hyvän multi FX:n.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
nikander 14.09.2008 13:55:20 | |
---|
JR, miten M4 pärjää Axe-FX:n mallinnusten rinnalla? Voisiko Axe-FX korvata sen täysin? miksi opetella bendaamaan kun voi käyttää kampea? |
ReBeat 14.09.2008 16:26:20 (muokattu 14.09.2008 16:27:16) | |
---|
Onhan tuola axe-foorumilla hyviä clippejä. Tuossa esim. Bogner xtc imitaatio: http://www.thegutbusters.com/temp/bogna.mp3 Ei vakuuttanut kyllä millään tavalla. Kuulosti mun mielestä samanlaiselta narinalta kuin joku Behringer V-Amp. Efektit on varmasti huiput, mutta perussoundin osalta en oo kuullut vielä yhtään klippiä, joissa olis edes etäisesti putkimunaa niinkuin vaikkapa YNKÄN soundissa. |
HeavyMachinery 14.09.2008 16:36:13 | |
---|
Ei vakuuttanut kyllä millään tavalla. Kuulosti mun mielestä samanlaiselta narinalta kuin joku Behringer V-Amp. Efektit on varmasti huiput, mutta perussoundin osalta en oo kuullut vielä yhtään klippiä, joissa olis edes etäisesti putkimunaa niinkuin vaikkapa YNKÄN soundissa. Paha sitä on verrata klippien perusteella. Hyvin lähelle nuo kuulostaa esikuviaan kun kuuntelee nauhoitettuja klippeja. Se on niin eri asia kuunneella kitaraa ja tuntea se soundi. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
JR 14.09.2008 19:18:48 | |
---|
JR, miten M4 pärjää Axe-FX:n mallinnusten rinnalla? Voisiko Axe-FX korvata sen täysin? Noh M4 hakkaa sen AXEn mun mielestä, tosin mun mielestä M4 hakkaa ihan kaikki muutkin. Saattaa olla että sais ruuvattua kuitenkin hyvinkin samantapaista soundia, en oo koittanut lähteä matkimaan. Kyllä siihen Axeen on joku ruuvannut mm. CAE etusensa soundit ja korvasi sen, varmaan joku oman M4:nkin kloonannut ja korvannut. Itse tosiaan olen käyttänyt efektimasiinana enemmän. Joku vertasin Axen mallinnusta, behkun v-amppiin soundista puolesta. Come on.. mistä tulee edes mieleen noin huvittava vertaus :) "Milk can hurt you" |
Antroid 14.09.2008 19:32:16 | |
---|
Ei vakuuttanut kyllä millään tavalla. Kuulosti mun mielestä samanlaiselta narinalta kuin joku Behringer V-Amp. Efektit on varmasti huiput, mutta perussoundin osalta en oo kuullut vielä yhtään klippiä, joissa olis edes etäisesti putkimunaa niinkuin vaikkapa YNKÄN soundissa. Jos vampista saa tollasta, niin mun GT-8 saa välittömästi seuraajan kotisoittoihin. |
Antti1 14.09.2008 19:32:54 | |
---|
Jos vampista saa tollasta, niin mun GT-8 saa välittömästi seuraajan kotisoittoihin. Osta sä kuule toinen Budda kotiin, nii ei tarvii ihmetellä tommosten kanssa. :) Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Antroid 14.09.2008 19:59:41 (muokattu 14.09.2008 20:01:11) | |
---|
Osta sä kuule toinen Budda kotiin, nii ei tarvii ihmetellä tommosten kanssa. :) Tossahan toi budda sängyn vieressä köllöttää. Ei vaan, kotona kyllä pärjää ihan tolla bossilla. Paska soundi, parempi treeni. Ihan mahdotonta käyttää kotona mitään mitä ei voi soittaa kuulokkeilla, kun kuitenkin tekee mieli soittaa noin klo 2.30, jolloin naapurin parrat ei osaa enää arvostaa. Joko on Diezelistä saatu mieleiset soundit irti? Pistäpä clippejä tulemaan sitten kun saat hyvät pörinät. |