Aihe: Custom/unelmakitarat?
1 2 3
RkS
12.09.2008 14:39:24
For the record: Olen ylimaallisen kade teille, jotka

a) osaatte ja jaksatte
b) omaatte sopivat tilat ja työkalut
c) pystytte järjestämään aikaa

tehdä unelmistanne totta.

JuSu

Juu, haaveissa oli pitkään tuollainen "TV white" -LP, joka sitten onnistuikin aika älyttömän hyvin. Lisäinfoa toisaalla:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=31&t=168987

Eka rakentamani kitara, ja unelmien sellainen... toistaiseksi.
J_Mantyla
12.09.2008 18:23:08
GMW (www.gmwguitars.com) b&w EVH Frankenstrat, isolapafender headstockilla. Tekivät kaksi sarjaa jollekin diilerille 2000-luvulla kutakin kuuluisaa kolmea väriä kaksi kappaletta. Monta luuttua on tullut hankittua periaatteella tästä en luovu, ja kuitenkin jossain vaiheessa mieli tekee jotain muuta. Tämä on ainakin toistaiseksi ensiksi mainitulla osastolla ...
Ellei tänään niin sitten huomenna
ranttis
14.09.2008 12:25:10 (muokattu 14.09.2008 12:30:33)
nonii kävin eilen hakemassa tommosen kilpailulapun ja helvetti sentää. mä oon pari viikkoo piirtäny hiki hatussa seiskakielistä, mut eihä tosa lapussa oo semmosta vaihtoehtoo prkl!

edit. jos kirjottas tohon "body" kohtaan, että other: 7-string, picture in other paper. tjs.
niinpä...
Räbbänä
14.09.2008 12:44:01
nonii kävin eilen hakemassa tommosen kilpailulapun ja helvetti sentää. mä oon pari viikkoo piirtäny hiki hatussa seiskakielistä, mut eihä tosa lapussa oo semmosta vaihtoehtoo prkl!

edit. jos kirjottas tohon "body" kohtaan, että other: 7-string, picture in other paper. tjs.

Eikös se tule guitar or bass kohtaan? Esp:n online customshopquotessa on Guitar or bass kohdassa valittavina guitar/bass/7-string.
M.A.C.H.O. #31 Oodi huomiselle: "Päässä kovasti jyskyttää, onko se krapula ensinnäkään/ Pääni pönttöön upotan, oloani vähä huojennan/ Eilen taisi mennä liikaa, pirtua ja jaloviinaa"
ranttis
14.09.2008 12:53:56 (muokattu 14.09.2008 12:55:02)
Eikös se tule guitar or bass kohtaan? Esp:n online customshopquotessa on Guitar or bass kohdassa valittavina guitar/bass/7-string .

joo tulis muuten, mut tossa kilpailulapussa ei oo semmosta vaihtoehtoa, vaan eka kohta on toi Right/left handed
niinpä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)