Warwickbass 12.09.2008 10:11:49 | |
---|
Hintakatto max. 2800€ Martinin Claptonin ja John Mayer signaturea olen katsellut. Ei tosin tarvisi olla signature kitara eikä välttämättä Martin. (mm gibson käy) ja ehdotelkaa ihmeessä muitakin merkkejä ja malleja. Tärkeintä olisi helppo soitettavuus, lämmin ja erotteleva saundi jne.. Ehdotuksia otetaan vastaan.. Kiitos! |
flattopguitar 12.09.2008 11:22:16 | |
---|
Olen itse enemmän Gibson-mies kuin Martinin ystävä, vaikka hyviä kitaroita nekin ovat. Jos itse sijoittaisin 2-2.5k euroa kitaraan tai olisi ylimääräistä rahaa, niin ostaisin tämän J-185 True Vintage mallin: http://www.thomann.de/fi/gibson_j_185_tv_vsb.htm Lyhyt skaala, kevyt soittoinen, erotteleva soundi, voimakas ääni. Ei välttämättä sieltä lämpimästä päästä, koska vaahtera sivut ja pohja, mutta ei missään nimessä kylmä tai kirkas. Mini-jumbo on mallina kätevä sylissä ja pystyssä soitettuna. Ei tunnu isolta kitaralta, mutta kopan tilavuus on isompi kuin D-koppaisissa. Ehdottomasti kaikista yleiskäyttöisin kitara, jolla olen soittanut. |
Hintakatto max. 2800€ Martinin Claptonin ja John Mayer signaturea olen katsellut. Ei tosin tarvisi olla signature kitara eikä välttämättä Martin. (mm gibson käy) ja ehdotelkaa ihmeessä muitakin merkkejä ja malleja. Tärkeintä olisi helppo soitettavuus, lämmin ja erotteleva saundi jne..! Suosittelen myös oman soittimen tilaamista soitinrakentajalta. Jos olet helsingissä päin, niin kannattaa käydä Liljeströmin www.liljestromguitars.com tai Lottosen www.lottonen.com pajassa testaamassa. |
rattledad 12.09.2008 17:39:17 | |
---|
Jos itse sijoittaisin 2-2.5k euroa kitaraan tai olisi ylimääräistä rahaa, niin ostaisin tämän J-185 True Vintage mallin Eikös sinulla jo ollut yksi J-185? |
wedevirtanen 12.09.2008 18:39:30 | |
---|
Peace and love brothers and sisters! |
wedevirtanen 12.09.2008 21:18:52 | |
---|
Liljeströmmin kitaroita voisin kans kokeilla. Onkohan siellä testattavana kaikki mallit? Lottosen sivut eivät paljo informaatiota kitaroista antaneet, eikä siellä kuvissa näkynyt kuin yksi 'normaali' akustinen kitaramalli. Peace and love brothers and sisters! |
Valdemart 12.09.2008 23:19:38 (muokattu 14.09.2008 14:39:15) | |
---|
www.versoul.com Mageita skittoja Karilla. Sivuilla tosin aika pieni valikoima, mutta pienet muutokset varmasti neuvoteltavissa. Yksikään omista Karin kitaroista ole normimalli. Tosin sähköskittoja ja customeita, mutta kuitenkin. Upeita pelejä. EDIT: Niin eli osoite onkin www.versoul.com nykyään! Kiitokset oikaisusta! You Can't Put Your Arms Around a Memory |
wedevirtanen 13.09.2008 02:31:57 | |
---|
www.versoul.fi Mageita skittoja Karilla. Sivuilla tosin aika pieni valikoima, mutta pienet muutokset varmasti neuvoteltavissa. Yksikään omista Karin kitaroista ole normimalli. Tosin sähköskittoja ja customeita, mutta kuitenkin. Upeita pelejä. Diagnose Connection Problems Peace and love brothers and sisters! |
akuankkakomppi 13.09.2008 08:43:54 | |
---|
Mites joku Ovation? T-kaupassa hinnat n. viidestä sadasta ylöspäin. Call me a relic, call me what you will. Say I'm oldfashioned say I'm over the hill. Today's music ain't got the same soul, I like that old time rock'n'roll" -Bob Seger |
Valdemart 13.09.2008 13:09:19 | |
---|
Diagnose Connection Problems Haha just toimi ennen kuin laitoin linkin. Liekö jotain päivityksiä menossa. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
mll 13.09.2008 18:44:08 | |
---|
Mites joku Ovation? T-kaupassa hinnat n. viidestä sadasta ylöspäin. Ovation ja lämpö eivät mahdu samaan lauseeseen, ainakaan akustisesti. Tämä on oma subjektiivinen kokemukseni. Sähköisiin hommiin varmaan ihan jees. |
flattopguitar 13.09.2008 21:44:40 | |
---|
Eikös sinulla jo ollut yksi J-185? Joo oli perusmalli 2000-luvun alusta, mutta myin sen tarkoituksena hommata juuri tuollainen True Vintage malli, mutta rahoille tuli parempaa käyttöä ja hommaan sellaisen ehkä myöhemmin. Perusmalli oli siis erittäin hyvä kitara musta, mutta epäilen TV:n olevan vielä parempi. |